Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Ja hoorquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:10 schreef Grielen het volgende:
Hallon ik wilde 21 cm typen maar de topic was dicht
Deels, Tinder update nogal traag de matches. Verder heb ik gewoon weinig geduld.quote:
Vrij vanavond?quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:10 schreef Grielen het volgende:
Hallon ik wilde 21 cm typen maar de topic was dicht
Van die statussen klopt geen holquote:Op donderdag 29 mei 2014 18:14 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Deels, Tinder update nogal traag de matches. Verder heb ik gewoon weinig geduld.
Ik heb er nu weer 1tje bij, die niet echt recent online is geweest.
Maar is het dan alleen maar tof om alles te liken? Goed voor je ego? Jezelf voor de gek houden is dat, want de eerste voorstellen die ik tegenwoordig zie zijn mensen van seks-sites (thuisflirten enzo)... leuk als je daar dan een match mee hebt joh!quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:23 schreef Static1993 het volgende:
Jullie moeten eens twee weken niet meer Tinderen en dan opeens alles likenBij elke vrouw een match haha.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
ALS ik Tinder like ik misschien 1 op de 20 vrouwen..
Bedoel meer va; Doen jullie dat ook? Of liken jullie alles en kijken wel wat er bij zitquote:
1 op 20 vind ik echt heel weinig. Meer 1 op 5 denk ik dat het bij mij is. Afhankelijk van de hoeveelheid alcohol ik op hebquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedoel meer va; Doen jullie dat ook? Of liken jullie alles en kijken wel wat er bij zit
Sorry ik was onduidelijk, ik bedoel: Je moet even 2 weken niet meer Tinderen, als je dan wat liked, heb je gegarandeerd een match.quote:Op donderdag 29 mei 2014 18:55 schreef elkravo het volgende:
[..]
Maar is het dan alleen maar tof om alles te liken? Goed voor je ego? Jezelf voor de gek houden is dat, want de eerste voorstellen die ik tegenwoordig zie zijn mensen van seks-sites (thuisflirten enzo)... leuk als je daar dan een match mee hebt joh!
Ik vind het vrij aardig moet ik zeggen. Als ik echt kijk waarvoor ik om zou kijken of om zou moeten kijken, hou ik denk ik 1 op 50 over. En dan kan ik me nog vergist hebben ook.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:31 schreef habitue het volgende:
[..]
1 op 20 vind ik echt heel weinig. Meer 1 op 5 denk ik dat het bij mij is. Afhankelijk van de hoeveelheid alcohol ik op heb
Ja dat is wat anders maar degene die ik like zijn ook niet meteen waarvan ik denk die ga ik daten. Bij een evt match komt er een tweede meer grondige screening.quote:Op donderdag 29 mei 2014 19:42 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik vind het vrij aardig moet ik zeggen. Als ik echt kijk waarvoor ik om zou kijken of om zou moeten kijken, hou ik denk ik 1 op 50 over. En dan kan ik me nog vergist hebben ook.
Ik maak de vis graag direct grondig schoon, dan kan ik me ook niet in een graat verslikkenquote:Op donderdag 29 mei 2014 19:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja dat is wat anders maar degene die ik like zijn ook niet meteen waarvan ik denk die ga ik daten. Bij een evt match komt er een tweede meer grondige screening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |