Beetje koffie drinken en roken met vrienden, familie en kennissen. En muziek luisteren uiteraard, altijd muziek.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Wat heb jij zoal gedaan vandaag? Ik niks.
Gezellig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:03 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Beetje koffie drinken en roken met vrienden, familie en kennissen. En muziek luisteren uiteraard, altijd muziek.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:12 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Franken die je topics meteen sluiten.![]()
Klacht: Franken die je topics meteen sluiten.
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het dagelijkse toneelstuk; de façade van het leven.
Eens nu. Er is geen ruimte meer voor de leuke anekdotes.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 20:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vond het ook vermakelijk, tot die twee het hele topic kaapten.
Ik lees nu dat laatste topic een beetje door maar ik kan me niet voorstellen dat er echt leuke anekdotes uit voort komen, heb je nog aanraders?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens nu. Er is geen ruimte meer voor de leuke anekdotes.Of die worden iig ondergesneeuwd.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik lees nu dat laatste topic een beetje door maar ik kan me niet voorstellen dat er echt leuke anekdotes uit voort komen, heb je nog aanraders?
Nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ben je ook dat topic aan het lezen?
Twee ongelukkige vrouwen die om het hardst schreeuwen hoe gelukkig ze zijn iedere week een andere vent te hebben, ik vind dat best vermakelijk, eventuele anekdotes kunnen dat niet overtreffen.quote:
Linkie!quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee ongelukkige vrouwen die om het hardst schreeuwen hoe gelukkig ze zijn iedere week een andere vent te hebben, ik vind dat best vermakelijk, eventuele anekdotes kunnen dat niet overtreffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Het klinkt alsof je daar nogal moeite mee hebt, kan dat kloppen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee ongelukkige vrouwen die om het hardst schreeuwen hoe gelukkig ze zijn iedere week een andere vent te hebben, ik vind dat best vermakelijk, eventuele anekdotes kunnen dat niet overtreffen.
Waarmee?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:28 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het klinkt alsof je daar nogal moeite mee hebt, kan dat kloppen?
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:00 schreef voederbietel het volgende:
[..]
iedere week een andere vent te hebben
Ik wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 21:26 schreef hoink581 het volgende:
Doe ik eens moeite voor een OP, niemand reageert.
Dat moet ieder voor zichzelf weten natuurlijk maar voor mij zou het niks zijn.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:06 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Er zijn fok!sters waar ik slapeloze nachten van heb.
Ehquote:
Ben je man of vrouw?quote:
ja goede vraag ditquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je man of vrouw?
Ik zit mobiel
Ps moest dit vragen
Hallo modusquote:
Het houdt me bezigquote:
Ik heb het even nagezocht, maar nee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hallo modus
Is het nog geen bedtijd?
Gr Gr. 4EBE
Jammerquote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:24 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik heb het even nagezocht, maar nee.
gr gr
Xdquote:
Echt hè, maar één van de twee is nu onzeker omdat een Spanjaard haar niet meteen wilde neuken, even een steek onder de gordel gegeven.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Eens nu. Er is geen ruimte meer voor de leuke anekdotes.Of die worden iig ondergesneeuwd.
heb ik me ook al eens afgevraagd ja.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:17 schreef Murdera het volgende:
Random gedachte. Zijn potten die op van die butch vrouwen vallen niet gewoon bang voor een penis? Want die butch figurem hebben vaak amper tetten, zien er uit en gedragen zich gewoon als een vent..
Ik mag jouw smaak wel.quote:
Ik baal d'r zo van dat ik destijds geen cowboylaarzen gekocht hebquote:
Ik had er voor naar de VS moeten rijzen, The Highwaymen waren geweldig. Heb er een aantal DVD's van liggen, ik had er graag bij willen zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik baal d'r zo van dat ik destijds geen cowboylaarzen gekocht heb.
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.quote:
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.
Misschien zou je eens een biertje met hem kunnen drinken.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Voederbietel vind ik een goede muzieksmaak hebben.
En daarvoor natuurlijk een flinke dosis aardappelen eten.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Misschien zou je eens een biertje met hem kunnen drinken.
Enkel wodka in huis.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon iemand aan het plagen die weleens in herhaling valt, een beetje jammer.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:03 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Alsof je dat niet met opzet deed.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je bent nu gewoon iemand aan het plagen die weleens in herhaling valt, een beetje jammer.
Hoewel ik dat nu niet meer luister heeft het een hele grote nostalgische waarde voor me.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:05 schreef spambot31 het volgende:
Even wat uniformpunk om voederbietel te pesten:
quote:
Waarom luister je het dan niet meer als het zo nostalgisch voor je is? Nostalgische muziek is de beste muziek.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoewel ik dat nu niet meer luister heeft het een hele grote nostalgische waarde voor me.
Omdat m'n muzieksmaak veranderd is. Toen luisterde ik die muziek omdat ik punk was, nu luister ik muziek omdat het me raakt op welke manier dan ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Waarom luister je het dan niet meer als het zo nostalgisch voor je is? Nostalgische muziek is de beste muziek.
quote:Op zondag 1 juni 2014 01:10 schreef spambot31 het volgende:
Dit was een van de eerste punknummers die ik hoorde, hiervoor luisterde ik enkel metal.
Het is ook bekend nummer.quote:
En hoe oud ben je nu?quote:Op zondag 1 juni 2014 01:12 schreef spambot31 het volgende:
Ik wou geen metal meer luisteren omdat alle dikkerdjes en losers op school dat ook deden, bij de zoektocht naar een nieuw genre, ontdekte ik punk. Ik was toen ongeveer zestien of zeventien btw.
FOK!-enquote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat doen jullie nog allemaal wakker eigenlijk?
Geen verplichtingen tot aan september.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
Op zich wel aardig, maar ik mis het rauwe Britse arbeidersaccent.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien kan je deze herrie ook wel waarderen.
vechten tegen de slaap, zometeen maar aan toegeven denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |