Alsof je dat niet met opzet deed.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon iemand aan het plagen die weleens in herhaling valt, een beetje jammer.
Hoewel ik dat nu niet meer luister heeft het een hele grote nostalgische waarde voor me.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef spambot31 het volgende:
Even wat uniformpunk om voederbietel te pesten:
quote:
Waarom luister je het dan niet meer als het zo nostalgisch voor je is? Nostalgische muziek is de beste muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel ik dat nu niet meer luister heeft het een hele grote nostalgische waarde voor me.
Omdat m'n muzieksmaak veranderd is. Toen luisterde ik die muziek omdat ik punk was, nu luister ik muziek omdat het me raakt op welke manier dan ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom luister je het dan niet meer als het zo nostalgisch voor je is? Nostalgische muziek is de beste muziek.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef spambot31 het volgende:
Dit was een van de eerste punknummers die ik hoorde, hiervoor luisterde ik enkel metal.
Het is ook bekend nummer.quote:
En hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef spambot31 het volgende:
Ik wou geen metal meer luisteren omdat alle dikkerdjes en losers op school dat ook deden, bij de zoektocht naar een nieuw genre, ontdekte ik punk. Ik was toen ongeveer zestien of zeventien btw.
FOK!-enquote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal wakker eigenlijk?
Geen verplichtingen tot aan september.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich wel aardig, maar ik mis het rauwe Britse arbeidersaccent.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien kan je deze herrie ook wel waarderen.
vechten tegen de slaap, zometeen maar aan toegeven denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |