Noem me ooit nog een keer eenhoornruften.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
Ik ben even verward en kwetsbaar deze avond, en jij beantwoord me niet Eenhoornruften
Zeker wel, maar betekend dat dat je bij voorbaat iets moet laten schieten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan blijf je toch achter met onnodig veel verdriet? Alsof je zomaar even ergens uitstapt. Nooit verliefd geweest zeker?
Ik denk er slechts anders over he, uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet. Geloof me.En als hij dat voor mij zou doen zou dat ook geen evenwichtige relatie meer zijn want hij heeft niks met de cultuur hier.
Maar ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik beslis liever voordat ik verliefd ben, dat is nu eenmaal wie ik ben.
Eenhoornruftenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Noem me nog ooit een keer eenhoornruften.Maar ben onderweg.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hell no you didn't.![]()
Sam, zeg er eens wat van.
GRIELEN ZEG MAAR VAARWEL TEGEN JE KOELKASTBALLENquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Sarasi het volgende:
Bovendien stap ik niet zomaar uit een relatie. Ik ben wat dat betreft zo'n type dat er toch wel een commitment van maakt. Daar werk je aan als er iets niet goed loopt. Anders kwets je alleen jezelf en de ander onnodig omdat je het wel 'wilde proberen'. Het is HELL YEAH of nee.
Gevoelige snaar Yatsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]Zo zouden er meer moeten zijn. Ik heb het idee dat tegenwoordig veel mensen snel de handdoek gooien als er iets even tegen zit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
GRIELEN ZEG MAAR VAARWEL TEGEN JE KOELKASTBALLEN
Gewoon de maatschappij van tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]Zo zouden er meer moeten zijn. Ik heb het idee dat tegenwoordig veel mensen snel de handdoek gooien als er iets even tegen zit.
Bij jou of bij mij? Je hebt me nooit jouw reden verteld, alleen dat het lullig gegaan is. Maar het was niet lullig bedoeld verder naar jouquote:
Mijn snaar ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Bij jou of bij mij? Je hebt me nooit jouw reden verteld, alleen dat het lullig gegaan is. Maar het was niet lullig bedoeld verder naar jou
Ah, sorryquote:
Ik zie die insteek om mij heen best veel hoor, zo zeldzaam is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de maatschappij van tegenwoordig.
Welkom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, let niet op Grielen, hij is altijd zo onbeleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26, Randstad, Piemels.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Welkom!
Ik wil niet gelijk brutaal zijn, maar mogen we je leeftijd, locatie en seksuele voorkeur weten? (Enkel voor de statistieken hoor)
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.
Eens, heb ballen en commit jezelf om er wat van te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Sarasi het volgende:
Bovendien stap ik niet zomaar uit een relatie. Ik ben wat dat betreft zo'n type dat er toch wel een commitment van maakt. Daar werk je aan als er iets niet goed loopt. Anders kwets je alleen jezelf en de ander onnodig omdat je het wel 'wilde proberen'. Het is HELL YEAH of nee.
Je bent Yats voorbij!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:10 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Eens, heb ballen en commit jezelf om er wat van te maken.
Dat geheel terzijde, 7 matches!
Sam en ik zijn gelijkgewapende bloedbroeders in de jacht naar de schoonste deernes van het land.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
26, Randstad, Piemels.
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.
En er wil er al 1 tegen me aan kruipen 's nachts.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent Yats voorbij!!!!!
Tijd voor een nieuwe fles wijn, *plop*
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Eens tho.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
Ik moest deze nog even quoten voor het nageslacht. Ik heb al een epische quote in m'n sig anders had deze gemogen
[..]
Kunnen er 2 in je sig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
Ik moest deze nog even quoten voor het nageslacht. Ik heb al een epische quote in m'n sig anders had deze gemogen
[..]
quote:
Wacht nog 1 jaartje, zet je range op 60 km, dan kom je mij misschien ook tegen als pilootquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel piloten (of in ieder geval jongens in pilotenpakjes in een al dan niet neppe cockpit) zitten er in godsnaam wel niet op tinder?.
Geeft niet overigens, piloten.
Hoelang zit je er nu op?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel piloten (of in ieder geval jongens in pilotenpakjes in een al dan niet neppe cockpit) zitten er in godsnaam wel niet op tinder?.
Geeft niet overigens, piloten.
De mannen met baby's...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoelang zit je er nu op?
Wacht maar tot je bij de mannen met baby's en mannen met dolfijnen komt
Gewoon meelullenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef DenWauw het volgende:
[..]
En er wil er al 1 tegen me aan kruipen 's nachts.
Ik wil alleen slapen. Optiefen na de seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat je heet bent, foto's kunnen in de DM-box.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Grielen het volgende:
[..]![]()
[..]
Wacht nog 1 jaartje, zet je range op 60 km, dan kom je mij misschien ook tegen als piloot
Een goeie 20 minutenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoelang zit je er nu op?
Wacht maar tot je bij de mannen met baby's en mannen met dolfijnen komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga niet kijken, dan ga ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag mijn titanium sixpack als bokszak gebruikenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, dan ga ik huilen
Tinder zit vol verassingen, wacht maar tot de gesprekken gaan beginnen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een goeie 20 minuten. Zit al op 4 matches en ben net iemand tegengekomen die in z'n beschrijving heeft staan dat hij '4 maanden single/uit elkaar' is. Dat zal vast voor een hoop likes zorgen
.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Welkom!
Ik wil niet gelijk brutaal zijn, maar mogen we je leeftijd, locatie en seksuele voorkeur weten? (Enkel voor de statistieken hoor)Dat mag hoor. Ik ken c_c al wat langer uit het datingsite-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom c_c!quote:Oewh, ik voel me bevoorrecht dat ik wat meer weetquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
26, Randstad, Piemels.
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.![]()
p.s. niets geworden met die vikingen?Eh nee, sorry...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent Yats voorbij!!!!!
Tijd voor een nieuwe fles wijn, *plop*Ik zit ook niet stil he? Wel een beetje jammer van die steek hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik sloop je, like a bossquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag mijn titanium sixpack als bokszak gebruiken
Ik ben ook nog maar een guppy, ik zal wss geen kans makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik ken c_c al wat langer uit het datingsite-topic.
Ik ben sterker dan ik er uitziequote:
Noem je me oud?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een guppy, ik zal wss geen kans maken
Nee ik ben nog zo jongquote:
Bring it onquote:
zet in je tagline dat je een vent zoekt die je potten open kan makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Grapje, ik krijg nu nog maar net een pot appelmoes open
Staat Alkmaar in je range?quote:
Technisch gezien is mijn accent Beemster/Schermer, niet Alkmaars.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je accent is.
Arnhem valt er buiten gok ik zo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je accent is.
Ik weet dat ik jonger ben maar we gaan niet lopen overdrijven hequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
BABY GESPOT. IK HERHAAL. BABY GESPOT.
Ja nee zo één in luiers. Al heb ik op een andere datingsite al geleerd dat dat óók prima bij volwassenen kanquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jonger ben maar we gaan niet lopen overdrijven he
in other news: Ik heb een zeilmeisje gematched die Laura heet.
watquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee zo één in luiers. Al heb ik op een andere datingsite al geleerd dat dat óók prima bij volwassenen kan.
Oh sorry, ik zag je vraag niet. Ik heb me sinds een week of 2/3 in de onlinedating-wereld gestort, dus hey, dan ook Tinder maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tinder zit vol verassingen, wacht maar tot de gesprekken gaan beginnen enzoVanwaar je keuze voor Tinder eigenlijk?
Heftig altijd hč die eerste keerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
BABY GESPOT. IK HERHAAL. BABY GESPOT.
Paiq ook zeker? Hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag je vraag niet. Ik heb me sinds een week of 2/3 in de onlinedating-wereld gestort, dus hey, dan ook Tinder maar. Ik vind het allemaal maar meh, doe mij maar gewoon iemand tegenkomen in de kroeg, maar ach, je moet wat, op een saaie donderdagavond.
Niet eens, OKCupid. Gewoon pontificaal met z'n luier om op de foto. Bam. Alsof het niets is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paiq ook zeker? Hoe bevalt dat?
Ik haat het als je zo'n leuk gesprek hebt en dan ineens BAM foto. Gedrocht. Weg dromen, weg kinderwens. Huilen, huilen
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik haat het als je zo'n leuk gesprek hebt en dan ineens BAM foto. Gedrocht. Weg dromen, weg kinderwens. Huilen, huilen
Of bloedmooie mannen met stalker skills.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteen
Hahahaha oh lord.. Nouja op Tinder gaat er een naakte man rond met een pizza op zijn piemel, screesnhot staat in het vorige deelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens, OKCupid. Gewoon pontificaal met z'n luier om op de foto. Bam. Alsof het niets is.
Ik vind Paiq teringirritant joh. Je zit toch maar net zo lang te lullen tot die foto's verschijnen. En dan een beetje beleefd er omheen lullen, als ze uiteindelijk in beeld zijn. Nee. Gewoon nee. Bekijk eerst m'n foto's maar, als je me dan nog wil, hoor ik het dan wel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteen
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamerquote:
Voor de mannen is het meestal teleurstellend. 35-jarige preutse zeugen met meer borsthaar dan een vrouw hoort te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamer
Behalve bij jou en mij dan. Daar klopt die 30 cm nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamer
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sonic heeft op-en-neertje gedaan vannacht/vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel een TT aan komenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
OkCupid vind ik tot nu toe de meest relaxede site. Foto's plus profiel, dus je kan al een beetje een inschatting maken van het vleesch in de kuip.
Probeer relatieplanetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Details, details, welke standjes zijn zoal de revue gepasseerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afsprakenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?
Dat druk je netjes uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afspraken
En nogal vluchtig
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afspraken
En nogal vluchtig
Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
Enige nuance moet ik mss wel toepassen jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinder
Er is ook een leuke gulden middenweg natuurlijk
Tinder is voor als je genoegen neemt met op zoek bent naar iemand met een ( eventueel zwakke) hartslag.quote:
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder
Als ze al gelijk zo beginnen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.![]()
![]()
Oeh, goed idee. Ik ga een gesprek beginnen met "BE MY BABYDADDY".quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.
Gesprek 1. Awkward.![]()
![]()
Je mag hem hebbenquote:
Haha jij kent vrouwen duidelijk niet. Nog steeds maagd of 10 jaar getrouwd geweest?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Spontaan en sociaal hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Na 22:00 is het een goed moment om tinder matches aan te spreken toch? Ik ga over een minuut mijn 2e match een berichtje sturen.
theinnercirclequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
Er is toch ook zo'n datingsite voor knappe mensen? Welke is dit?
Is er geen beoordelingscommissie voor zoiets?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
theinnercircle
Kom je alleen in op uitnodiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |