je bent zelf stilquote:
quote:
Opleiding roeptquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:49 schreef WcPot het volgende:
Rustig hier zeg. Is iedereen toch stiekem sociaal aan het doen vandaag
Dat vraag je hier zeker omdat MrBanaan1 ook een accent heeft héquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom praten die Volendamse vriendjes geforceerd in Volendams dialect terwijl ze een serie maken voor de publieke omroep en heel goed zonder kunnen?
Stelletje tuig van de richel
omdat ze dat altijd doen. Mquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
Waarom praten die Volendamse vriendjes geforceerd in Volendams dialect terwijl ze een serie maken voor de publieke omroep en heel goed zonder kunnen?
Omdat je op de publieke omroep accentloos moet kunnen communiceren met het publiek. En omdat half incest volendam mediageil is leren ze zichzelf accentloos praten omdat ze anders niet op tv kunnen komen. De andere helft doet dat niet en hoeven ook niet op tv en neuken nog een nichtjequote:Op donderdag 29 mei 2014 19:34 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb een vraag.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:48 schreef Flippiee het volgende:
Bitches pls._!
Allemaal jaloers omdat jullie allemaal jassen zijn.
Jij komt uit volendam?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, een jas is een buitenlander of nou ja, iedereen die niet geboren is in Volendam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |