Geil. Ik heb het even gehad met trio's nadat gisteren het duo whiskey en bier me even compleet uitgewoond hebben en ik een lichtelijk dom iets gedaan heb.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb zo een trio met Martini en kwark. Misschien komt wijn het nog afmaken![]()
Hete bedoeling.
Haha leuk hèquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
Nog steeds geen matches zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je vindt hem toch leuk, fuck dat als hij terug gaat over een jaar, dat kan je dan toch ook bekijken.
Gewoon overcompliceren dit.
Maar laat ik het er maar gewoon op houden dat ik jullie vrouwen niet snap
Ik dacht dat wij afspraken hadden gemaakt over het openbaar maken van mijn koosnaampjes?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb zo een trio met Martini en kwark. Misschien komt wijn het nog afmaken![]()
Hete bedoeling.
Sorry kwarkquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:24 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik dacht dat wij afspraken hadden gemaakt over het openbaar maken van mijn koosnaampjes?
Jij krijgt reverse pikstraf, de kwark blijft nog even in de koelkastquote:
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw ballen zijn, maar die van mij zijn iets warmer dan koelkasttemperatuurquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:26 schreef Grielen het volgende:
[..]
Jij krijgt reverse pikstraf, de kwark blijft nog even in de koelkast
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw koelkast is, maar die van mij is stukquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor temperatuur jouw ballen zijn, maar die van mij zijn iets warmer dan koelkasttemperatuur
Wellicht mag je meedoen?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan jullie nu elkaars ballen voelen enzo en dit bespreken? Dan neem ik even een douche pauze
Weten we ook meteen wie martini is. Nu wijn nogquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Gaan jullie nu elkaars ballen voelen enzo en dit bespreken? Dan neem ik even een douche pauze
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je vindt hem toch leuk, fuck dat als hij terug gaat over een jaar, dat kan je dan toch ook bekijken.
Gewoon overcompliceren dit.
Maar laat ik het er maar gewoon op houden dat ik jullie vrouwen niet snap
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.
quote:
Komt me niet bekend voor, ik ben whiskey, sterk maar met een goede nasmaakquote:
Haar haar Grielen, niet dat anderequote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.
[..]![]()
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:29 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja dat kan. Ik kan het ook nu doen. Ik vind het helemaal prima zoals het nu gaat, ik heb geen intrinsieke behoefte aan een relatie en ik vind het heerlijk om 's avonds alleen op de bank te ploffen en met niemand rekening te houden. Achteraf heb ik mezelf in mijn vorige relatie heel erg laten beperken en daar werd ik behoorlijk ongelukkig van. Ik weet gewoon nog niet of dat al ver genoeg terug is om nu mezelf weer zomaar in een relatie te gooien.
Rood haar.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:30 schreef Grielen het volgende:
[..]
Zoek dan iemand die het heerlijk vindt om naast je op de bank te ploffen, ik zal even kijken voor je of ik een tweelingbroer in Groningen heb rondlopen.
[..]![]()
Dan blijf je toch achter met onnodig veel verdriet? Alsof je zomaar even ergens uitstapt. Nooit verliefd geweest zeker?quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.
Maar het niet proberen alleen om de rede dat hij over een jaar terug gaat zou echt stom zijn. Wellicht blijft hij gewoon wel hier.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Haar haar Grielen, niet dat andere
Ik ben even verward en kwetsbaar deze avond, en jij beantwoord me niet Eenhoornruftenquote:Op donderdag 29 mei 2014 22:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Rood haar.![]()
En ik houd ervan de heeeeeele bank voor mezelf te hebben.
Nee dat doet hij niet. Geloof me.quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je bent er toch zelf bij? Dan kan je er toch alsnog mee kappen.
Maar het niet proberen alleen om de rede dat hij over een jaar terug gaat zou echt stom zijn. Wellicht blijft hij gewoon wel hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |