SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.![]()
2 linkspoten in het centrum is natuurlijk wel minder voor de opbouw.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Van Aanholt, prima spelertje. Verdediging volgend seizoen, ervan uitgaande dat ook Martins Indi en Janmaat vertrekken:
Van Aanholt - Kongolo - Mathijsen - Van Beek
Niks mis mee.
Idd, hoewel voor de breedte dan ook nog wel wat gehaald mag worden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Van Aanholt, prima spelertje. Verdediging volgend seizoen, ervan uitgaande dat ook Martins Indi en Janmaat vertrekken:
Niks mis mee.
De Thijs is een baas.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:26 schreef erik013 het volgende:
[..]
Idd, hoewel voor de breedte dan ook nog wel wat gehaald mag worden.
Opvallend overigens dat Mathijsen sinds z'n komst eigenlijk eerder beter dan slechter is geworden (hoewel een verdediger die het niet van z'n snelheid moet hebben minder snel last van z'n leeftijd zal hebben) Die kan zeker nog wel een jaar mee.
Ik snap dat gezeur op hem ook niet. Degelijke verdediger en ideale speler, die ook nooit zeurt als ie een keer op de bank komt. En voor Feyenoord koos als laatste club, ondanks dat zo iemand in Qatar ofzo 4 keer zoveel kan verdienen. Ik heb hem afgelopen seizoen volgens mij (voor zover ik Feyenoord volg) ook geen enkele grote blunder zien maken.quote:
Mwah..:')quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Niks mis mee.
Precies. Toch hoor ik vrienden van me die voor Feyenoord zijn hem altijd alleen maar afzeiken, vreemd. Zoveel verdient ie trouwens niet denk ik, bij Feyenoord zal niemand meer dan een miljoen verdienen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:30 schreef Divje het volgende:
Sowieso mag hij nog wel een jaar blijven. Beetje minder salaris en gewoon ballen met die jongens. Toffe gozer wel, met ervaring.
Hij behoort wel tot de grootverdieners.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:34 schreef erik013 het volgende:
[..]
Precies. Toch hoor ik vrienden van me die voor Feyenoord zijn hem altijd alleen maar afzeiken, vreemd. Zoveel verdient ie trouwens niet denk ik, bij Feyenoord zal niemand meer dan een miljoen verdienen.
Zoals De Thijs soms liep te etteren op het veldquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:32 schreef erik013 het volgende:
[..]
Ik snap dat gezeur op hem ook niet. Degelijke verdediger en ideale speler, die ook nooit zeurt als ie een keer op de bank komt. En voor Feyenoord koos als laatste club, ondanks dat zo iemand in Qatar ofzo 4 keer zoveel kan verdienen. Ik heb hem afgelopen seizoen volgens mij (voor zover ik Feyenoord volg) ook geen enkele grote blunder zien maken.
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Topquote:
Nog één jaar.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Top
Tsja, welkom in de voetbalwereldquote:
Ohh das minder. Vind het echt een top-vent, binnen en buiten het veld. Minder kans dat hij tegen een karig salaris gaat lopen beunen op Kongolo dus. Nahja, zolang hij onder contract staat mag ie coachen wat ie wil. Daarna weg ermee ermee denk ik dan maarquote:
Na volgend jaar bedoel je? Je gaat niet zomaar een contract openbreken van iemand die het gewoon goed doet. Maar wie weet kan ie na dat jaar wel als ie nog fit is als reservespeler in een meer coachende rol. Die jongen is een zoveel slimmere en sluwere verdediger dan mensen denken. Dat hij in de catacomben 2 wedstrijden op rij opgewacht werd door PSV'ers, was ook niet voor nietsquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Tot wanneer heeft hij ook alweer een contract? Als hij nou zijn ervaring over kan brengen op bv Kongolo tegen een verminderd salaris. Top
Laat 'm nog een jaar rond lopen en dan hebben we elk jaar een confrontatie tijdens Feyenoord - PSVquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:44 schreef erik013 het volgende:
[..]
Na volgend jaar bedoel je? Je gaat niet zomaar een contract openbreken van iemand die het gewoon goed doet. Maar wie weet kan ie na dat jaar wel als ie nog fit is als reservespeler in een meer coachende rol. Die jongen is een zoveel slimmere en sluwere verdediger dan mensen denken. Dat hij in de catacomben 2 wedstrijden op rij opgewacht werd door PSV'ers, was ook niet voor niets
Dit zou imho nergens op slaan, je raakt twee centrale verdedigers en je enige rechtsback kwijt, en je koopt een linksback terwijl je op die positie al twee spelers hebt (Kongolo en Nelom), waardoor je met twee linksbenige centrale verdedigers moet spelen en een centrale verdediger als rechtsback zonder vervanger.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:01 schreef PIETR het volgende:
Niks mis mee.
Goede rechtsbacks zijn helaas enorm schaars. Zelfs in Nederland, waar we toch van opbouwende backs houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:51 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dit zou imho nergens op slaan, je raakt twee centrale verdedigers en je enige rechtsback kwijt, en je koopt een linksback terwijl je op die positie al twee spelers hebt (Kongolo en Nelom), waardoor je met twee linksbenige centrale verdedigers moet spelen en een centrale verdediger als rechtsback zonder vervanger.
Als je Janmaat en De Vrij verkoopt moet je allereerst gewoon een rechtsback halen, als je BMI ook nog verkoopt kun je dan nog een rechtsbenige centrale verdediger halen.
Dat lijkt me geen reden om dan maar een linksback te kopen.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:21 schreef erik013 het volgende:
[..]
Goede rechtsbacks zijn helaas enorm schaars. Zelfs in Nederland, waar we toch van opbouwende backs houden.
Dat is ook weer waar natuurlijkquote:Op zaterdag 31 mei 2014 00:26 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen reden om dan maar een linksback te kopen.
Wilde eigenlijk al beginnen met het organiseren van een feestmeet ter ere ervan. Neem jij de fakkels mee?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik de enige was die het spannend vond worden.
Wie zegt dat Rutten niet doorgaat met 3-5-2? Dan heb je 3 CV's (Kongolo, Mathijsen en Van Beek), iemand voor de linkervleugel (Van Aanholt, alhoewel ik niet verwacht dat hij haalbaar is) en iemand nodig voor de rechterkant. Dat hoeft echt niet per se een rechtsback te zijn, kan ook een rechtermiddenvelder zijnquote:Op zaterdag 31 mei 2014 01:05 schreef erik013 het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar natuurlijk![]()
Is er in de jeugd wel voldoende aandacht voor 'echte' pure rechtsbacks? Dus niet rechter centraal verdedigers die als het moet een keer op de rechtsback positie kunnen spelen, maar jongens die bij wijze van spreken al vanaf de C'tjes zich echt puur en alleen als opkomende back rechts kunnen ontwikkelen? Die Van Beek is ook weer zo'n 'valse' RB' volgens mij.
Dat ze daar in België of Schotland moeite mee hebben ok, maar de Nederlandse voetbalstijl leent zich daar uitstekend voor volgens mij.
Dat zou een optie zijn als je geen goede RB-vervanger kan halen natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 08:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wie zegt dat Rutten niet doorgaat met 3-5-2? Dan heb je 3 CV's (Kongolo, Mathijsen en Van Beek), iemand voor de linkervleugel (Van Aanholt, alhoewel ik niet verwacht dat hij haalbaar is) en iemand nodig voor de rechterkant. Dat hoeft echt niet per se een rechtsback te zijn, kan ook een rechtermiddenvelder zijn
Maar ook niet de laatste prioquote:
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 10:43:24Van Gaal maakt selectie bekend. Volgens eerste berichten gaat Kongolo mee naar WK en valt Van Aanholt af #Oranje reageer retweet
Toch wel verrassendquote:Op zaterdag 31 mei 2014 10:45 schreef Muto het volgende:
twitter:Mkrabby twitterde op zaterdag 31-05-2014 om 10:43:24Van Gaal maakt selectie bekend. Volgens eerste berichten gaat Kongolo mee naar WK en valt Van Aanholt af #Oranje reageer retweet
Dat van Aanholt afvalt idd. Had wel verwacht dat ze allebei mee zouden gaan en dat Blind af zou vallen.quote:
Dat wordt sowieso 250.000 euro.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:23 schreef Muto het volgende:
5 spelers in Oranje. Dat betekent dat Feyenoord vanaf gisteren (2 weken voor het WK) dagelijks ongeveer 10.000 euro als vergoeding krijgt. Zodra NL uitgeschakeld is, stopt het.
Maar het komt er dus toch op neer dat die Jong Oranje gangers allemaal afgevallen zijn, beetje valse hoop van ome Louis wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:27 schreef Anoonumos het volgende:
Prima toch zo.
Vilhena en Boetius hoeven toch niet in de verkoop en hadden toch vooral op de bank gezeten.
Kunnen ze zich goed voorbereiden op volgend seizoen.
Gaat allemaal naar contractverlenging van Kongolo. Die zal nu nog meer willen verdienen.quote:
De tijd van Vilhena en Boetius komt nog wel.. ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 11:20 schreef Anoonumos het volgende:
Karim Rekik, Quincy Promes, Jean-Paul Boëtius, Tonny Vilhena, Jeroen Zoet, Patrick van Aanholt en – zoals eerder bekend – Rafael van der Vaart hebben de laatste schifting bij Oranje niet overleefd.
Is jouw mening, Depay is nomenteel gewoon beter.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.
Is ook beter als Depay. Maar inderdaad de tijd van Tony en JP komt nog wel.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De tijd van Vilhena en Boetius komt nog wel.. ik zie Boetius liever spelen dan Depay, hij moet alleen nog wat sterker worden.
Nee.. hij is fysiek sterker maar qua talent zeker niet beter. Kijk alleen al naar de doelpunten van Boetius.. die zijn vaak van grote schoonheid. Meestal kunnen alleen de echte toppers mooie doelpunten maken.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is jouw mening, Depay is nomenteel gewoon beter.
Zijn totaal verschillende spelers, zie ze allebei wel graag, Depay is wat explosiever, Boetius heeft meer inzicht.quote:Op zaterdag 31 mei 2014 12:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. hij is fysiek sterker maar qua talent zeker niet beter. Kijk alleen al naar de doelpunten van Boetius.. die zijn vaak van grote schoonheid. Meestal kunnen alleen de echte toppers mooie doelpunten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |