Dat zeg ik toch niet. Alleen dat noord hollandse accent met die harde g is ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denken dat Limburgs hetzelfde is als een Noord-Hollands accent
Riebewies, man man man
Fixedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef appelen het volgende:
[..]ik ga nu nog even wat doping naar binnen doen en dan los
We gaan het hier niet over eens wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen dat noord hollandse accent met die harde g is ook. Limburgers komen in iedergevl pratend een stuk vriendelijker over
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden![]()
Evengoed goede vrienden
De haat is anders wel terequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor![]()
Maar degene waarop.gehaat wordt (limburger) moet van zich afbijten
Goed dat je het zegt ga ik ook.doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De haat is anders wel tere
Oke, ik stop en ik ga weer verder aan school. Dit was weer studie ontwijkend gedrag
Maar de hoogste heuvel is een drempelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet vannacht helemaal naar Den Haag fietsen. Dat zijn toch ook zeker 7 helse kilometers.
Een tram heeft toch wielen gr gr AF_quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dronken tramrails ontwijken > mont Ventoux beklimmen
Hier heb ik nou nooit last van. Maar zeg eens, heeft een tram nou wielen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dronken tramrails ontwijken > mont Ventoux beklimmen
5 min voor een fotoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
Strava pauzeert niet automatischheb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
Je qas gewoon moequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef appelen het volgende:
[..]
maken - uploaden - posten met gprs duurt lang ja. Tevens heb ik eerst even wat gegeten![]()
Soort van. Maar dan enkel om het binnen de spoorlijnen te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hier heb ik nou nooit last van. Maar zeg eens, heeft een tram nou wielen?
Op een segment niet nee, dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
Strava pauzeert niet automatischheb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
BAM best post everquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soort van. Maar dan enkel om het binnen de spoorlijnen te houden.
Ben blij. Hier rijden de bussen maar om.het half uurquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar echt in het zicht zit het niet
Dit blijft sadistisch. Kuttrams.
[ afbeelding ]
Zeg dat maar tegen mijn wijlen telefoon en littekens op de handen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben blij. Hier rijden de bussen maar om.het half uur
Hier om het kwartierquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:58 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben blij. Hier rijden de bussen maar om.het half uur
Ik weetquote:
waarom zit jij niet op schoolquote:
Vrouwvrouwvrouwquote:
krijg je maandag welquote:
quote:
Nee stickertjequote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef appelen het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)dente-uit-nieuwegein dit is m
Nee maar die wijk staat er ook bekend op. Ze woonde er ook pas net dus denk ik niet dat ze al vijanden had.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:45 schreef Starm het volgende:
[..]![]()
Vreselijk, lijkt mij ook totaal zonder aanleiding te zijn gepleegd.
Het is de pauperwijk van Maastricht?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:48 schreef appelen het volgende:
[..]
Nee maar die wijk staat er ook bekend op. Ze woonde er ook pas net dus denk ik niet dat ze al vijanden had.
Pauperdeel ja zijn 3 a 4 wijken bij elkaar. Ook de hele noordwestkant zou ik mijden. Verder wel okquote:
Zo mag ze wel bij mij op de koffie komenquote:
Ik zou het jasje nog iets witter makenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Zo mag ze wel bij mij op de koffie komen
Jeetje wat sneu.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:43 schreef appelen het volgende:
http://www.l1.nl/nieuws/2(...)dente-uit-nieuwegein dit is m
Tja.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jeetje wat sneu.
En wat afschuwelijk voor die vader om zijn kind nog levend aan te treffen.
iemand zei mijn naam?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 20:45 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Even oproepen dan, zal zo wel komen:
[..]
Ik vond die hand engquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:08 schreef appelen het volgende:
Wat moet die Bor een kut leven hebben zeg.
Foto's zijn niet boeiendquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
heb je een foto reportage gemaakt voor ons?
quote:
^zoiets?quote:^ dit is een muur in berlijn, maar het is niet de berlijnse muur waar je als eerste aan denkt. het is gewoon en muur. het was kei gezellig.. einde
Ga je nu zeker Merel bij de muur soepen zekerquote:
is merel nog niet op een wcpot gesoept?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ga je nu zeker Merel bij de muur soepen zeker
Merel kan heulemaal niet poepen omdat ze te mooi isquote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
is merel nog niet op een wcpot gesoept?
Dan gaat Merel erg snel dood....quote:Op vrijdag 30 mei 2014 23:39 schreef WcPot het volgende:
[..]
Merel kan heulemaal niet poepen omdat ze te mooi is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |