Van harte welkom in het officiële TV Slowchat topic. Dit topic is tot stand gekomen, nadat in 2009 de succesvolle SBS zondagavondreeks was begonnen, welke helaas tot haar einde is gekomen in juli 2010. Sindsdien is het topic gepromoveerd tot een algemene tv slowchat topic.
In dit topic kan dus gepraat worden over alle series, films, documentaires en over wat ze nog meer aan ons lieve kijkbuiskinderen aanbieden Maar natuurlijk is hier ook de vrijheid om over alles te praten wat je bezig houdt als je geen tv aan het kijken bent. Want ook dat kan in Nederland!
Op de zondagavond is het SBS6 gehalte hoger dan gebruikelijk. Iedereen is van harte welkom om mee te kijken naar spraakmakende programma's zoals Undercover in Nederland, Red mijn Vakantie, Smaakpolitie, Wegmisbruikers, Reportage, Urban Legends, Das je goed recht en Peter R de Vries. Peter is gekapt Maarrrr hier kun je een hele hoop afleveringen terugzien, ook mét snor!!
• Ben je de trotse eigenaar van een Last Post? Open dan een nieuw topic! Is het topic vol, maak een nieuwe dmv 'nieuw deel' knop! Als er al een is dan wordt het aangegeven.
• Behandel elkaar met respect Zoals de moeder van Stampertje zou zeggen: als je niks aardigs kan zeggen, kan je beter je mond houden!
• Heb je een nieuwe UI? Geef dat dan even aan in dit topic. Omdat niet meer vanuit de Wiki wordt gewerkt moet de TS de OP aanpassen. Zet wel even je UI in [code] tags zodat de TS alleen maar hoeft te knippen en plakken.
• Word je aangehouden door wegmisbruikers of geconfronteerd door Alberto Stegeman? Wees dan sociaal en doe ons even de groetjes
• Alberto Stegeman is op 20 Februari jarig, elk jaar sturen we hem een cadeau, als je veel post, draag een steentje bij om Alberto FoK! niet te laten vergeten!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een keurmerk van Rob!
SPOILER: Afstand van de slowchatters tot de berckt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Waar gaan we meeten?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier weer verder:
Alberto klust graag wat bij.
Wat zou Koos vinden van deze ABS-test van ons aller WcPot?! En de milieuvervuiling niet te vergeten. Man man man dat dit kan in Nederland.
En natuurlijk onze held op bazencamping De Berckt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Als de deadline bijvoorbeeld 20 juni is, zal ik vanaf 10 juni echt gaan beginnen. En hoe dichterbij ik bij de deadline zit, hoe harder ik ga werken
Ik weet wel 1 ding zeker: Ik ga nooit meer wetenschappelijk onderzoek doen dan nodig. Wat is dat kut zeg
Ik herken de symptomen van vroeger ...weken er niks aan doen; en dan moest alles op het eind nog gebeuren. Onder druk werd er op de één of andere manier wel meer werk verzet.
Ik herken de symptomen van vroeger ...weken er niks aan doen; en dan moest alles op het eind nog gebeuren. Onder druk werd er op de één of andere manier wel meer werk verzet.
Ja, ik zou echt willen dat ik gewoon al een maand geleden was begonnen. Zou het leven een stuk makkelijker maken. Gelukkig is zowat elke student net als ik
Ja, ik zou echt willen dat ik gewoon al een maand geleden was begonnen. Zou het leven een stuk makkelijker maken. Gelukkig is zowat elke student net als ik
Aangenaam. over 2 weken deadline en nog niet begonnen
Al vind ik het wel echt debiel. "Kijk ons dan even normale Volendamse jongens zijn" Zonde wel. Want ik had maar wat graag meer over Nick en Simon opzoek naar Elvis Presley gezien.
Al vind ik het wel echt debiel. "Kijk ons dan even normale Volendamse jongens zijn" Zonde wel. Want ik had maar wat graag meer over Nick en Simon opzoek naar Elvis Presley gezien.
Maar dat zijn ze ook gewoon. En ik denk dat ze zich serieus relaxed voelen met camera erbij, en ze zijn onderling dus vervallen ze in het Volendams (denk ik ).
Maar dat zijn ze ook gewoon. En ik denk dat ze zich serieus relaxed voelen met camera erbij, en ze zijn onderling dus vervallen ze in het Volendams (denk ik ).
Wat een watje. Hebben mensen tegenwoordig dan helemaal niks meer over voor hun vrienden.
[..]
Het schijnt dat GHB net iets meer doet dan je snel aangeschoten te krijgen, maar wellicht kan AF hier meer over vertellen.
Wikipedia zegt dit
quote:
GHB begint ongeveer 15 tot 30 minuten na inname te werken. Veel mensen krijgen van GHB een rustig, warm gevoel: verdoofd en aangeschoten bij lagere doseringen, en dronken bij hoge doseringen. Voor andere mensen zorgt het voor een opgewekte stemming, zij worden praterig. In de meeste gevallen vermindert het angsten en remmingen. De seksuele lust wordt vergroot en men krijgt zin om te vrijen. Aanrakingen worden sterker gevoeld en het vermindert het katerige gevoel na speed en XTC. De effecten zullen gemiddeld 3 tot 4 uur aanhouden. GHB wordt soms als alternatief gebruikt voor alcohol. Net als bij alcohol kan de GHB-gebruiker overmoedig en baldadig worden. Nadat de eerste effecten van GHB verdwenen zijn kan de gebruiker zich energieker voelen. De gehele werking van GHB op de neurotransmitters in onze hersenen is nog niet geheel duidelijk, mogelijk kan men in de toekomst beter verklaren hoe GHB in eerste instantie een verdovend effect heeft en daarna juist weer energieker kan maken.
Stel je zou een goede baan in limburg kunnen krijgen, zou je gaan?
Zeg nooit, nooit. En stel ik kan een goede baan in Engeland krijgen, dan zou ik ook weggaan. Het hangt geheel af van wat ik wil bereiken en met die baan kan bereiken. Al moet ik toegeven dat ik met Limboland enig moeite heb
Zeg nooit, nooit. En stel ik kan een goede baan in Engeland krijgen, dan zou ik ook weggaan. Het hangt geheel af van wat ik wil bereiken en met die baan kan bereiken. Al moet ik toegeven dat ik met Limboland enig moeite heb
Lieve schat. Heb je wel eens je eigen accent gehoord? Daarnaast is het OV rampzaliger geregeld dan in de Randstad, al hebben ze daar geen files. En om fatsoenlijk te kunnen winkelen moet ik ook ver voor reizen.
Lieve schat. Heb je wel eens je eigen accent gehoord? Daarnaast is het OV rampzaliger geregeld dan in de Randstad, al hebben ze daar geen files. En om fatsoenlijk te kunnen winkelen moet ik ook ver voor reizen.
accent ov -> eens files kennen we niet winkelen, maastricht, aken, luik
Maar voor ons is dat accent van jullie ( alkmaar dus ) ook om echt niet aan te horen
accent ov -> eens files kennen we niet winkelen, maastricht, aken, luik
Dialect, accent ja Al zul je over dat van mij net zo hard zeiken, want ik klink voor jou geen haar beter. Geen files is wel Maar heb geen rijbewijs dus voor mij niet veel toegevoegde waarde Maastricht schijnt wel leuk te zijn.
Dialect, accent ja Al zul je over dat van mij net zo hard zeiken, want ik klink voor jou geen haar beter. Geen files is wel Maar heb geen rijbewijs dus voor mij niet veel toegevoegde waarde Maastricht schijnt wel leuk te zijn.
[..]
ah zie je wel. Al kom ik eigenlijk niet uit Alkmaar. Mijn accent is volgens sommigen vergelijkbaar met een bepaalde BN'er.
Nooit motivatie voor gehad. Ik kon alles prima bereiken met de middelen die ik had. En 'handig' is voor mij geen reden. Er zijn zoveel dingen 'handig'. Een baan hebben is 'handig', een dak boven je hoofd hebben is 'handig', eten hebben is 'handig' , een opleiding afgerond hebben is 'handig'. Maar voor laatstgenoemde dingen zijn er meer motiverende redenen dan handig. Dus dat. sry lang verhaal.
[..]
ah zie je wel. Al kom ik eigenlijk niet uit Alkmaar. Mijn accent is volgens sommigen vergelijkbaar met een bepaalde BN'er.
Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende: Ik moet vannacht helemaal naar Den Haag fietsen. Dat zijn toch ook zeker 7 helse kilometers.
Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende: Strava pauzeert niet automatisch heb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende: Strava pauzeert niet automatisch heb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
Op een segment niet nee, dat lijkt me logisch
Daarbuiten wordt het wel aangepast als je je tocht upload