Binnen ga denk ik ook niet naar buiten vandaagquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?
Buiten is het koudquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?(of onderweg en dus mobiel fokkend)
Stiekem toch wel leuk.quote:
Hehe, beetje wel.quote:
Voorlopig nog binnen. Studie alles, hoogstens een uurtje hardlopen later op de dagquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:05 schreef Iwanius het volgende:
Middag lui. Allemaal binnen of nog buiten geweest?(of onderweg en dus mobiel fokkend)
Hequote:Op donderdag 29 mei 2014 13:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ib4 dan moet je er wat zout bij doen.
Als je dat soort ouders hebt zou ik erg snel op jezelf gaan wonenquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
Wat is deze op tv. Eliza is een jongen met blauw haaren zn ouders denken dat hij agressief wordt door te gamen
Hij is 12 en denkt verstandig te zijnquote:Op donderdag 29 mei 2014 13:33 schreef Starm het volgende:
[..]
Als je dat soort ouders hebt zou ik erg snel op jezelf gaan wonen
Welke zender?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
Wat is deze op tv. Eliza is een jongen met blauw haaren zn ouders denken dat hij agressief wordt door te gamen
Kort pittig kapsel?quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:32 schreef AF_ het volgende:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 13:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hij is 12 en denkt verstandig te zijnmet zn blauwe haar
Ned2 maar zijn verhaal is weg nu. Komt wel nog af en toe im beeldquote:
quote:
Een jongen met kort pittig kapselquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |