Been there, done that, I want to go backquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:
Zoek je eigen Spaanse!![]()
Ik vind het lief dat 'ie me uitnodigt.
En ambachtelijke Spaanse kwark als toetje?quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:59 schreef Sarasi het volgende:
Zoek je eigen Spaanse!![]()
Ik vind het lief dat 'ie me uitnodigt.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ambachtelijke Spaanse kwark als toetje?
Hihaho
Creme brulee, vrij vertaald een romige brul uit zijn lulquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:22 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ambachtelijke Spaanse kwark als toetje?
Hihaho
Ik probeerde nog subtiel te zijn, lees ik dit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Creme brulee, vrij vertaald een romige brul uit zijn lul
OMG het is nog geen 21.00. Ik moet dit editen
Excuus voor de onsmakelijke afsluiter.quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:26 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik probeerde nog subtiel te zijn, lees ik dit.
Probeer het op Tinderquote:Op donderdag 29 mei 2014 20:27 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Excuus voor de onsmakelijke afsluiter.
Owja, daarvoor zaten we hier.quote:
Dan wil hij een hapje van jouw tonijnquote:
Haha, ja echt wel. Of je het nou leuk vind of nietquote:
Wauw.quote:
Ik kan wel 28 cm zeggen, maar dan gelooft niemand het, dus dan maar liegen he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja hoorEerlijkheid duurt het langst
Moment van verstandsverbijstering denk ik. Zal wel door die alcohol van gisteren komen.quote:
Een fokker met minder dan 30 cm? Ben ik niet de enige?quote:Op donderdag 29 mei 2014 20:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik kan wel 28 cm zeggen, maar dan gelooft niemand het, dus dan maar liegen he.
Voorzover ik weet zijn wij nu de enige FOK!kers met <30cm. Ik hoop niet dat de dames mijn DMs nu onbeantwoord latenquote:Op donderdag 29 mei 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Moment van verstandsverbijstering denk ik. Zal wel door die alcohol van gisteren komen.
[..]
Een fokker met minder dan 30 cm? Ben ik niet de enige?
Ach, dan is er altijd tinder nog toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:51 schreef Grielen het volgende:
[..]
Voorzover ik weet zijn wij nu de enige FOK!kers met <30cm. Ik hoop niet dat de dames mijn DMs nu onbeantwoord laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |