Nee zn standaard controle met politie justitie belastingdienst rdw en weet ik veel wie er allemaal warenquote:
Koos en Andrequote:Op donderdag 29 mei 2014 20:35 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee zn standaard controle met politie justitie belastingdienst rdw en weet ik veel wie er allemaal waren
Niet gezien, ook geen filmploegquote:
Dat zal denk sowieso niet gebeurenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Lekker...gewoon knallen met je verslag. Zorg dat het voor het WK afkomt
Wat ben je aan het onderzoeken dan ?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal denk sowieso niet gebeuren![]()
Als de deadline bijvoorbeeld 20 juni is, zal ik vanaf 10 juni echt gaan beginnen. En hoe dichterbij ik bij de deadline zit, hoe harder ik ga werken![]()
Ik weet wel 1 ding zeker: Ik ga nooit meer wetenschappelijk onderzoek doen dan nodig. Wat is dat kut zeg
De werking van K[oos Speequote:
Lijkt mij niet zo heul moeilijk gewoon even aan de wetgevahhhh vragenquote:
Tong80quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef tong80 het volgende:
ChiacomettiNa Picasso de grootste kunstenaar van de vorige eeuw.
Iets sociaal/ economischquote:
Daar is geen onderzoek voor nodig: Die werking is sowieso positiefquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:39 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat zal denk sowieso niet gebeuren![]()
Als de deadline bijvoorbeeld 20 juni is, zal ik vanaf 10 juni echt gaan beginnen. En hoe dichterbij ik bij de deadline zit, hoe harder ik ga werken![]()
Ik weet wel 1 ding zeker: Ik ga nooit meer wetenschappelijk onderzoek doen dan nodig. Wat is dat kut zeg
Mansjester is de destep in aan het vullenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Iets sociaal/ economisch
[..]
Daar is geen onderzoek voor nodig: Die werking is sowieso positief
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:44 schreef AF_ het volgende:
[..]
Mansjester is de destep in aan het vullen
Deze post
Ik
Fifo weet banaan ook alles vanquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]![]()
Demografisch
Economisch
Sociaal-cultureel
Technologisch
Ecologisch
Politiek
MER![]()
Dit zijn wel klassieke dingen. Net als Fifo/ Lifo, SMART geformuleerde doelstellingen en ruis op de lijn bij communicatie
Ja, ik zou echt willen dat ik gewoon al een maand geleden was begonnen. Zou het leven een stuk makkelijker maken. Gelukkig is zowat elke student net als ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Ik herken de symptomen van vroeger
...weken er niks aan doen; en dan moest alles op het eind nog gebeuren. Onder druk werd er op de één of andere manier wel meer werk verzet.
Aangenaam. over 2 weken deadline en nog niet begonnenquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja, ik zou echt willen dat ik gewoon al een maand geleden was begonnen. Zou het leven een stuk makkelijker maken. Gelukkig is zowat elke student net als ik
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |