Maar dat zijn ze ook gewoon.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al vind ik het wel echt debiel. "Kijk ons dan even normale Volendamse jongens zijn"
Zonde wel. Want ik had maar wat graag meer over Nick en Simon opzoek naar Elvis Presley gezien.
Ga slapenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dat zijn ze ook gewoon.En ik denk dat ze zich serieus relaxed voelen met camera erbij, en ze zijn onderling dus vervallen ze in het Volendams (denk ik ).
zometeenquote:
doe watquote:
Wel vroeg terug, of was het meer de sfeer van een verjaardag?quote:
Gewoon avondje met vrienden beetje pilsjes kappen. maar degene waar we waren moest om 7 werken en wilde slapenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vroeg terug, of was het meer de sfeer van een verjaardag?
Ik ben blij dat ik mij avond netjes heb gespendeerd aan ISketch
ik wil best eens een 'feestje' met jou doen hoorquote:
Als er ooit een tvsc meet komt, en je gaat pilsjes klappen, en ik kan komen hihihihi komen, dan klap ik wel wijn of wodka of water. 3x w hihihihihquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
ik wil best eens een 'feestje' met jou doen hoor
geen waterquote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als er ooit een tvsc meet komt, en je gaat pilsjes klappen, en ik kan komen hihihihi komen, dan klap ik wel wijn of wodka of water. 3x w hihihihih
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan niet zo goed tegen wijn (srs) dus ik moet wel water drinken wil ik niet snel aangeschoten raken.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. En ik kan niet zo goed tegen wijn (srs) dus ik moet wel water drinken wil ik niet snel aangeschoten raken.
Je geeft het zelf al aan waarom geen waterquote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:05 schreef AF_ het volgende:
[..]
[..]
Je geeft het zelf al aan waarom geen water
Nounouquote:
studie is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 30 mei 2014 02:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Meer uit nieuwsgierigheid. Ik twijfel inmiddels tussen slapen of aan mijn studie nog gaan
eindjaar mer?quote:
aiaiai succes danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |