SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
2 linkspoten in het centrum is natuurlijk wel minder voor de opbouw.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Van Aanholt, prima spelertje. Verdediging volgend seizoen, ervan uitgaande dat ook Martins Indi en Janmaat vertrekken:
Van Aanholt - Kongolo - Mathijsen - Van Beek
Niks mis mee.
Idd, hoewel voor de breedte dan ook nog wel wat gehaald mag worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Van Aanholt, prima spelertje. Verdediging volgend seizoen, ervan uitgaande dat ook Martins Indi en Janmaat vertrekken:
Niks mis mee.
De Thijs is een baas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd, hoewel voor de breedte dan ook nog wel wat gehaald mag worden.
Opvallend overigens dat Mathijsen sinds z'n komst eigenlijk eerder beter dan slechter is geworden (hoewel een verdediger die het niet van z'n snelheid moet hebben minder snel last van z'n leeftijd zal hebben) Die kan zeker nog wel een jaar mee.
Ik snap dat gezeur op hem ook niet. Degelijke verdediger en ideale speler, die ook nooit zeurt als ie een keer op de bank komt. En voor Feyenoord koos als laatste club, ondanks dat zo iemand in Qatar ofzo 4 keer zoveel kan verdienen. Ik heb hem afgelopen seizoen volgens mij (voor zover ik Feyenoord volg) ook geen enkele grote blunder zien maken.quote:
Mwah..:')quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Niks mis mee.
Precies. Toch hoor ik vrienden van me die voor Feyenoord zijn hem altijd alleen maar afzeiken, vreemd. Zoveel verdient ie trouwens niet denk ik, bij Feyenoord zal niemand meer dan een miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Divje het volgende:
Sowieso mag hij nog wel een jaar blijven. Beetje minder salaris en gewoon ballen met die jongens. Toffe gozer wel, met ervaring.
Hij behoort wel tot de grootverdieners.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies. Toch hoor ik vrienden van me die voor Feyenoord zijn hem altijd alleen maar afzeiken, vreemd. Zoveel verdient ie trouwens niet denk ik, bij Feyenoord zal niemand meer dan een miljoen verdienen.
Zoals De Thijs soms liep te etteren op het veldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur op hem ook niet. Degelijke verdediger en ideale speler, die ook nooit zeurt als ie een keer op de bank komt. En voor Feyenoord koos als laatste club, ondanks dat zo iemand in Qatar ofzo 4 keer zoveel kan verdienen. Ik heb hem afgelopen seizoen volgens mij (voor zover ik Feyenoord volg) ook geen enkele grote blunder zien maken.
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Topquote:
Nog één jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Top
Tsja, welkom in de voetbalwereldquote:
Ohh das minder. Vind het echt een top-vent, binnen en buiten het veld. Minder kans dat hij tegen een karig salaris gaat lopen beunen op Kongolo dus. Nahja, zolang hij onder contract staat mag ie coachen wat ie wil. Daarna weg ermee ermee denk ik dan maarquote:
Na volgend jaar bedoel je? Je gaat niet zomaar een contract openbreken van iemand die het gewoon goed doet. Maar wie weet kan ie na dat jaar wel als ie nog fit is als reservespeler in een meer coachende rol. Die jongen is een zoveel slimmere en sluwere verdediger dan mensen denken. Dat hij in de catacomben 2 wedstrijden op rij opgewacht werd door PSV'ers, was ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Top
Laat 'm nog een jaar rond lopen en dan hebben we elk jaar een confrontatie tijdens Feyenoord - PSVquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Na volgend jaar bedoel je? Je gaat niet zomaar een contract openbreken van iemand die het gewoon goed doet. Maar wie weet kan ie na dat jaar wel als ie nog fit is als reservespeler in een meer coachende rol. Die jongen is een zoveel slimmere en sluwere verdediger dan mensen denken. Dat hij in de catacomben 2 wedstrijden op rij opgewacht werd door PSV'ers, was ook niet voor niets
Dit zou imho nergens op slaan, je raakt twee centrale verdedigers en je enige rechtsback kwijt, en je koopt een linksback terwijl je op die positie al twee spelers hebt (Kongolo en Nelom), waardoor je met twee linksbenige centrale verdedigers moet spelen en een centrale verdediger als rechtsback zonder vervanger.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Niks mis mee.
Goede rechtsbacks zijn helaas enorm schaars. Zelfs in Nederland, waar we toch van opbouwende backs houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit zou imho nergens op slaan, je raakt twee centrale verdedigers en je enige rechtsback kwijt, en je koopt een linksback terwijl je op die positie al twee spelers hebt (Kongolo en Nelom), waardoor je met twee linksbenige centrale verdedigers moet spelen en een centrale verdediger als rechtsback zonder vervanger.
Als je Janmaat en De Vrij verkoopt moet je allereerst gewoon een rechtsback halen, als je BMI ook nog verkoopt kun je dan nog een rechtsbenige centrale verdediger halen.
Dat lijkt me geen reden om dan maar een linksback te kopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Goede rechtsbacks zijn helaas enorm schaars. Zelfs in Nederland, waar we toch van opbouwende backs houden.
Dat is ook weer waar natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen reden om dan maar een linksback te kopen.
Wilde eigenlijk al beginnen met het organiseren van een feestmeet ter ere ervan. Neem jij de fakkels mee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik de enige was die het spannend vond worden.
Wie zegt dat Rutten niet doorgaat met 3-5-2? Dan heb je 3 CV's (Kongolo, Mathijsen en Van Beek), iemand voor de linkervleugel (Van Aanholt, alhoewel ik niet verwacht dat hij haalbaar is) en iemand nodig voor de rechterkant. Dat hoeft echt niet per se een rechtsback te zijn, kan ook een rechtermiddenvelder zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar natuurlijk![]()
Is er in de jeugd wel voldoende aandacht voor 'echte' pure rechtsbacks? Dus niet rechter centraal verdedigers die als het moet een keer op de rechtsback positie kunnen spelen, maar jongens die bij wijze van spreken al vanaf de C'tjes zich echt puur en alleen als opkomende back rechts kunnen ontwikkelen? Die Van Beek is ook weer zo'n 'valse' RB' volgens mij.
Dat ze daar in België of Schotland moeite mee hebben ok, maar de Nederlandse voetbalstijl leent zich daar uitstekend voor volgens mij.
Dat zou een optie zijn als je geen goede RB-vervanger kan halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rutten niet doorgaat met 3-5-2? Dan heb je 3 CV's (Kongolo, Mathijsen en Van Beek), iemand voor de linkervleugel (Van Aanholt, alhoewel ik niet verwacht dat hij haalbaar is) en iemand nodig voor de rechterkant. Dat hoeft echt niet per se een rechtsback te zijn, kan ook een rechtermiddenvelder zijn
Maar ook niet de laatste prioquote:
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 10:43:24Van Gaal maakt selectie bekend. Volgens eerste berichten gaat Kongolo mee naar WK en valt Van Aanholt af #Oranje reageer retweet
Toch wel verrassendquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 10:43:24Van Gaal maakt selectie bekend. Volgens eerste berichten gaat Kongolo mee naar WK en valt Van Aanholt af #Oranje reageer retweet
Dat van Aanholt afvalt idd. Had wel verwacht dat ze allebei mee zouden gaan en dat Blind af zou vallen.quote:
Dat wordt sowieso 250.000 euro.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:23 schreef Muto het volgende:
5 spelers in Oranje. Dat betekent dat Feyenoord vanaf gisteren (2 weken voor het WK) dagelijks ongeveer 10.000 euro als vergoeding krijgt. Zodra NL uitgeschakeld is, stopt het.
Maar het komt er dus toch op neer dat die Jong Oranje gangers allemaal afgevallen zijn, beetje valse hoop van ome Louis wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:27 schreef Anoonumos het volgende:
Prima toch zo.
Vilhena en Boetius hoeven toch niet in de verkoop en hadden toch vooral op de bank gezeten.
Kunnen ze zich goed voorbereiden op volgend seizoen.
Gaat allemaal naar contractverlenging van Kongolo. Die zal nu nog meer willen verdienen.quote:
De tijd van Vilhena en Boetius komt nog wel.. ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Anoonumos het volgende:
Karim Rekik, Quincy Promes, Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena, Jeroen Zoet, Patrick van Aanholt en – zoals eerder bekend – Rafael van der Vaart hebben de laatste schifting bij Oranje niet overleefd.
Is jouw mening, Depay is nomenteel gewoon beter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.
Is ook beter als Depay. Maar inderdaad de tijd van Tony en JP komt nog wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De tijd van Vilhena en Boetius komt nog wel.. ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.
Nee.. hij is fysiek sterker maar qua talent zeker niet beter. Kijk alleen al naar de doelpunten van Boetius.. die zijn vaak van grote schoonheid. Meestal kunnen alleen de echte toppers mooie doelpunten maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, Depay is nomenteel gewoon beter.
Zijn totaal verschillende spelers, zie ze allebei wel graag, Depay is wat explosiever, Boetius heeft meer inzicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. hij is fysiek sterker maar qua talent zeker niet beter. Kijk alleen al naar de doelpunten van Boetius.. die zijn vaak van grote schoonheid. Meestal kunnen alleen de echte toppers mooie doelpunten maken.
Precies.. Boetius is meer de technicus van het mooie passje of het mooie doelpunt.. Depay heeft een grotere drive maar vind ik ook vaak onrustig in de eindfase.. dan ramt hij een bal wild over die Boetius waarschijnlijk rustig om de keeper had gekruldquote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillende spelers, zie ze allebei wel graag, Depay is wat explosiever, Boetius heeft meer inzicht.
Blind wel maar van Aanholt nietquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
Er staan alleen maar Feyenoorders in de selectie man.. loop niet zo te janken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Blind wel maar van Aanholt niet![]()
Het is blijkbaar toch moeilijk voor van Gaal om zijn jodenbril af te zetten.
Blind hoort er gewoon bij, multifunctionele speler die gewoon CL heeft gevoetbald. Van Anholt had al moeite met de concurrentiestrijd tegen Achenteh, daarnaast kan hij alleen die positie in 3-5-2 bespelen omdat hij voor de linksbackpositie in een 4-3-3 sysyeem verdedigend te kort komt. Dus snap zijn beslissing best.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:32 schreef eight het volgende:
[..]
Blind wel maar van Aanholt niet![]()
Het is blijkbaar toch moeilijk voor van Gaal om zijn jodenbril af te zetten.
Sterk argumentquote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:36 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Er staan alleen maar Feyenoorders in de selectie man.. loop niet zo te janken.
Blind komt veel te veel snelheid te kort. Vooral als linksback zal hij veel meters moeten maken, en stel dan dat hij tegenover Alexis staat. Als Alexis al bij de cornervlag is, rent Daley nog tussen de grassprietjes op de andere helft. Als middenvelder komt hij niet goed uit de verf bij dit Oranje dus dan maar linksback.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Blind hoort er gewoon bij, multifunctionele speler die gewoon CL heeft gevoetbald. Van Anholt had al moeite met de concurrentiestrijd tegen Achenteh, daarnaast kan hij alleen die positie in 3-5-2 bespelen omdat hij voor de linksbackpositie in een 4-3-3 sysyeem verdedigend te kort komt. Dus snap zijn beslissing best.
Blind als middenvelder is nog te begrijpen maar op LB vind ik hem bijzonder matig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 13:45 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Blind hoort er gewoon bij, multifunctionele speler die gewoon CL heeft gevoetbald. Van Anholt had al moeite met de concurrentiestrijd tegen Achenteh, daarnaast kan hij alleen die positie in 3-5-2 bespelen omdat hij voor de linksbackpositie in een 4-3-3 sysyeem verdedigend te kort komt. Dus snap zijn beslissing best.
Het grote voordeel voor Blind is dat hij rugdekking heeft van de linker centrale verdediger, waardoor hij aanvallend veel meer kan brengen. Afgezien van zijn snelheid is hij voetballend prima en dus opbouwend sterk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blind komt veel te veel snelheid te kort. Vooral als linksback zal hij veel meters moeten maken, en stel dan dat hij tegenover Alexis staat. Als Alexis al bij de cornervlag is, rent Daley nog tussen de grassprietjes op de andere helft. Als middenvelder komt hij niet goed uit de verf bij dit Oranje dus dan maar linksback.
Dan vind ik juist dat je Van Aanholt moet kiezen. Die heeft wel de benodigde snelheid voor die positie, is ook voetballend prima en kan ook goed opbouwen. Een heel jaartje aanvallen met Peter Bosz is niets mis mee.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:18 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Het grote voordeel voor Blind is dat hij rugdekking heeft van de linker centrale verdediger, waardoor hij aanvallend veel meer kan brengen. Afgezien van zijn snelheid is hij voetballend prima en dus opbouwend sterk.
Ik denk dat van Gaal ook wel doorheeft dat hij niet de snelste is en hii heeft daar vast een oplossing voor.
Voor beide spelers valt wat te zeggen en ik zag van Anholt ook wel mee gaan, maar blijkbaar heeft hij niet weten te imponeren... ik heb de trainingen niet gevolgd dus geen idee wat voor niveau die jongens halen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan vind ik juist dat je Van Aanholt moet kiezen. Die heeft wel de benodigde snelheid voor die positie, is ook voetballend prima en kan ook goed opbouwen. Een heel jaartje aanvallen met Peter Bosz is niets mis mee.
Van Anholt speelt bij Heerenveenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 14:23 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Voor beide spelers valt wat te zeggen en ik zag van Anholt ook wel mee gaan, maar blijkbaar heeft hij niet weten te imponeren... ik heb de trainingen niet gevolgd dus geen idee wat voor niveau die jongens halen.
Mathijssen is veel te traag man dat kan echt niet meer. Op eredivisieniveau nu en dan al problematisch laat staan tegen Spanje of Chili.quote:
Was gewoon goed dit seizoen in de wedstrijden dat hij moest/kon spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mathijssen is veel te traag man dat kan echt niet meer. Op eredivisieniveau nu en dan al problematisch laat staan tegen Spanje of Chili.
Mathijsen (niet Mathijssen) is beter dan Veltman en heeft meer ervaring. Veltman is gewoon een dramatische speler die bij Cambuur of NAC niet zou opvallen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Mathijssen is veel te traag man dat kan echt niet meer. Op eredivisieniveau nu en dan al problematisch laat staan tegen Spanje of Chili.
Beetje overdreven, Veltman heeft echt wel talent, dat hij De Vrij voor zich moet dulden vind ik ook wel terecht maar Mathijsen is over the hill en ook nog eens linksbenig, is toch alleen maar mooi dat Kongolo meegaat ipv Mathijsenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mathijsen (niet Mathijssen) is beter dan Veltman en heeft meer ervaring. Veltman is gewoon een dramatische speler die bij Cambuur of NAC niet zou opvallen.
In 2010 speelde Andre fucking Ooijer anders een zeer behoorlijke wedstrijd tegen Brazilie. Mathijsen had imo precies dezelfde rol kunnen krijgen als Ooijer in 2010 en had alleen daardoor al meer toegevoegd aan de selectie dan Veltman.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In 2010 speelde Andre fucking Ooijer anders een zeer behoorlijke wedstrijd tegen Brazilie. Mathijsen had imo precies dezelfde rol kunnen krijgen als Ooijer in 2010 en had alleen daardoor al meer toegevoegd aan de selectie dan Veltman.
Ja en zet nu je feyenoordbril eens af.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:57 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mathijsen (niet Mathijssen) is beter dan Veltman en heeft meer ervaring. Veltman is gewoon een dramatische speler die bij Cambuur of NAC niet zou opvallen.
Ok, misschien een beetje overdreven, maar wel duidelijk te licht om geselecteerd te worden voor het WK vind ik. Mathijsen heeft een prima seizoen gedraaid en weet hoe het is om een WK-finale te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 16:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Beetje overdreven, Veltman heeft echt wel talent, dat hij De Vrij voor zich moet dulden vind ik ook wel terecht maar Mathijsen is over the hill en ook nog eens linksbenig, is toch alleen maar mooi dat Kongolo meegaat ipv Mathijsen
Dat klopt, maar enkel op basis van die twee wedstrijden zit hij bij de selectie. Verder heeft hij gewoon matig gepresteerd bij Ajax.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:02 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja en zet nu je feyenoordbril eens af.
Veltman speelde tegen spelers als Balotelli en Neymar en deed dat echt niet slecht of zo.
Maar dat was dan toch ten koste van een linkspoot (Kongolo) geweest en niet ten koste van Veltman?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, misschien een beetje overdreven, maar wel duidelijk te licht om geselecteerd te worden voor het WK vind ik. Mathijsen heeft een prima seizoen gedraaid en weet hoe het is om een WK-finale te spelen.
Dat is waar, maar in een 5-3-2 maakt dat minder uit en kan er altijd nog wat geschoven worden. Veltman is niet voor de basis geselecteerd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat was dan toch ten koste van een linkspoot (Kongolo) geweest en niet ten koste van Veltman?
Tja als je zo gaat redeneren kun je dus nooit doorselecterenquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ok, misschien een beetje overdreven, maar wel duidelijk te licht om geselecteerd te worden voor het WK vind ik. Mathijsen heeft een prima seizoen gedraaid en weet hoe het is om een WK-finale te spelen.
[..]
Dat klopt, maar enkel op basis van die twee wedstrijden zit hij bij de selectie. Verder heeft hij gewoon matig gepresteerd bij Ajax.
Ik denk ook dat dat de redenatie is. Maar stel dat in de halve finale Vlaar gebleseerd raakt, heb je dan liever Veltman of Mathijsen?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja als je zo gaat redeneren kun je dus nooit doorselecterenDenk dat Joris gewoon echt snelheid te kort komt al zou hij in de 532 of 1432
wel weer beter tot zijn recht komen dat zag je bij Feyenoord ook.
Kan je ook gewoon 4-2-3-1 gaan spelen, vind ik sowieso beter met dit materiaalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat de redenatie is. Maar stel dat in de halve finale Vlaar gebleseerd raakt, heb je dan liever Veltman of Mathijsen?
In het systeem dat V Gaal speelt Joris al blijf ik er bij dat hij waarschijnlijk t.o.v. Zuid Afrika teveel snelheid heeft ingeleverd om nog serieus mee te kunnen op dat niveau.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:08 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat de redenatie is. Maar stel dat in de halve finale Vlaar gebleseerd raakt, heb je dan liever Veltman of Mathijsen?
Mathijsen loopt altijd naar achteren want houdt niet van ruimte in zijn rug, dat is ook bij Feyenoord een probleem, hij is natuurlijk al een tijdje terug af gevallen, ik weet niet wanneer zijn laatste selectie was.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 17:13 schreef Elan het volgende:
[..]
In het systeem dat V Gaal speelt Joris al blijf ik er bij dat hij waarschijnlijk t.o.v. Zuid Afrika teveel snelheid heeft ingeleverd om nog serieus mee te kunnen op dat niveau.
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 19:56:01Feyenoord stopt onderhandelingen met Lazio en wacht WK af: http://t.co/S4i7AWqV4j http://t.co/OjO5kjNCGu reageer retweet
Denk dat t ook met die termijnen te maken heeft.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:11 schreef PIETR het volgende:
Risicovol. Had lekker die 8 miljoen gepakt. Hand overspeeld of een meesterzet van Van Geel ..
Dit ja.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:22 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Denk dat t ook met die termijnen te maken heeft.
Mooi man .quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:34 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie die Ghanezen op het veld in de Kuip staan en moet meteen aan deze eindbaas denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vast wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 20:44 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Mooi man .
Zou hij deze avond niet in het stadion van z,n oude cluppie zitten om naar z,n landgenoten te kijken ?
Kortgezegd, zit hij nu in de Kuip ?
Het mooie voor jullie is toch wel elke wedstrijd die Oranje vanaf nu wint en waarin de Feyenoord-spelers geen gekke dingen doen de marktwaarde van jongens als Janmaat, De Vrij, Martens Indi en Clasie weer met een half miljoen per speler omhoog gaat. En als er gestunt wordt tegen Spanje en poulefase doorgekomen wordt dan gaat Feyenoord volgens mij écht historisch cashen als er 4 spelers vertrekken. Maar dan moet je niet hebben dat er geen afgrijselijke "dit kan niet op een WK"-blunder. Maar die zijn er denk ik wel grotendeels uit, ze spelen zoveel degelijker en met zelfvertrouwen dan nog geen jaar geleden. Van Gaal pakt het duidelijk op waar Koeman ermee stopte.quote:
Zijn tijdelijk voor deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:02 schreef Keyos het volgende:
Ligt het aan mij of staan er ineens veel meer camerapalen langs het veld in de Kuip?
Ah ja, dat is ook wel nodig met die muitende Oranjefans.quote:
Godverdommequote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook wel nodig met die muitende Oranjefans.
Als dat WiFi palen zijn gelijk afbreken en een betere oplossing verzinnen. Ziet er niet uit zo'n camera in je televisiebeeld. Al helemaal niet een camerapalen in je gezicht in het stadion.quote:
Ik werd helemaal gek vandaag, hier in de straat vanaf 16u lawaai, geschreeuw en getoeter buiten van al die oranje klapjosti's. Terwijl ik met wedstrijden van Feyenoord nooit ergens last van heb. Irritant carnavalsvolk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ah ja, dat is ook wel nodig met die muitende Oranjefans.
Zijn verder prima mensen, maar ik zal er niet vaak tussen gaan staan. Mijn vader gaat met die meute naar Brazilië en heeft de tijd van zijn leven bij die Oranje wedstrijden. Maar het zijn dan over het algemeen gewoon mensen die eens in de maand een avondje 'los' kunnen gaan met teveel bier, slechte muziek en voetbal.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek vandaag, hier in de straat vanaf 16u lawaai, geschreeuw en getoeter buiten van al die oranje klapjosti's. Terwijl ik met wedstrijden van Feyenoord nooit ergens last van heb. Irritant carnavalsvolk.![]()
Ik zou ook niet naar Oranje gaan als ik kaartjes cadeau kreeg, doet me gewoon echt helemaal niets en ik erger me aan dat sfeertje. Al die jolige dagjesmensen. André Hazes door de speakers van de Kuip.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn verder prima mensen, maar ik zal er niet vaak tussen gaan staan. Mijn vader gaat met die meute naar Brazilië en heeft de tijd van zijn leven bij die Oranje wedstrijden. Maar het zijn dan over het algemeen gewoon mensen die eens in de maand een avondje 'los' kunnen gaan met teveel bier, slechte muziek en voetbal.
Ben zelf naar Portugal - Oranje geweest tussen de fans afgelopen zomer, het was leuk maar zal dat niet snel meer doen. Ik kan gewoon voor geen club zo juichen als met Feyenoord.
In de plaats daarvan missen we ons halve team tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Yippie.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar Oranje gaan als ik kaartjes cadeau kreeg, doet me gewoon echt helemaal niets en ik erger me aan dat sfeertje. Al die jolige dagjesmensen. André Hazes door de speakers van de Kuip.
Van mij mogen ze op zich best het WK annuleren en het nieuwe seizoen over twee weken beginnen zeg maar.
Als dat tering-WK ons Europees voetbal kost word ik echt gek.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:29 schreef Keyos het volgende:
[..]
In de plaats daarvan missen we ons halve team tijdens de belangrijkste wedstrijd van het jaar. Yippie.
Als we nou eens verder dan de 2de ronde zouden komen zouden de Feyenoorders meer waard worden, maar dat komen we jammer genoeg niet.
Verstandig.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 19:58 schreef Toiletgebruiker het volgende:
twitter:feyenoordpings twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 19:56:01Feyenoord stopt onderhandelingen met Lazio en wacht WK af: http://t.co/S4i7AWqV4j http://t.co/OjO5kjNCGu reageer retweet
Ja wanneer het minder gaat boeit het opeens allemaal niet meerquote:Op zondag 1 juni 2014 00:03 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
De Vrij speelde sterk!
Maar dit Oranje is veel te matig. Mochten ze net aan van Chili weten te winnen komen ze de groep wel door, maar daarna is het wel afgelopen.
Overigens mis ik inderdaad de beleving zoals bij Feyenoord. Moet wel zeggen dat ik in 2010 nog wel enthousiast was, maar daarna boeit NL me niks.
Met zo'n matig elftal haal je sowieso geen europees voetbalquote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als dat tering-WK ons Europees voetbal kost word ik echt gek.
Tyf lekker een end op troljood.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Herqules het volgende:
[..]
Met zo'n matig elftal haal je sowieso geen europees voetbal
Ben naar de wedstrijd tegen Ghana geweest met mijn broer.. was meer om even een leuk uitje te hebben dan voor die wedstrijd. Eerlijk gezegd doe ik dat ook niet voor mijn lol, de sfeer met al die dagjesmensen bevalt me niet. Stadion was uitverkocht maar er wordt totaal niet gezongen door dat volk.. en dan wordt kunstmatig de sfeer opgepompt door muziek uit de boxen. Je hebt eigenlijk amper het idee dat je naar een voetbalwedstrijd zit te kijken, het is een geregisseerd circus.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zijn verder prima mensen, maar ik zal er niet vaak tussen gaan staan. Mijn vader gaat met die meute naar Brazilië en heeft de tijd van zijn leven bij die Oranje wedstrijden. Maar het zijn dan over het algemeen gewoon mensen die eens in de maand een avondje 'los' kunnen gaan met teveel bier, slechte muziek en voetbal.
Ben zelf naar Portugal - Oranje geweest tussen de fans afgelopen zomer, het was leuk maar zal dat niet snel meer doen. Ik kan gewoon voor geen club zo juichen als met Feyenoord.
In tegenstelling tot BMI.. wat was die vent drama tegen Ghana. Die heeft niks te zoeken in Oranje, en dat zegt al heel wat want zo hoog is het niveau niet. Die wedstrijd deed pijn aan mijn ogen.quote:
De supportersgroepen van Oranje ontmoeten elkaar ook voor en na de wedstrijd in de pub waar stevig wordt gedronken. Daar is het in tegenstelling tot het stadion wel redelijk vermakelijk. Ik begrijp ook heel erg waarom het toch zo populair is. Die mensen hebben het gevoel dat ze ergens bij horen terwijl ze hiervoor met vrouwlief amper de deur uit komen. Oranje is voor mijn vader bijvoorbeeld een goed excuus om bier te drinken en te reizen, als hij daar blij van wordt prima.quote:Op zondag 1 juni 2014 01:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben naar de wedstrijd tegen Ghana geweest met mijn broer.. was meer om even een leuk uitje te hebben dan voor die wedstrijd. Eerlijk gezegd doe ik dat ook niet voor mijn lol, de sfeer met al die dagjesmensen bevalt me niet. Stadion was uitverkocht maar er wordt totaal niet gezongen door dat volk.. en dan wordt kunstmatig de sfeer opgepompt door muziek uit de boxen. Je hebt eigenlijk amper het idee dat je naar een voetbalwedstrijd zit te kijken, het is een geregisseerd circus.
Doe dan eens wat beter jullie best in de voorrondesquote:Op zondag 1 juni 2014 05:03 schreef Keyos het volgende:
[..]
Konden wij als Feyenoorders maar eens reizen. We hebben de laatste jaren niet echt de clubs getrokken waar ik heel warm van werd. Utrecht kon naar Celtic en Anfield, Ajax heeft het helemaal mij gehad, wij komen niet verder dan Praag, Krasnodar, Kiev en een buscombi naar Gent .
Het trieste is nog dat dat volk een betere mening over het voetbal denkt te hebben dan de gemiddelde voetbalvolger. Ik kan daar zo verschrikkelijk slecht tegen. Ik hoop heus dat Oranje het leuk gaat doen, maar ik word gewoon schijtziek van dat dagjesvolk dat ik bijna ga hopen dat ze verliezen. Al die mensen die je raar en gefrustreerd aankijken als je zegt dat Nederland de groepsfase niet overleeft. Dat lijkt echt iets onbegrijpelijks voor hen.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:10 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem met wedstrijden van Oranje is dat er teveel vrouwen zitten die niet echt de wedstrijd kijken maar vooral bezig zijn met 'oh kijk eens hoe eeeeeenig'. Snel even een selfie voor de (klein)kinderen op "de Feesboek". Klap-klap klap-klap-klap...Hoh-lant!
Een voetbalwedstrijd van Oranje is een beetje de huishoudbeurs onder de voetbalwedstrijden qua publiek.
[ afbeelding ]
of dat volk dat zich 2 jaar terug gaat mengen in de huntelaar-van Persie discussiequote:Op zondag 1 juni 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat dat volk een betere mening over het voetbal denkt te hebben dan de gemiddelde voetbalvolger. Ik kan daar zo verschrikkelijk slecht tegen. Ik hoop heus dat Oranje het leuk gaat doen, maar ik word gewoon schijtziek van dat dagjesvolk dat ik bijna ga hopen dat ze verliezen. Al die mensen die je raar en gefrustreerd aankijken als je zegt dat Nederland de groepsfase niet overleeft. Dat lijkt echt iets onbegrijpelijks voor hen.
Pas maar op. Straks haalt Nederland met oneindig veel mazzel de halve finale en gaan ze 'zie je wel, ik heb er wel verstand van' zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trieste is nog dat dat volk een betere mening over het voetbal denkt te hebben dan de gemiddelde voetbalvolger. Ik kan daar zo verschrikkelijk slecht tegen. Ik hoop heus dat Oranje het leuk gaat doen, maar ik word gewoon schijtziek van dat dagjesvolk dat ik bijna ga hopen dat ze verliezen. Al die mensen die je raar en gefrustreerd aankijken als je zegt dat Nederland de groepsfase niet overleeft. Dat lijkt echt iets onbegrijpelijks voor hen.
Klopt ja.. Feyenoord is voetbal, beleving, intens, emotie. Oranje is omarmd door een dwarsdoorsnede van de Nederlandse bevolking en heeft niks meer met voetbal of emotie te maken.quote:
Heel mooi samengevat. Dat Nederland het plotseling goed gaat doen of mazzel heeft met een halve finale, is stiekem mijn grootste vrees.quote:Op zondag 1 juni 2014 09:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks haalt Nederland met oneindig veel mazzel de halve finale en gaan ze 'zie je wel, ik heb er wel verstand van' zeggen.
Maar ja, je hebt gelijk. Van die mensen die 'schiet 'm erin Robben' roepen, gevolgd door 'die Robben speelde toch in Nederland vroeger, bij Ajax geloof ik'. Mensen die zichzelf volledig verkleden in Oranje prullaria en je gek aankijken als je dat niet doet. "Ben je geen fan van Oranje ofzo?" Diezelfde mensen direct na de uitschakeling: "Ach, het is maar een spelletje."
"Het is maar een spelletje." De doodsteek voor beleving bij het voetbal. Bij voetbal moet je gefrustreerd, geïrriteerd en geagiteerd zijn. Een voetbalwedstrijd waarbij niet wordt gescholden, gevloekt en hard op de tafel/grond/stoel wordt geslagen is geen echte voetbalwedstrijd.
Dat is ook het probleem. Als ik voetbal kijk, leef ik mee. Ik probeer me wel in te houden maar af en toe moet je gewoon iets roepen. "Godverdomme, kanjerscheids, waar heb je die fluit vannacht in gestopt dat je er nu niet op durft te blazen. Het is toch niet normaal meer!" En dat kun je roepen in het stadion of een andere locatie waar je met vrienden kijkt. Zelfs thuis kan dat af en toe nog, als je de niet-voetbal-familie maar op een afstandje houdt.
Maar tijdens wedstrijden van Oranje komt er opeens allemaal volk bij dat niet gewend is aan voetbalsfeer en wat meeleven precies is. Je kijkt geen voetbal, je leeft mee. Elke verkeerde pass, elk mislukt schot, dat voel je op een bepaalde manier gewoon. Het is geen film of tv-serie die je aan het kijken bent. Goed, dit bioscoopvolk komt opeens kijken, kleedt zich als die-hard fan en doet lacherig over mensen die dat niet doen. Maar wee je gebeente als je meeleeft met de wedstrijd, dan staan die huisvrouwen opeens allemaal van 'moah Gertje, wat zeg je nu? De kinderen!'. (De kinderen die via Xbox Live hun cybervijanden met hun piepstem verrot schelden.)
En dan zit ik in China, waar de Chinezen gewoon de winnaar supporten.Nog zoiets onbegrijpelijks. Dat was ook lekker in 2010. Zit ik op een groot plein, voor de wedstrijd was het 50/50 waar iedereen voor was. Na de goal van Iniesta was toch opeens 90 procent aan het juichen.
Bijna plastic stoeltje doormidden geschopt daar nog.
Ik vond De Guzman juist altijd een heerlijke speler, jammer dat hij op zo'n kutmanier wegging.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:33 schreef Xaxax het volgende:
ik had me twijfels over Oranje, maar ik krijg er toch steeds meer vertrouwen in...
Ik denk dat het van Gal gaat lukken om een team neer te zetten dan succesvol kan zijn...
Je moet je afvragen wat de andere landen hebben en dat is gemiddeld gezien net zoveel als Nederland.
Ik zou alleen die de guzman eruit pleuren en Fer samen met Nigel Jong als een soort fysiek blok neerzetten op het middenveld. De guzman haatte ik al bij Feyenoord, die goser trekt overal de benen voor terug...
De Feyenoorders gaan het sowieso goed doen op het WK is mijn verwachting..
Nee joh. En als hij het al enigszins in zich had dan heeft hij dit in Engeland wel moeten afleveren. Zie ook die geniale sliding tegen Ghana gisteren.quote:Op zondag 1 juni 2014 11:33 schreef Xaxax het volgende:
ik had me twijfels over Oranje, maar ik krijg er toch steeds meer vertrouwen in...
Ik denk dat het van Gal gaat lukken om een team neer te zetten dan succesvol kan zijn...
Je moet je afvragen wat de andere landen hebben en dat is gemiddeld gezien net zoveel als Nederland.
Ik zou alleen die de guzman eruit pleuren en Fer samen met Nigel Jong als een soort fysiek blok neerzetten op het middenveld. De guzman haatte ik al bij Feyenoord, die goser trekt overal de benen voor terug...
De Feyenoorders gaan het sowieso goed doen op het WK is mijn verwachting..
Feyenoord kan heus wel van Standard, Besiktas of Kopenhagen winnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 00:18 schreef Herqules het volgende:
[..]
Met zo'n matig elftal haal je sowieso geen europees voetbal
quote:Op zondag 1 juni 2014 09:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks haalt Nederland met oneindig veel mazzel de halve finale en gaan ze 'zie je wel, ik heb er wel verstand van' zeggen.
Maar ja, je hebt gelijk. Van die mensen die 'schiet 'm erin Robben' roepen, gevolgd door 'die Robben speelde toch in Nederland vroeger, bij Ajax geloof ik'. Mensen die zichzelf volledig verkleden in Oranje prullaria en je gek aankijken als je dat niet doet. "Ben je geen fan van Oranje ofzo?" Diezelfde mensen direct na de uitschakeling: "Ach, het is maar een spelletje."
"Het is maar een spelletje." De doodsteek voor beleving bij het voetbal. Bij voetbal moet je gefrustreerd, geïrriteerd en geagiteerd zijn. Een voetbalwedstrijd waarbij niet wordt gescholden, gevloekt en hard op de tafel/grond/stoel wordt geslagen is geen echte voetbalwedstrijd.
Dat is ook het probleem. Als ik voetbal kijk, leef ik mee. Ik probeer me wel in te houden maar af en toe moet je gewoon iets roepen. "Godverdomme, kanjerscheids, waar heb je die fluit vannacht in gestopt dat je er nu niet op durft te blazen. Het is toch niet normaal meer!" En dat kun je roepen in het stadion of een andere locatie waar je met vrienden kijkt. Zelfs thuis kan dat af en toe nog, als je de niet-voetbal-familie maar op een afstandje houdt.
Maar tijdens wedstrijden van Oranje komt er opeens allemaal volk bij dat niet gewend is aan voetbalsfeer en wat meeleven precies is. Je kijkt geen voetbal, je leeft mee. Elke verkeerde pass, elk mislukt schot, dat voel je op een bepaalde manier gewoon. Het is geen film of tv-serie die je aan het kijken bent. Goed, dit bioscoopvolk komt opeens kijken, kleedt zich als die-hard fan en doet lacherig over mensen die dat niet doen. Maar wee je gebeente als je meeleeft met de wedstrijd, dan staan die huisvrouwen opeens allemaal van 'moah Gertje, wat zeg je nu? De kinderen!'. (De kinderen die via Xbox Live hun cybervijanden met hun piepstem verrot schelden.)
En dan zit ik in China, waar de Chinezen gewoon de winnaar supporten.Nog zoiets onbegrijpelijks. Dat was ook lekker in 2010. Zit ik op een groot plein, voor de wedstrijd was het 50/50 waar iedereen voor was. Na de goal van Iniesta was toch opeens 90 procent aan het juichen.
Bijna plastic stoeltje doormidden geschopt daar nog.
ja tuurlijk manquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord kan heus wel van Standard, Besiktas of Kopenhagen winnen.
Iemand weigerde 14 miljoen van City..quote:Op zondag 1 juni 2014 14:51 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ik vond De Guzman juist altijd een heerlijke speler, jammer dat hij op zo'n kutmanier wegging.
Volgens De Guzman was het 10 miljoen en liep het kapot op bankgaranties toch?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iemand weigerde 14 miljoen van City..
Oh dat kan ook. Iig een behoorlijk bedrag.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Volgens De Guzman was het 10 miljoen en liep het kapot op bankgaranties toch?
Niet gezien wie het postte?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Feyenoord kan heus wel van Standard, Besiktas of Kopenhagen winnen.
Heeft hij ook nog eens de verkeerde Griekse held als username.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Ontiegelijke kut-jood. Of Pisvlek, maakt me ook geen kut uit.
Mad?quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:27 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar Oranje gaan als ik kaartjes cadeau kreeg, doet me gewoon echt helemaal niets en ik erger me aan dat sfeertje. Al die jolige dagjesmensen. André Hazes door de speakers van de Kuip.
Van mij mogen ze op zich best het WK annuleren en het nieuwe seizoen over twee weken beginnen zeg maar.
Snap ook niet waarom al die Italianen ineens op de tribune zitten. Ze hebben amper centen.quote:Op zondag 1 juni 2014 12:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom ga je als Napoli zijnde een speler scouten bij een fucking oefenpotje.
Spijtig dat Feyenoord dan niet rond de 12 gaat zitten.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:51 schreef Caland het volgende:
1 keer geweest naar Oranje in de Kuip. Nooit meer. Inderdaad alsof je een vreemde bent in je eigen huis.
Napoli heeft trouwens een bod van 6 miljoen uitgebracht op Janmaat. Feyenoord wil minimaal 8 zien.
Niet erg realistisch met een jaarcontract.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spijtig dat Feyenoord dan niet rond de 12 gaat zitten.
Dat is natuurlijk het hele punt. Wij Nederlanders denken (met name als het om transfersommen gaat) realistisch en nuchter. IMO mogen we best wat hoger in de boom gaan zitten. Een Portugese club zou alsnog 22 miljoen vragen...quote:Op maandag 2 juni 2014 10:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet erg realistisch met een jaarcontract.
Die hebben dan ook het geld om eventueel een flinke salarisverhoging te geven mocht een speler uiteindelijk blijven. Doet Feyenoord dat niet, dan is Janmaat volgend seizoen gewoon weg. Gratisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het hele punt. Wij Nederlanders denken (met name als het om transfersommen gaat) realistisch en nuchter. IMO mogen we best wat hoger in de boom gaan zitten. Een Portugese club zou alsnog 22 miljoen vragen...
Als het erop aankomt kan je altijd nog een flutbod accepteren natuurlijk. Het gaat gewoon om de hele 'mindset' dat NL clubs liever voor de pegels kiezen (schijnzekerheid) dan harder te onderhandelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:16 schreef Muto het volgende:
[..]
Die hebben dan ook het geld om eventueel een flinke salarisverhoging te geven mocht een speler uiteindelijk blijven. Doet Feyenoord dat niet, dan is Janmaat volgend seizoen gewoon weg. Gratisch.
Met een biertje doe ja dan ook geen jaar. Wat dat betreft is bier duurder dan een telefoon.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar dat is toch altijd zo met Nederland. Wij zitten op ons kleingeld maar bij grote bedragen raken we al snel in paniek."Ik ga toch godverdomme niet meer dan 3 euro betalen voor m'n biertje?! He, een nieuwe telefoon van 600 euro, mooi man."
Er dachten er ook een paar gezellig een biertje te doen in der wortelpak bij het Groen Haas Toernooi........quote:Op zaterdag 31 mei 2014 22:18 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek vandaag, hier in de straat vanaf 16u lawaai, geschreeuw en getoeter buiten van al die oranje klapjosti's. Terwijl ik met wedstrijden van Feyenoord nooit ergens last van heb. Irritant carnavalsvolk.![]()
Serieus? Ik heb ze niet gezien.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Er dachten er ook een paar gezellig een biertje te doen in der wortelpak bij het Groen Haas Toernooi........
Laat ze maar betalen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Spurs, Liverpool & United in gevecht om De Vrij volgens de Daily Star.
Als dat waar is kan het wel eens vele miljoenen opleverenquote:Op maandag 2 juni 2014 10:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Spurs, Liverpool & United in gevecht om De Vrij volgens de Daily Star.
Ik zou elke cent koesteren.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Sloggi het volgende:
Meer dan 7 miljoen voor Castaignos. Krijgen wij daar nog wat van?
Het is gewoon niet boeiend en het is irritant dat de competitie zo lang stilligt.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mad?
Voor dit soort zure sloten hoop ik dat ze wereldkampioen worden. Al hoop ik inderdaad voor de succesoranjesupporters dat ze er meteen uit liggen. Kan die oranje rommel ook meteen van de straat.
Echt ongelofelijk, die gozer kan er helemaal niets van.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Dekatria het volgende:
7 Miljoen voor Castaignosverloren met pokeren zeker?
Er ligt geen competitie stil voor. Anders heb je zomerstop, dakhaas.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het is gewoon niet boeiend en het is irritant dat de competitie zo lang stilligt.![]()
Overigens als Castaignos 7 miljoen waard is, kunnen we voor Pellè wel 25 krijgen denk ik.
De competitie lijdt er wel onder, wedstrijden worden allemaal in elkaar gedrukt om werken eerder klaar te zijn, daarnaast lijdt een club als Feyenoord eronder dat ie zijn internationals erg lang kwijt is tijdens de voorbereiding op vCL.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er ligt geen competitie stil voor. Anders heb je zomerstop, dakhaas.
Klopt, dan moet je dat zeggen en niet dat de competitie zo lang stilligt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:37 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
De competitie lijdt er wel onder, wedstrijden worden allemaal in elkaar gedrukt om werken eerder klaar te zijn, daarnaast lijdt een club als Feyenoord eronder dat ie zijn internationals erg lang kwijt is tijdens de voorbereiding op vCL.
De competitie ligt wel degelijk langer stil als er een WK in de zomer is.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt, dan moet je dat zeggen en niet dat de competitie zo lang stilligt.
De competitie blijft 34 wedstrijden.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:42 schreef heiden6 het volgende:
[..]
De competitie ligt wel degelijk langer stil als er een WK in de zomer is.
BEn jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De competitie blijft 34 wedstrijden.
Een trailer.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
BEn jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Onvoorstelbaar dit.
Btw, weet iemand wat dit nou weer is?
Jezus. Dit is wel het meest kansloze wat ik in tijden gezien heb. Dat "de vijand" je zo noemt, moeten ze natuurlijk lekker zelf weten. Maar dat je er in mee gaat en je er later mee gaat associeren...quote:
Inderdaad. Iemand die voor ajax is noemt zichzelf toch ook geen kankerteringtyfusjood? Zal wat zijn zeg, de kankerteringtyfusjodenbrigade.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:11 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus. Dit is wel het meest kansloze wat ik in tijden gezien heb. Dat "de vijand" je zo noemt, moeten ze natuurlijk lekker zelf weten. Maar dat je er in mee gaat en je er later mee gaat associeren...______________________!
De tyfus hé
neuzenmaatjes klinkt wel leukquote:Op maandag 2 juni 2014 21:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Inderdaad. Iemand die voor ajax is noemt zichzelf toch ook geen kankerteringtyfusjood? Zal wat zijn zeg, de kankerteringtyfusjodenbrigade.
geproduceerd in opdracht van OPEN Rotterdam. Zal dus niet op de nationale tv verschijnen denk ik.quote:
Moet dat dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
geproduceerd in opdracht van OPEN Rotterdam. Zal dus niet op de nationale tv verschijnen denk ik.
Nee! Ik wilde er nog (gelukkig) tussen zetten. Maar dat is weer zo negatief. Begrijp ook niet dat ze over Beverwijk beginnen. Wat heeft dat nou voor zin?quote:
Er zal wel naar gevraagd zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:56 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde er nog (gelukkig) tussen zetten. Maar dat is weer zo negatief. Begrijp ook niet dat ze over Beverwijk beginnen. Wat heeft dat nou voor zin?
twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 02-06-2014 om 21:03:39Morgen komt mijn nieuw speeltje! Wie weet wat het is? Foto's komen morgen #bless reageer retweet
Gaan we nog miljoenen voor hem pakken?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
Laten we ons weer met belangrijke zaken gaan bezighouden:twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 02-06-2014 om 21:03:39Morgen komt mijn nieuw speeltje! Wie weet wat het is? Foto's komen morgen #bless reageer retweet
Nieuwe vrouwquote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
Laten we ons weer met belangrijke zaken gaan bezighouden:twitter:RubenSchaken twitterde op maandag 02-06-2014 om 21:03:39Morgen komt mijn nieuw speeltje! Wie weet wat het is? Foto's komen morgen #bless reageer retweet
Tarzan 3000?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
Een plakbandapparaatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 08:17 schreef Sunri5e het volgende:
Een apparaat waarmee hij mondjes gaat snoeren.
Door dit nieuws kon ik vannacht niet slapen.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
En die gaat nog wel minuten maken ook, BMI speelde zaterdag echt slecht!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:27 schreef Cara het volgende:
Kongolo mee naar het WK is toch geweldig voor zijn ontwikkeling
Bless...quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Maastoren het volgende:
Als BMI zo doorgaat (ga er maar even vanuit dat hij zijn Feyenoord-vorm heeft doorgezet, nog geen oranje gezien) zie ik Kongolo die plek nog wel overnemen ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:28 schreef Luni het volgende:
[..]
En die gaat nog wel minuten maken ook, BMI speelde zaterdag echt slecht!
Heb het zaterdag gezien, opbouwend vond ik hem erg slecht, dat kan Kongolo veel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als BMI zo doorgaat (ga er maar even vanuit dat hij zijn Feyenoord-vorm heeft doorgezet, nog geen oranje gezien) zie ik Kongolo die plek nog wel overnemen ook.
Maar BMI moet juist verkocht worden jongens.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef Luni het volgende:
[..]
Heb het zaterdag gezien, opbouwend vond ik hem erg slecht, dat kan Kongolo veel beter.
Nog niet gezien. Zag er nog 1 langs komen die was knal roze!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef TC03 het volgende:
Die nieuwe Ajax-shirts voorspellen niet veel goeds, Adidas is weer eens op hol geslagen.
Zeker, maar hij was niet best.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:39 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar BMI moet juist verkocht worden jongens.
Ik las iets over een bananensplit grap.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef TC03 het volgende:
Die nieuwe Ajax-shirts voorspellen niet veel goeds, Adidas is weer eens op hol geslagen.
Ja, maar de echte shirts zijn ook aangekondigd:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik las iets over een bananensplit grap.
*edit*
Ja zie hier.
http://www.almerevandaag.(...)euwe-shirt?lref=vplr
twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:37:14Say hello too my little friend #mp3 #summertoy #bikelife http://t.co/LzMU7dcpKs reageer retweet
Dan weet je echt niet meer wat je met je geld moet doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:37:14Say hello too my little friend #mp3 #summertoy #bikelife http://t.co/LzMU7dcpKs reageer retweet
De tyfus
Misschien wilt hij dat Clasie ook even hallo zegtquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan weet je echt niet meer wat je met je geld moet doen
En too nog wel.
Vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Had heel wat ergers verwacht na jouw opmerking. Vind hun tenues minder lelijk dan de afgelopen seizoenen. Het blauwe uitshirt van hunnie is niet zo slecht, alleen jammer van die fel gele broek eronder.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:38 schreef TC03 het volgende:
Wel relaxt voor de file zo'n ding, maar andere moterrijders zwaaien dan niet naar jequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
[ afbeelding ]twitter:RubenSchaken twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 12:37:14Say hello too my little friend #mp3 #summertoy #bikelife http://t.co/LzMU7dcpKs reageer retweet
De tyfus
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
De tyfus
Het is officieel geen motor door de 2 wielen aan de voorzijde waardoor het een driewieler wordt. Deze mag je gewoon met een autorijbewijs besturen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:24 schreef Luni het volgende:
[..]
Wel relaxt voor de file zo'n ding, maar andere moterrijders zwaaien dan niet naar je
"Die Martins-Indi ook, ja hij is niet scherp......niet goed....daar moet ie echt wat aan doen.....want bij Feyenoord stond hij er ook al eens naast........echt opletten die jongen anders kan dat hier ook gebeuren..."quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:09 schreef Lokale_Notabele het volgende:
wat een megool die Ruben Schaken, maar dat wisten we al
hij zal ook wel uit de toon vallen in die nette wijk waar hij woont
maar goed, valt het jullie ook op dat Ruud Gullit geen verstand van voetbal heeft als hij analyses bij SBS6 geeft?
Geen wonder dat het niet liep toen we hem en Zeljko Petrovic aan het roer hadden staan
niet waarquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is officieel geen motor door de 2 wielen aan de voorzijde waardoor het een driewieler wordt. Deze mag je gewoon met een autorijbewijs besturen.
Maar het ziet er wel debiel uit zo'n ding.
ja het is net alsof je je schoonmoeder over voetbal hoort pratenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
"Die Martins-Indi ook, ja hij is niet scherp......niet goed....daar moet ie echt wat aan doen.....want bij Feyenoord stond hij er ook al eens naast........echt opletten die jongen anders kan dat hier ook gebeuren..."
Zover ik weet wel hoor. Maar ik hoor graag je onderbouwing. Niet dat het zo boeiend is verder.quote:
Inderdaad ja. En dan ook nog zo'n voorzichtigheid in zijn toon, alsof die bang is iets te gaan zeggen wat feitelijk onjuist is, omdat hij het allemaal helemaal niet zo volgt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
ja het is net alsof je je schoonmoeder over voetbal hoort praten
hij heeft ook de hele tijd zo'n stomme grijns op zijn gezicht waardoor het lijkt alsof hij niet helemaal 100% is
Ja hij probeert zijn uitspraken altijd vaag te houden omdat hij het allemaal niet zo goed weet en er geen verstand van heeft. Na die oefenwedstrijd tegen Ecuador zei hij "in de tweede helft was de balans in het elftal beter." Hij praat maar een beetje na wat hij andere voetbalanalysten ooit eens heeft horen zeggen. Tenenkrommend om naar te kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Inderdaad ja. En dan ook nog zo'n voorzichtigheid in zijn toon, alsof die bang is iets te gaan zeggen wat feitelijk onjuist is, omdat hij het allemaal helemaal niet zo volgt.
Zijn naam in roze letters maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
De tyfus
Hemeltergend matig is het ja. Gelukkig hebben meerdere personen daar kennis van genomen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ja hij probeert zijn uitspraken altijd vaag te houden omdat hij het allemaal niet zo goed weet en er geen verstand van heeft. Na die oefenwedstrijd tegen Ecuador zei hij "in de tweede helft was de balans in het elftal beter." Hij praat maar een beetje na wat hij andere voetbalanalysten ooit eens heeft horen zeggen. Tenenkrommend om naar te kijken.
quote:Martin van Geel stoort zich aan de stroom van geruchten over op handen zijnde transfers van spelers en verregaande interesse voor Feyenoorders uit alle uithoeken van Europa. De supporters krijgen volgens de technisch directeur daardoor ten onrechte het idee dat er op korte termijn allerlei miljoenendeals op handen zijn.
Feit is, stelt Van Geel, dat tot dusver welgeteld één buitenlandse club zich bij Feyenoord heeft gemeld met concrete belangstelling voor een speler. ‘Die Italiaanse club heeft een voorstel gedaan, maar wat ze bieden is door ons als onvoldoende beoordeeld. Waarna, eveneens in weerwil van allerlei berichten, ook hierover inmiddels al meer dan een week geen contact is geweest.’
Geruchten over op handen transfers zijn van alle tijden en daar is ook niks mis mee, weet Van Geel. ‘Momenteel is het vooral wat betreft Feyenoord in de media echter allemaal wel erg wild. We merken dat een deel van de achterban daar onnodig onrustig van wordt.’
De transferwindow sluit pas 1 september, dus kan er ook volgens Feyenoords TD nog van alles gebeuren. ‘We hoeven niet te verkopen, want we zitten inmiddels in categorie 3, maar we begrijpen dat sommige spelers deze zomer misschien de stap naar het buitenland willen maken. Echter, tot nu toe is het dus allemaal zeer overzichtelijk.’
Van Geel geeft aan dat hij de komende weken en maanden geruchten in de media niet steeds zal weerspreken of bevestigen, ‘omdat dit in de regel niet in het belang is van Feyenoord. Het leek me echter goed eenmalig de huidige stand van zaken openbaar te maken, zodat onze supporters weten dat ze alle verhalen die rondzingen met een flinke korrel zout moeten nemen. Als er dan straks echt iets definitiefs te melden is, komen we daar – zoals altijd – als club echt direct mee naar buiten.’
Gullit is toch van een wat ander kaliber dan Schaken hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daarom schakel ik altijd als ik Ruud Gullit of een van die andere mafketels als analist zie. Dat je hard kan rennen en goed kan koppen betekent niet automatisch dat je snapt wat er tactisch allemaal gebeurt.
Als je dit in de bouwsector zou hebben zou 't gaan om een uitzonderlijke metselaar die opeens in pak wordt gehesen en presentaties moet geven over projecten.
Ja klopt, had laatst zo'n ding voor me, en een motorrijder achter me, naar die motorrijder werd gezwaaid, naar die gast op dat ding niet, die worden niet voor vol aangezien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is officieel geen motor door de 2 wielen aan de voorzijde waardoor het een driewieler wordt. Deze mag je gewoon met een autorijbewijs besturen.
Maar het ziet er wel debiel uit zo'n ding.
vanaf 19 vorig jaar januari niet meer geloof ikquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zover ik weet wel hoor. Maar ik hoor graag je onderbouwing. Niet dat het zo boeiend is verder.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
De tyfus
Iedereen die na die datum hun autorijbewijs halen hebben inderdaad een motorrijbewijs nodig voor zo'n driewieler. Iedereen die toen al in het bezit was van een rijbewijs B mag zo'n ding gewoon met het autorijbewijs blijven besturen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:11 schreef Tjacka het volgende:
[..]
vanaf 19 vorig jaar januari niet meer geloof ik
Die hele club wordt leeggeroofd en hij krijgt 'maar' 50 miljoen. Voor de PL is dat relatief weinig. Hoog afbreukrisico zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mooi club voor Koeman zou dat zijn. Sterspelers vertrekken waarschijnlijk wel (Lambert, Lallana, Shaw), maar hij krijgt wel een dikke portemonnee ter beschikking, en een ongelofelijk goede jeugdopleiding. Hopelijk neemt 'ie Pelle ook mee voor 10-12 miljoen.
Is die 50 miljoen inclusief, of exclusief de verkoopopbrengsten?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 16:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Die hele club wordt leeggeroofd en hij krijgt 'maar' 50 miljoen. Voor de PL is dat relatief weinig. Hoog afbreukrisico zullen we maar zeggen.
Beetje het probleem waar ook Rutten mee te maken gaat krijgen.
Ik ging een klein beetje dood. Er is niets, maar dan ook niets stoer aan een MP3quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
De tyfus
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 17:49 schreef Dekatria het volgende:
De naamsticker is overigens de kerst op de taart.
Ik zie nu pas dat zijn naam er in roze letters opstaat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:40 schreef SjaakBauer het volgende:
De tyfus
Zo rollen wij niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:09 schreef Sunri5e het volgende:
Mogen we Hahn ook eigen jeugd noemen zoals ze dat in Amsterdam met al hun aangekochte jeugd doen?
Vind z'n interviews altijd hilarisch, die neemt 't allemaal niet zo serieus, maar doet wel alsof, prachtigquote:
doet hij ook "alsof" hij ontiegelijk dom is?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vind z'n interviews altijd hilarisch, die neemt 't allemaal niet zo serieus, maar doet wel alsof, prachtig
ik vind zijn anekdote over robben en de oefeninterland wel ijzersterkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
doet hij ook "alsof" hij ontiegelijk dom is?
Dat zijn ze elk jaar.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben echt benieuwd waar Adidas mee gaat komen dit jaar. De shirts van Ajax zijn echt zware bagger dit jaar.
Adidas is altijd bagger. Daar hoef je geen hoogstandjes van te verwachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:44 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben echt benieuwd waar Adidas mee gaat komen dit jaar. De shirts van Ajax zijn echt zware bagger dit jaar.
Ik word er niet echt warm van.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:14 schreef Dekatria het volgende:
Die kit van Roma is fantastisch ja... en al helemaal als je naar het uitshirt kijkt.
Maar Nike lijkt me zelf niks. Krijg je van die meuk als bij Twente.
Adidas is altijd degelijk.. ben blij dat we weer Adidas krijgen. Beter dan Puma en veel beter dan die troep van Kappa.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Adidas is altijd bagger. Daar hoef je geen hoogstandjes van te verwachten.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Adidas is altijd degelijk.. ben blij dat we weer Adidas krijgen. Beter dan Puma en veel beter dan die troep van Kappa.
Ik vind deze mooi.. gewoon degelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Dat bewuste groen-witte uitshirt blijft ook één van m'n favoriete Feyenoordshirts allertijden.
Overigens samen met het groen-witte uitshirt in ons jubileumjaar.
Dat zwarte shirt hierboven vind ik dan weer helemaal niets, dan vind ik dit zwarte uitshirt uit de Adidasperiode zelfs mooier (misschien uit nostalgische overwegingen).
[ afbeelding ]
Ook één van m'n favorieten inderdaad. Heb dat shirt gekoesterd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:25 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind deze mooi.. gewoon degelijk
[ afbeelding ]
Die bovenstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 vond ik het mooiste
Succes.quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
Alleen twente-thuis en ajax-uit direct na de winterstop is een beetje jammer. Al ben ik wel blij dat de eerste thuis is. Verder niets te klagen.
Lekker thuis tegen Vitesse in de 33e speelronde kampioen
Hahaquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:33 schreef ace_eleven het volgende:
Alleen twente-thuis en ajax-uit direct na de winterstop is een beetje jammer. Al ben ik wel blij dat de eerste thuis is. Verder niets te klagen.
Lekker thuis tegen Vitesse in de 33e speelronde kampioen
6 Thuiswedstrijden op zaterdag voor de winterstop, dus ik ben aan het bidden dat daar weinig 20:45 wedstrijden bij zitten. Anders heb ik, en met mij vele anderen uit het noorden/oosten, een flink probleemquote:Op woensdag 4 juni 2014 08:43 schreef Bombvis het volgende:
Die vrijdagavond 15 augustus is wat jammer en vind wel erg veel zaterdagwedstrijden voor de winterstop, maar ach
Je gaat met de trein?quote:Op woensdag 4 juni 2014 08:55 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
6 Thuiswedstrijden op zaterdag voor de winterstop, dus ik ben aan het bidden dat daar weinig 20:45 wedstrijden bij zitten. Anders heb ik, en met mij vele anderen uit het noorden/oosten, een flink probleem
Ga altijd met de trein ja, kom vanuit Zwolle.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:01 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je gaat met de trein?
Weet niet waar je woont, maar misschien dat je een keer mee terug kunt rijden.
Wij gaan altijd met de auto.
Als Feyenoord trouwens gewoon EL haalt, dan gaan er een paar naar de zondag.
Nachtje doorhalen in de skihut, je weet toch.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga altijd met de trein ja, kom vanuit Zwolle.
Waarom pak je de auto niet, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga altijd met de trein ja, kom vanuit Zwolle.
Ik gok op iets van een regelgeving rondom drink&drive?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Waarom pak je de auto niet, als ik vragen mag?
SPOILER: Voorlopige schema van FeyenoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:24 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik gok op iets van een regelgeving rondom drink&drive?
quote:De kans is groot dat Ronald Koeman deze zomer gaat aankloppen bij Feyenoord voor Graziano Pellè. Bij Southampton is de coach hoofdkandidaat om Mauricio Pochettino op te volgen en de Premier League-club is nog op zoek naar een spits.
Southampton dreigt enkele belangrijke spelers te verliezen, maar heeft door de goede prestaties in het afgelopen seizoen volop geld te besteden. Dat Koeman snel bij Feyenoord zal aankloppen lijkt zeker, zo beredeneert het Algemeen Dagblad vandaag. De Italiaanse aanvalsleider moet minstens 10 miljoen euro opleveren volgens de krant.
Koeman heeft gisteren de eerste formele gesprekken gevoerd bij Southampton. Mogelijk dat de naam van Pellè toen al gevallen is. De trainer gaf al eerder aan dat hij de doelpuntenmaker graag zou willen meenemen naar een volgende werkgever, mocht daar een gebrek aan scorend vermogen zijn.
Truequote:
Van bier of van een auto?quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:38 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
True
Al zou beschikbaarheid natuurlijk ook een reden kunnen zijn
die onderstequote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:04 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze 2 vond ik het mooiste
Open dag of 1e training dacht ik.quote:
Die zijn er sowieso nog niet dan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:54 schreef Jimbo het volgende:
valt de open dag niet in het WK dit jaar?
Leuk, missen we als het mee (of juist tegen) zit 't halve team daar
Ik denk dat dat uiteindelijk niet doorgaat. Ze zullen wel zorgen dat ze er minimaal 10 dagen voor de CL zijn ofzo. Als het 1 speler was, oké. Maar 5 spelers eventueel missen in de voorbereiding en eventueel de CL-duels is gekkenwerk.quote:Op woensdag 4 juni 2014 09:57 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die zijn er sowieso nog niet dan.
Ze krijgen namelijk 3 weken vakantie.
Anders zit je met oververmoeidheid en blessures later in de competitie. Denk dat het wel doorgaat.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat dat uiteindelijk niet doorgaat. Ze zullen wel zorgen dat ze er minimaal 10 dagen voor de CL zijn ofzo. Als het 1 speler was, oké. Maar 5 spelers eventueel missen in de voorbereiding en eventueel de CL-duels is gekkenwerk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |