Xdquote:
Echt hè, maar één van de twee is nu onzeker omdat een Spanjaard haar niet meteen wilde neuken, even een steek onder de gordel gegeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens nu. Er is geen ruimte meer voor de leuke anekdotes.Of die worden iig ondergesneeuwd.
heb ik me ook al eens afgevraagd ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef Murdera het volgende:
Random gedachte. Zijn potten die op van die butch vrouwen vallen niet gewoon bang voor een penis? Want die butch figurem hebben vaak amper tetten, zien er uit en gedragen zich gewoon als een vent..
Ik mag jouw smaak wel.quote:
Ik baal d'r zo van dat ik destijds geen cowboylaarzen gekocht hebquote:
Ik had er voor naar de VS moeten rijzen, The Highwaymen waren geweldig. Heb er een aantal DVD's van liggen, ik had er graag bij willen zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik baal d'r zo van dat ik destijds geen cowboylaarzen gekocht heb.
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.
Misschien zou je eens een biertje met hem kunnen drinken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.
En daarvoor natuurlijk een flinke dosis aardappelen eten.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een biertje met hem kunnen drinken.
Enkel wodka in huis.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon iemand aan het plagen die weleens in herhaling valt, een beetje jammer.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |