Niet waar, waarom presenteert ze dan zo kutquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:38 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat hoeft ze heul niet met een vriendje van 6 miljoen
potje die bij studiotje een appeltje eet en dan uitglijd over een bananenschilquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef appelen het volgende:
Zeg potje ga je nog eens wachten bij de studio om merel te ontmoeten
Ik kan wel ja zeggen. Maar denk niet dat het er van komt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:39 schreef appelen het volgende:
Zeg potje ga je nog eens wachten bij de studio om merel te ontmoeten
VanAF_ nu is het studiootjequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
potje die bij studiotje een appeltje eet en dan uitglijd over een bananenschil
Oh dat is het. Ze kan ook niet meer zittend presenteren dat zegt al genoegquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Niet waar, waarom presenteert ze dan zo kut
ik ga wel meequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:41 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik kan wel ja zeggen. Maar denk niet dat het er van komt.
terwijl ze aan sinteraarskapoetje zijn dick zuigt.quote:
Op die banaan zat ook nog een stickertjequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
terwijl ze aan sinteraarskapoetje zijn dick zuigt.
Hebben we nu alles
Was maar eventjes was vanmiddag al weg. Morgen wel denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de ziekte? Ga je morgen al fietsen?
Wel Strava aanzetten dan hé en heuvels pakken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:44 schreef appelen het volgende:
[..]
Was maar eventjes was vanmiddag al weg. Morgen wel denk ik
zal eens kijken waar we langskomenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Wel Strava aanzetten dan hé en heuvels pakken.
Die hoogteprofielenAl stelt het nog weinig voor
Foto van jouw toerfiets?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef appelen het volgende:
[..]
zal eens kijken waar we langskomenverder moet ik nu met mijn toerfiets want ik heb verkeerde plaatjes gekocht
Lulquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:47 schreef appelen het volgende:
[..]
zal eens kijken waar we langskomenverder moet ik nu met mijn toerfiets want ik heb verkeerde plaatjes gekocht
Gewoon met een E-bikequote:Op donderdag 29 mei 2014 21:53 schreef appelen het volgende:
Man man man ik twijfel of ik de cauberg op zou gaan en daalhemmerberg af of andersom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |