Maar dat zijn ze ook gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vind ik het wel echt debiel. "Kijk ons dan even normale Volendamse jongens zijn"
Zonde wel. Want ik had maar wat graag meer over Nick en Simon opzoek naar Elvis Presley gezien.
Ga slapenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze ook gewoon.En ik denk dat ze zich serieus relaxed voelen met camera erbij, en ze zijn onderling dus vervallen ze in het Volendams (denk ik ).
zometeenquote:
doe watquote:
Wel vroeg terug, of was het meer de sfeer van een verjaardag?quote:
Gewoon avondje met vrienden beetje pilsjes kappen. maar degene waar we waren moest om 7 werken en wilde slapenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vroeg terug, of was het meer de sfeer van een verjaardag?
Ik ben blij dat ik mij avond netjes heb gespendeerd aan ISketch
ik wil best eens een 'feestje' met jou doen hoorquote:
Als er ooit een tvsc meet komt, en je gaat pilsjes klappen, en ik kan komen hihihihi komen, dan klap ik wel wijn of wodka of water. 3x w hihihihihquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik wil best eens een 'feestje' met jou doen hoor
geen waterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er ooit een tvsc meet komt, en je gaat pilsjes klappen, en ik kan komen hihihihi komen, dan klap ik wel wijn of wodka of water. 3x w hihihihih
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan niet zo goed tegen wijn (srs) dus ik moet wel water drinken wil ik niet snel aangeschoten raken.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan niet zo goed tegen wijn (srs) dus ik moet wel water drinken wil ik niet snel aangeschoten raken.
Je geeft het zelf al aan waarom geen waterquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Je geeft het zelf al aan waarom geen water
Nounouquote:
studie is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer uit nieuwsgierigheid. Ik twijfel inmiddels tussen slapen of aan mijn studie nog gaan
eindjaar mer?quote:
aiaiai succes danquote:
En daarna? Lekker naar limburg verhuizen en een leuk baantje aannemen?quote:
Wat een watje. Hebben mensen tegenwoordig dan helemaal niks meer over voor hun vrienden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gewoon avondje met vrienden beetje pilsjes kappen. maar degene waar we waren moest om 7 werken en wilde slapen
Het schijnt dat GHB net iets meer doet dan je snel aangeschoten krijgen, maar wellicht kan AF hier meer over vertellen.quote:
Wikipedia zegt ditquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een watje. Hebben mensen tegenwoordig dan helemaal niks meer over voor hun vrienden.
[..]
Het schijnt dat GHB net iets meer doet dan je snel aangeschoten te krijgen, maar wellicht kan AF hier meer over vertellen.
Verder zou ik nooit drugs gebruiken hoorquote:GHB begint ongeveer 15 tot 30 minuten na inname te werken. Veel mensen krijgen van GHB een rustig, warm gevoel: verdoofd en aangeschoten bij lagere doseringen, en dronken bij hoge doseringen. Voor andere mensen zorgt het voor een opgewekte stemming, zij worden praterig. In de meeste gevallen vermindert het angsten en remmingen. De seksuele lust wordt vergroot en men krijgt zin om te vrijen. Aanrakingen worden sterker gevoeld en het vermindert het katerige gevoel na speed en XTC. De effecten zullen gemiddeld 3 tot 4 uur aanhouden. GHB wordt soms als alternatief gebruikt voor alcohol. Net als bij alcohol kan de GHB-gebruiker overmoedig en baldadig worden. Nadat de eerste effecten van GHB verdwenen zijn kan de gebruiker zich energieker voelen. De gehele werking van GHB op de neurotransmitters in onze hersenen is nog niet geheel duidelijk, mogelijk kan men in de toekomst beter verklaren hoe GHB in eerste instantie een verdovend effect heeft en daarna juist weer energieker kan maken.
Ik dacht meer aan richting Rotterdam verhuizen en een andere (vervolg)studie te gaan volgenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef AF_ het volgende:
[..]
En daarna? Lekker naar limburg verhuizen en een leuk baantje aannemen?
Wat naar dat GHB niet de gewenste effect heeft. Ik wil helemaal niet meer.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een watje. Hebben mensen tegenwoordig dan helemaal niks meer over voor hun vrienden.
[..]
Het schijnt dat GHB net iets meer doet dan je snel aangeschoten krijgen, maar wellicht kan AF hier meer over vertellen.
Stel je zou een goede baan in limburg kunnen krijgen, zou je gaan?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan richting Rotterdam verhuizen en een andere (vervolg)studie te gaan volgen
[..]
Wat naar dat GHB niet de gewenste effect heeft. Ik wil helemaal niet meer.
Zijn er überhaupt banen in Limburg? ;oquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stel je zou een goede baan in limburg kunnen krijgen, zou je gaan?
Zeg nooit, nooit. En stel ik kan een goede baan in Engeland krijgen, dan zou ik ook weggaan. Het hangt geheel af van wat ik wil bereiken en met die baan kan bereiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:21 schreef AF_ het volgende:
[..]
Stel je zou een goede baan in limburg kunnen krijgen, zou je gaan?
Dit is een stijgende economie hoorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn er überhaupt banen in Limburg? ;o
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zeg nooit, nooit. En stel ik kan een goede baan in Engeland krijgen, dan zou ik ook weggaan. Het hangt geheel af van wat ik wil bereiken en met die baan kan bereiken.
Al moet ik toegeven dat ik met Limboland enig moeite heb
Lieve schat. Heb je wel eens je eigen accent gehoord? Daarnaast is het OV rampzaliger geregeld dan in de Randstad, al hebben ze daar geen files. En om fatsoenlijk te kunnen winkelen moet ik ook ver voor reizen.quote:
accentquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lieve schat. Heb je wel eens je eigen accent gehoord? Daarnaast is het OV rampzaliger geregeld dan in de Randstad, al hebben ze daar geen files. En om fatsoenlijk te kunnen winkelen moet ik ook ver voor reizen.
Maar voor ons is dat accent van jullie ( alkmaar dus ) ook om echt niet aan te horenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lieve schat. Heb je wel eens je eigen accent gehoord? Daarnaast is het OV rampzaliger geregeld dan in de Randstad, al hebben ze daar geen files. En om fatsoenlijk te kunnen winkelen moet ik ook ver voor reizen.
Dialect, accent jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:26 schreef AF_ het volgende:
[..]
accent
ov -> eens
files kennen we niet
winkelen, maastricht, aken, luik
ah zie je wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar voor ons is dat accent van jullie ( alkmaar dus ) ook om echt niet aan te horen
Geen rijbewijs met 21?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dialect, accent jaAl zul je over dat van mij net zo hard zeiken, want ik klink voor jou geen haar beter.
Geen files is welMaar heb geen rijbewijs dus voor mij niet veel toegevoegde waarde
Maastricht schijnt wel leuk te zijn.
[..]
ah zie je wel.
Al kom ik eigenlijk niet uit Alkmaar. Mijn accent is volgens sommigen vergelijkbaar met een bepaalde BN'er.
Nooit motivatie voor gehad. Ik kon alles prima bereiken met de middelen die ik had. En 'handig' is voor mij geen reden. Er zijn zoveel dingen 'handig'. Een baan hebben is 'handig', een dak boven je hoofd hebben is 'handig', eten hebben is 'handig' , een opleiding afgerond hebben is 'handig'.quote:
Hier is het vooral dat de bussen maar om het half uur rijden dus een auto sneller isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:36 schreef Flippiee het volgende:
Maar voor laatstgenoemde dingen zijn er meer motiverende redenen dan handig. Dus dat.
Dat snap ik dan heel goed. Ik wilde ooit vanuit mijn stad naar Venlo. De tyfus wat een reis.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hier is het vooral dat de bussen maar om het half uur rijden dus een auto sneller is
en kom zeg eens die bn'er
Venlo is ook kut te bereiken.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik dan heel goed. Ik wilde ooit vanuit mijn stad naar Venlo. De tyfus wat een reis.Overal overstappen, niets ging frequent.
Andere keerIk ga verstandig doen en slapen. Zou je ook moeten doen.
Ohja slaaplekkerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik dan heel goed. Ik wilde ooit vanuit mijn stad naar Venlo. De tyfus wat een reis.Overal overstappen, niets ging frequent.
Andere keerIk ga verstandig doen en slapen. Zou je ook kunnen doen.
Denken dat Limburgs hetzelfde is als een Noord-Hollands accentquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Maar voor ons is dat accent van jullie ( alkmaar dus ) ook om echt niet aan te horen
Britt dekker gespotquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dialect, accent jaAl zul je over dat van mij net zo hard zeiken, want ik klink voor jou geen haar beter.
Geen files is welMaar heb geen rijbewijs dus voor mij niet veel toegevoegde waarde
Maastricht schijnt wel leuk te zijn.
[..]
ah zie je wel.
Al kom ik eigenlijk niet uit Alkmaar. Mijn accent is volgens sommigen vergelijkbaar met een bepaalde BN'er.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |