Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vlieger opgaat. En dat is sowieso niet verstandig als ik er verliefd op kan worden.
Het vleesch is zwak.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.
Heeft ze een pagina terug nog gezegd dat ze eigenlijk geen relatie wil, daarom is het zo verwarrend voor haar. Echter kan het altijd gebeuren toch? Mijn toekomstige hubby vind ik ook vast niet op Tinder maar zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.
Ja dat weet ik, dat is ook zo. Al heb ik er volgens mij wel altijd 'nog' of 'nog lang niet' voor gezet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft ze een pagina terug nog gezegd dat ze eigenlijk geen relatie wil, daarom is het zo verwarrend voor haar. Echter kan het altijd gebeuren toch? Mijn toekomstige hubby vind ik ook vast niet op Tinder maar zeg nooit nooit.
Dat is nu ook de insteek. Maar als ik besluit dat ik om wat voor reden dan ook geen relatie (met hem) wil, wil ik het ook afkappen voor ik verliefd word.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef habitue het volgende:
Je moet je gewoon niet met dat hele relatiegebeuren bezig houden joh. Je hebt pas net 1 date gehad! Gewoon zien waar het schip strandt.
*Zet geld in op Sarasi die het om een enorm debiele reden afkapt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is nu ook de insteek. Maar als ik besluit dat ik om wat voor reden dan ook geen relatie (met hem) wil, wil ik het ook afkappen voor ik verliefd word.
Zou goed kunnen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef habitue het volgende:
[..]
*Zet geld in op Sarasi die het om een enorm debiele reden afkapt.
Haha of ik had dezelfde gast of eentje die er superveel op leek!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Anders wil deze geile tijger nog wel een spannende date lees ik in zijn bio
[ afbeelding ]
Het hoofd dat ik ervan heb gemaakt staat beterquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha of ik had dezelfde gast of eentje die er superveel op leek!
Yep.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het hoofd dat ik ervan heb gemaakt staat beter
Ligt vast aan Tinder ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef DenWauw het volgende:
Tinder sucks, dus maar weer oude banden aangehaald elders.
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt vast aan Tinder ja.
Even kijken of het nog lukt om vanavond een date te regelenalleen ben ik alleen maar naar links aan het swipen. Heb er 1 naar rechts geswiped en match maar die gozer lijkt echt bizar veel op Ryan Gosseling
zijn denk ik genoeg meisjes die zichzelf voor zijn voeten gooien
Hahaha wacht wachtquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'
Ik zag er vandaag een langskomen die overduidelijk verstandelijk gehandicapt is. En dan zo'n tagline met iets van kisses everyday, every minute bla bla bla. Bahquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Anders wil deze geile tijger nog wel een spannende date lees ik in zijn bio
[ afbeelding ]
Dan haak ik direct afquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'
Ja, en dan is het een Jessica Alba lookalike, dan denk je fuck it wat ze stuurt.quote:
Wie is Jessica Alba?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, en dan is het een Jessica Alba lookalike, dan denk je fuck it wat ze stuurt.
Zitten ook best veel downies op en euh kleine mannen om het maar even netjes te zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag een langskomen die overduidelijk verstandelijk gehandicapt is. En dan zo'n tagline met iets van kisses everyday, every minute bla bla bla. Bah
[..]
Dan haak ik direct af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |