Dat neemt op de (semi) langere termijn ook wel weer af.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik voel me oud, en ik was toen met veel minder gelukkig.
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?quote:
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:18 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Met die leeftijd zou je je juist jong moeten voelen op FOK! toch. Dat laatste is wel herkenbaar ja.
Dat vraag ik me ook wel af, ik weet het niet, misschien als ik vrienden gehad die me erin mee hadden getrokken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af, als ik in die tijd jong geweest had, zou ik er dan bij geweest zijn?
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef spambot31 het volgende:
Ik heb alleen wat liefde nodig maar ik kan de ware niet vinden.
Dames?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien genoeg nemen met iemand die niet helemaal de ware lijkt? Kan je gelijk oefenen hoe dat allemaal werkt.
Meisje zoeken die een grote bek heeft.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:21 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Dames?
En ik ben daar veels te verlegen voor joh.
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat doe jij als jonge kerel op dit uur op FOK! ? Geen dames versieren?
Moet ik eerst weten of ik wel op dames valquote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Meisje zoeken die een grote bek heeft.
Aan jouw vlotte schrijfstijl.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik dacht dat hij mij gekwoot had omdat ik net mijn leeftijd had verteldquote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waaruit maak jij op dat ik een jonge kerel ben?
Ik weet niet man, de ware bestaat denk ik niet, je veranderd als mens door je leven heen, in combinatie met voorvallen in je leven, zo veel dat je ook naar verloop van tijd tot de conclusie kan komen dat hoewel het eens zo mooi was, het nu niet meer werkt.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:22 schreef spambot31 het volgende:
[..]
De definitie van "de ware" is bij mij al afgezwakt tot "iedereen die wil en enigszins leuk is"
Hou je van kut?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:23 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Moet ik eerst weten of ik wel op dames val
Dan val je soms op dames, lijkt me wel makkelijk, hoef je in wezen ook geen keuze te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |