Noem me ooit nog een keer eenhoornruften.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
[..]
Ik ben even verward en kwetsbaar deze avond, en jij beantwoord me niet Eenhoornruften
Zeker wel, maar betekend dat dat je bij voorbaat iets moet laten schieten.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dan blijf je toch achter met onnodig veel verdriet? Alsof je zomaar even ergens uitstapt. Nooit verliefd geweest zeker?
Ik denk er slechts anders over he, uiteindelijk moet je het zelf weten natuurlijk.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:33 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee dat doet hij niet. Geloof me.En als hij dat voor mij zou doen zou dat ook geen evenwichtige relatie meer zijn want hij heeft niks met de cultuur hier.
Maar ik hoef mezelf niet te verdedigen. Ik beslis liever voordat ik verliefd ben, dat is nu eenmaal wie ik ben.
Eenhoornruftenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:34 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Noem me nog ooit een keer eenhoornruften.Maar ben onderweg.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:36 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hell no you didn't.![]()
Sam, zeg er eens wat van.
GRIELEN ZEG MAAR VAARWEL TEGEN JE KOELKASTBALLENquote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Sarasi het volgende:
Bovendien stap ik niet zomaar uit een relatie. Ik ben wat dat betreft zo'n type dat er toch wel een commitment van maakt. Daar werk je aan als er iets niet goed loopt. Anders kwets je alleen jezelf en de ander onnodig omdat je het wel 'wilde proberen'. Het is HELL YEAH of nee.
Gevoelige snaar Yatsquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]Zo zouden er meer moeten zijn. Ik heb het idee dat tegenwoordig veel mensen snel de handdoek gooien als er iets even tegen zit.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
[..]
GRIELEN ZEG MAAR VAARWEL TEGEN JE KOELKASTBALLEN
Gewoon de maatschappij van tegenwoordig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]Zo zouden er meer moeten zijn. Ik heb het idee dat tegenwoordig veel mensen snel de handdoek gooien als er iets even tegen zit.
Bij jou of bij mij? Je hebt me nooit jouw reden verteld, alleen dat het lullig gegaan is. Maar het was niet lullig bedoeld verder naar jouquote:
Mijn snaar ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
Bij jou of bij mij? Je hebt me nooit jouw reden verteld, alleen dat het lullig gegaan is. Maar het was niet lullig bedoeld verder naar jou
Ah, sorryquote:
Ik zie die insteek om mij heen best veel hoor, zo zeldzaam is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon de maatschappij van tegenwoordig.
Welkom!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, let niet op Grielen, hij is altijd zo onbeleefd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26, Randstad, Piemels.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Welkom!
Ik wil niet gelijk brutaal zijn, maar mogen we je leeftijd, locatie en seksuele voorkeur weten? (Enkel voor de statistieken hoor)
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.
Eens, heb ballen en commit jezelf om er wat van te maken.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:37 schreef Sarasi het volgende:
Bovendien stap ik niet zomaar uit een relatie. Ik ben wat dat betreft zo'n type dat er toch wel een commitment van maakt. Daar werk je aan als er iets niet goed loopt. Anders kwets je alleen jezelf en de ander onnodig omdat je het wel 'wilde proberen'. Het is HELL YEAH of nee.
Je bent Yats voorbij!!!!!quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:10 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Eens, heb ballen en commit jezelf om er wat van te maken.
Dat geheel terzijde, 7 matches!
Sam en ik zijn gelijkgewapende bloedbroeders in de jacht naar de schoonste deernes van het land.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
26, Randstad, Piemels.
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |