Dat zeg ik toch niet. Alleen dat noord hollandse accent met die harde g is ookquote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Denken dat Limburgs hetzelfde is als een Noord-Hollands accent
Riebewies, man man man
Fixedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:10 schreef appelen het volgende:
[..]ik ga nu nog even wat doping naar binnen doen en dan los
We gaan het hier niet over eens wordenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet. Alleen dat noord hollandse accent met die harde g is ook. Limburgers komen in iedergevl pratend een stuk vriendelijker over
Ben ik ook bang voorquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We gaan het hier niet over eens worden![]()
Evengoed goede vrienden
De haat is anders wel terequote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor![]()
Maar degene waarop.gehaat wordt (limburger) moet van zich afbijten
Goed dat je het zegt ga ik ook.doenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef Mansjester het volgende:
[..]
De haat is anders wel tere
Oke, ik stop en ik ga weer verder aan school. Dit was weer studie ontwijkend gedrag
Maar de hoogste heuvel is een drempelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet vannacht helemaal naar Den Haag fietsen. Dat zijn toch ook zeker 7 helse kilometers.
Een tram heeft toch wielen gr gr AF_quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dronken tramrails ontwijken > mont Ventoux beklimmen
Hier heb ik nou nooit last van. Maar zeg eens, heeft een tram nou wielen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dronken tramrails ontwijken > mont Ventoux beklimmen
5 min voor een fotoquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
Strava pauzeert niet automatischheb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
Je qas gewoon moequote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:49 schreef appelen het volgende:
[..]
maken - uploaden - posten met gprs duurt lang ja. Tevens heb ik eerst even wat gegeten![]()
Soort van. Maar dan enkel om het binnen de spoorlijnen te houden.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:48 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hier heb ik nou nooit last van. Maar zeg eens, heeft een tram nou wielen?
Op een segment niet nee, dat lijkt me logischquote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:46 schreef appelen het volgende:
Strava pauzeert niet automatischheb nu als cauberg gemiddelde 4 km en 10 min terwijl ik 5 min heb gestaan om die foto te uploaden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |