Uhuhquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel je deze Jessica Alba?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel je deze Jessica Alba?
[ afbeelding ]
Stel dat voor aan die gozer. Daar zegt geen man nee tegenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Links links links links links links mwaaah twijfel nee toch maar links links links links links links links links. Wat is dit
Vanavond maar Sin City kijken dan
Moest googlen, maar wat een creepquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik zag gisteren een Tim Minchin lookalike met een Aussie accent.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Anders wil deze geile tijger nog wel een spannende date lees ik in zijn bio
[ afbeelding ]
Definieer 'klein'quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zitten ook best veel downies op en euh kleine mannen om het maar even netjes te zeggenIk vraag me dan altijd af of het een echt profiel is.
Iehw, wat een viespeukquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik zag gisteren een Tim Minchin lookalike met een Aussie accent.
Waarom hebben jullie geen smaak.quote:
Net zo groot als je piemel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]Hoeveel matches zou dit opleveren?
[..]
Definieer 'klein'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mort, hoe ouder de man hoe knapper dus zie het als een compliment![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Net zo groot als je piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mort, hoe ouder de man hoe knapper dus zie het als een complimentGuess again unicorn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik schaam me nergens voorquote:
het is niet meer grappig, zie t veel te vaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Ideetje voor een blind (hihaho) Tinderdate?
Ik ben niet snoezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt zo snoezigdan boeit die 12 cm niet
Een match op 3km die hapt
Vrouwen hebben het wat dat betreft zo makkelijk he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt zo snoezigdan boeit die 12 cm niet
Een match op 3km die hapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |