Halloquote:
Watquote:
Nee laat maar. Morgen dump ik het filmpje hierquote:
Waarom niet nuquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:01 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Nee laat maar. Morgen dump ik het filmpje hier
Je weet een mooi duits meisje aan de muur gehangen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:39 schreef Studiotje het volgende:
so Jungs, ich weiß jetzt ein schönes Deutsch Mädchen an die Wand gehängt. Grüße und großen Schwanz auf dem Kopf.
Had de kim holland post gemistquote:Op donderdag 29 mei 2014 01:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nu op tv de radio is?
Okequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:06 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je weet een mooi duits meisje aan de muur gehangen?
Ga slapenquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je nu niet fietsen dus?![]()
En ja hoor, ik kwam er gisteren weer langs. Toevallig voor onze andere fruitige vriend even een foto gemaakt
[ afbeelding ]
Nee enquote:Op donderdag 29 mei 2014 11:24 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ga je nu niet fietsen dus?![]()
En ja hoor, ik kwam er gisteren weer langs. Toevallig voor onze andere fruitige vriend even een foto gemaakt
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hier, een heel topic met Morgen werken grapjes![]()
ONZ / Morgen werken
Zo flauw, maar toch moest ik lachenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Binnen ga denk ik ook niet naar buiten vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?
Buiten is het koudquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?(of onderweg en dus mobiel fokkend)
Stiekem toch wel leuk.quote:
Hehe, beetje wel.quote:
Voorlopig nog binnen. Studie alles, hoogstens een uurtje hardlopen later op de dagquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?(of onderweg en dus mobiel fokkend)
Hequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ib4 dan moet je er wat zout bij doen.
Als je dat soort ouders hebt zou ik erg snel op jezelf gaan wonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
Wat is deze op tv. Eliza is een jongen met blauw haaren zn ouders denken dat hij agressief wordt door te gamen
Hij is 12 en denkt verstandig te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:33 schreef Starm het volgende:
[..]
Als je dat soort ouders hebt zou ik erg snel op jezelf gaan wonen
Welke zender?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
Wat is deze op tv. Eliza is een jongen met blauw haaren zn ouders denken dat hij agressief wordt door te gamen
Kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij is 12 en denkt verstandig te zijnmet zn blauwe haar
Ned2 maar zijn verhaal is weg nu. Komt wel nog af en toe im beeldquote:
quote:
Een jongen met kort pittig kapselquote:
je bent zelf stilquote:
quote:
Opleiding roeptquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef WcPot het volgende:
Rustig hier zeg. Is iedereen toch stiekem sociaal aan het doen vandaag
Dat vraag je hier zeker omdat MrBanaan1 ook een accent heeft héquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom praten die Volendamse vriendjes geforceerd in Volendams dialect terwijl ze een serie maken voor de publieke omroep en heel goed zonder kunnen?
Stelletje tuig van de richel
omdat ze dat altijd doen. Mquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom praten die Volendamse vriendjes geforceerd in Volendams dialect terwijl ze een serie maken voor de publieke omroep en heel goed zonder kunnen?
Omdat je op de publieke omroep accentloos moet kunnen communiceren met het publiek. En omdat half incest volendam mediageil is leren ze zichzelf accentloos praten omdat ze anders niet op tv kunnen komen. De andere helft doet dat niet en hoeven ook niet op tv en neuken nog een nichtjequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
Bitches pls._!
Allemaal jaloers omdat jullie allemaal jassen zijn.
Jij komt uit volendam?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, een jas is een buitenlander of nou ja, iedereen die niet geboren is in Volendam.
Nu zit je aardig goed. Met een kort pittig kapsel en roken en de grond spugenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die wijven die ook zo'n gehaktstaaf bij de Texaco halen?
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Die wijven die ook zo'n gehaktstaaf bij de Texaco halen?
Niks mis mee...die kunnen tenminste wel fatsoenlijk achterin parkeren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:07 schreef WcPot het volgende:
[..]
Nu zit je aardig goed. Met een kort pittig kapsel en roken en de grond spugen
Gisteren C1000 gereden met een huur/lease opleggen van de AH dat zegt wel weer genoeg hoe druk het was gisterenquote:
Maar er zit weinig vrouwelijks aan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis mee...die kunnen tenminste wel fatsoenlijk achterin parkeren.
Waarom zo druk danquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:09 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren C1000 gereden met een huur/lease opleggen van de AH dat zegt wel weer genoeg hoe druk het was gisteren
Hemelvaart winkels één dag dicht en dan is er weer hongerquote:
Super hier was gewoon openquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hemelvaart winkels één dag dicht en dan is er weer honger
Terwijl alle winkels vandaag open waren.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Hemelvaart winkels één dag dicht en dan is er weer honger
Waarschijnlijk geen bevoorrading dus alles natuurlijk dubbel besteld zal het dan wel zijn geweestquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Terwijl alle winkels vandaag open waren.
Denk het niet. Merel is goed in nieuwslezenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Merel zou dus geen goede vrachtwagenchauffeur zijn?
Dat zal het zijn...bevoorraden op Hemelvaartsdag is duur (200% ??)...daarom dat het die dagen ervoor moet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:12 schreef WcPot het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen bevoorrading dus alles natuurlijk dubbel besteld zal het dan wel zijn geweest
Merelquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:13 schreef WcPot het volgende:
[..]
Denk het niet. Merel is goed in nieuwslezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |