Nee joh het is maar 28 cm, je kunt ook overdrijvenquote:
Hahahaha nu ga ik echt doodquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nee joh het is maar 28 cm, je kunt ook overdrijven
Zoek maar lekker een echte FOK!ker met >30 cmquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hahahaha nu ga ik echt dood![]()
Van het lachen uiteraard.
Doe niet zo PMS tegen mij,quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zoek maar lekker een echte FOK!ker met >30 cm
Ik ben verward, sta op dit moment tussen 2 liefdes in. Ik weet niet of ik een topic moet openen in R&P of KLBquote:
Ik lig helemaal nat op de bank.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 briefjes maken, verfrommelen, in een bakje doen, even flink hard schudden (hihiquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:02 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben verward, sta op dit moment tussen 2 liefdes in. Ik weet niet of ik een topic moet openen in R&P of KLB
Dan bel je 112. Wie weet tref je een knappe verpleger met 30 centimeter in zijn broek.quote:
Onmogelijk, die zitten allemaal op hun zolderkamertje. Ze mag blij zijn met een verpleger met 12 cmquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:05 schreef yats het volgende:
[..]
Dan bel je 112. Wie weet tref je een knappe verpleger met 30 centimeter in zijn broek.
Was het maar zo simpelquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
2 briefjes maken, verfrommelen, in een bakje doen, even flink hard schudden (hihi) en dan 1 pakken.
[ afbeelding ]
Zit wat in. Iedereen met meer dan 15 centimeter komt toch nooit die zolderkamer af?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:08 schreef Grielen het volgende:
[..]
Onmogelijk, die zitten allemaal op hun zolderkamertje. Ze mag blij zijn met een verpleger met 12 cm
Er zit hier een hele goede donerzaak om de hoekquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:10 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Kan ik iets voor je doen?![]()
Ik snak echt naar een broodje doner ofzo
Hier wel 20 in een straal van 10kmquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:11 schreef yats het volgende:
[..]
Er zit hier een hele goede donerzaak om de hoek
Dan nog is het wel grappig dat hij nu opeens wel erg leuk is.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft ze een pagina terug nog gezegd dat ze eigenlijk geen relatie wil, daarom is het zo verwarrend voor haar. Echter kan het altijd gebeuren toch? Mijn toekomstige hubby vind ik ook vast niet op Tinder maar zeg nooit nooit.
Of je vindt hem leuk of niet, zo moeilijk is het niet. Wat ik al boven zei, vindt het alleen typisch/grappig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, dat is ook zo. Al heb ik er volgens mij wel altijd 'nog' of 'nog lang niet' voor gezet.Maarnouja. Deze gozer is anders. Leuk anders. Maar hij gaat wel over een jaar weer weg om niet meer terug te komen. En dan is er de taalbarriere en alles. Dus ik weet het niet en ik zie vanzelf wel waar het heen gaat.
Fanatiek! Ik duik morgen wel weer de sportschool in. En voor wat betreft die warmte, toch maar een (mannelijke) kachel zoeken om je aan op te warmen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:14 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hier wel 20 in een straal van 10kmIk ben alleen te lui om de deur uit te gaan, het is koud
Net hardgelopen dus dubbel zo koud
Mannen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het wel grappig dat hij nu opeens wel erg leuk is.
Ook lijkt het wel dat hoe harder het geroepen wordt des te eerder ze in een relatie zitten.
[..]
Of je vindt hem leuk of niet, zo moeilijk is het niet. Wat ik al boven zei, vindt het alleen typisch/grappig.
Ik heb zo een trio met Martini en kwark. Misschien komt wijn het nog afmakenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef yats het volgende:
[..]
Fanatiek! Ik duik morgen wel weer de sportschool in. En voor wat betreft die warmte, toch maar een (mannelijke) kachel zoeken om je aan op te warmen.
Zo vreemd is het inderdaad niet. Ik heb ook vaak zat gehad dat ik wel aangetrokken was tot iemand, maar niet verliefd was. Soms word je dat later alsnog, en soms ook niet, simple as that.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mannen...![]()
Ze vond hem al leuk maar voor dames is er een heel groot verschil tussen leuk vinden en verliefd zijn.
Dat weet jij toch ook wel? Ze voelt zich duidelijk tot hem aangetrokken en het kan zijn (ja écht waar mensen) dat als je tijd met iemand doorbrengt dat je verliefd wordt.
Je weet wel, niet meer kunnen eten, slapen, poepen, werken of andere normale bezigheden.
Bovendien als je verliefd bent ben je makkelijker gekwetst.
Dát wil ze voorkomen. Wat haar reden daar voor is? Dunno. Maar ik snap het wel ja.
Ja, zo moeilijk is het wel voor mij. Hij is leuk, absoluut. Maar over een jaar zit hij weer in Spanje, ik weet niet of ik me nu wel ergens in wil vastleggen en ik wil een keuze maken voordat ik eventueel verliefd word: sta ik hiervoor open of niet?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het wel grappig dat hij nu opeens wel erg leuk is.
Ook lijkt het wel dat hoe harder het geroepen wordt des te eerder ze in een relatie zitten.
[..]
Of je vindt hem leuk of niet, zo moeilijk is het niet. Wat ik al boven zei, vindt het alleen typisch/grappig.
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is een waar woord.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
Geil. Ik heb het even gehad met trio's nadat gisteren het duo whiskey en bier me even compleet uitgewoond hebben en ik een lichtelijk dom iets gedaan heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb zo een trio met Martini en kwark. Misschien komt wijn het nog afmaken![]()
Hete bedoeling.
Haha leuk hèquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
Nog steeds geen matches zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je vindt hem toch leuk, fuck dat als hij terug gaat over een jaar, dat kan je dan toch ook bekijken.
Gewoon overcompliceren dit.
Maar laat ik het er maar gewoon op houden dat ik jullie vrouwen niet snap
Ik dacht dat wij afspraken hadden gemaakt over het openbaar maken van mijn koosnaampjes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb zo een trio met Martini en kwark. Misschien komt wijn het nog afmaken![]()
Hete bedoeling.
Sorry kwarkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij afspraken hadden gemaakt over het openbaar maken van mijn koosnaampjes?
Jij krijgt reverse pikstraf, de kwark blijft nog even in de koelkastquote:
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw ballen zijn, maar die van mij zijn iets warmer dan koelkasttemperatuurquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij krijgt reverse pikstraf, de kwark blijft nog even in de koelkast
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw koelkast is, maar die van mij is stukquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw ballen zijn, maar die van mij zijn iets warmer dan koelkasttemperatuur
Wellicht mag je meedoen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan jullie nu elkaars ballen voelen enzo en dit bespreken? Dan neem ik even een douche pauze
Weten we ook meteen wie martini is. Nu wijn nogquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan jullie nu elkaars ballen voelen enzo en dit bespreken? Dan neem ik even een douche pauze
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je vindt hem toch leuk, fuck dat als hij terug gaat over een jaar, dat kan je dan toch ook bekijken.
Gewoon overcompliceren dit.
Maar laat ik het er maar gewoon op houden dat ik jullie vrouwen niet snap
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.
quote:
Komt me niet bekend voor, ik ben whiskey, sterk maar met een goede nasmaakquote:
Haar haar Grielen, niet dat anderequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.
[..]![]()
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.
Rood haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.
[..]![]()
Dan blijf je toch achter met onnodig veel verdriet? Alsof je zomaar even ergens uitstapt. Nooit verliefd geweest zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.
Maar het niet proberen alleen om de rede dat hij over een jaar terug gaat zou echt stom zijn. Wellicht blijft hij gewoon wel hier.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haar haar Grielen, niet dat andere
Ik ben even verward en kwetsbaar deze avond, en jij beantwoord me niet Eenhoornruftenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Rood haar.![]()
En ik houd ervan de heeeeeele bank voor mezelf te hebben.
Nee dat doet hij niet. Geloof me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.
Maar het niet proberen alleen om de rede dat hij over een jaar terug gaat zou echt stom zijn. Wellicht blijft hij gewoon wel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |