abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140459927

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
pi_140460213
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.

De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.

De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?

Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.

Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
pi_140460248
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.

De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.

De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?

Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.

Tja dat jij het ziet als een oordeel is misschien meer jouw probleem?
Ik gaf gewoon mijn mening. Het is niet het type date waar ik op wil gaan. Dat zijn de dates van veel users hier niet.
En andersom zullen zij ook geen zin hebben in de dates die ik leuk vind

En ik heb vaker voorbij zien komen dat mensen wel daten met kinderen er bij hoor. Dus niet zo selectief lezen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140460368
Wat een jankpost :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140461731
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:

Een All-out pullen. Die wist toch ook binnen een week dat hij zou gaan samenwonen met die dame die ook een kind had? Wel toevallig though. Dat het altijd de dames met kinderen zijn met wie het bijzonder snel en goed klikt.

(No offense)(no beta)

Anyway, ik begrijp dus dat je niet zo goed tegen kritiek kan en daarom maar vertrekt? :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:29:53 #6
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140464361
Weet niet of ik het al eens heb verteld, maar ik had dus ooit een date met een moeder die...op onze date vertelde over een eerdere date van haar. :+

Maargoed, zij sprak dus af met een gast die zelf ook een kind had. Een baby nog in zo'n draagding/soort mandje (geen idee hoe het heet). Date was verder normaal, smiddags koffie gedronken, die baby lag lekker beetje te slapen... Lopen ze later naar zijn auto om even afscheid te nemen, zegt die kerel uit het niets: 'wil je me nu misschien even lekker pijpen?'
Zij: eh... :') sorry? En hoe zie je dat voor je met je baby hier naast je?
Hij: Ja, dat is een baby...die heeft toch niets door?
...Ze is toen maar weggelopen. :')

Was redelijk geschokt na dit verhaal, haha...Klinkt ook bijna te goor om waar te zijn. Maarja, er wonen een boel mafkezen in dit land.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:31:44 #7
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140464407
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
Zij: eh... :') sorry? En hoe zie je dat voor je met je baby hier naast je?
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaan :D
pi_140464425
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaan :D
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijn :D
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140464439
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:35:15 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140464500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? " :+
pi_140464561
Dat awkward moment op het eind van de eerste date. Waarbij je niet weet of je je nu vol op zijn pik moet storten of moet wachten tot hij de eerste move maakt en je hoofd naar beneden duwt

:D
:')
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:37:58 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_140464598
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent :D
  woensdag 28 mei 2014 @ 12:38:16 #13
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_140464611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.

Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar ( :')) en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. ( :'))
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?

:') _O- :'( Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.

Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_140464617
Inbe4 mannen die het heel normaal vinden om gepijpt te worden op een 1e date en dat nu even willen melden.

Behalve habitue dan. :')
pi_140464843
quote:
10s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mannen die het heel normaal vinden om gepijpt te worden op een 1e date en dat nu even willen melden.

Behalve habitue dan. :')
Ik word hier altijd zo neergezet door jou als manslut :'( :'(

Dit was mijn laatste post hier :( Ik begin met Peter wel een eigen topic. :{w
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140465216
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijn :D
"Eh. Euh. Ok."

En dan terwijl hij tegen je huig aan tikt het whatthefuckjusthappened?-besef hebben.
pi_140465396
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
. Maarja, er wonen een boel mafkezen in dit land.
in dit land ook echt :')
compact en kleverig.
pi_140465650
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? " :+
Stel het bij je volgende date voor en post hier het resultaat :D

Mooie N=1 studie..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140465705
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.

Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar ( :')) en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. ( :'))
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?

:') _O- :'( Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.

Nou, ik heb ook eens een date meegemaakt waarbij ze out of the blue iets soortgelijks voorstelde :')
Dus het zijn niet alleen maar mannen die dat doen.
pi_140465804
Godverdomme deze verhalen _O- :')
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:17:14 #21
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_140465969
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wees blij dat dat soort mannen er zijn ;)
wereldvreemd, dat wel :D
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:19 #22
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140466081
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik denk dat alle mannen hier daar geen ervaring mee hebben.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:07:34 #23
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140467370
Ach ik had gister tussen mijn oude berichten opeens één waarvan ik dacht: lijkt wel zo'n catfish gebeuren. Beetje te mooie foto, professioneel zwemmer etc. etc. en veel te jong. Of gewoon weer een cougarzoeker. Dus ik stuur zes maanden na dato dat ik niet zo vaak meer lees daar en of hij zich nog steeds verveelt. (altijd leuk als dat de reden is om een berichtje te sturen :D)
Binnen tien minuten een berichtje terug met "hoi" en wat mijn Skypenaam is.

Ofwel catfish, ofwel van de categorie die Silenus aanboorde. En dat is echt een steeds groter groeiende groep op datingsites hoor, zowel als man of als vrouw heb je al 10 strepen voor op dat soort lui.
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:09:45 #24
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_140467432
quote:
14s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef eefje801 het volgende:
Ach ik had gister tussen mijn oude berichten opeens één waarvan ik dacht: lijkt wel zo'n catfish gebeuren. Beetje te mooie foto, professioneel zwemmer etc. etc. en veel te jong. Of gewoon weer een cougarzoeker. Dus ik stuur zes maanden na dato dat ik niet zo vaak meer lees daar en of hij zich nog steeds verveelt. (altijd leuk als dat de reden is om een berichtje te sturen :D)
Binnen tien minuten een berichtje terug met "hoi" en wat mijn Skypenaam is.

Ofwel catfish, ofwel van de categorie die Silenus aanboorde. En dat is echt een steeds groter groeiende groep op datingsites hoor, zowel als man of als vrouw heb je al 10 strepen voor op dat soort lui.
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meeviel :) Lijkt me als je een beetje met iemand kletst dat je door het meeste toch wel heenprikt?

Oke too good to be true is meestal inderdaad niet waar maar is het zo een grote groep dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Dat awkward moment op het eind van de eerste date. Waarbij je niet weet of je je nu vol op zijn pik moet storten of moet wachten tot hij de eerste move maakt en je hoofd naar beneden duwt

:')
quote:
7s.gif Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Wait wut? :') Het kan aan mij liggen maar meestal zeg je toch op een openbare plaats vaarwel? :+
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 28 mei 2014 @ 14:41:41 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_140468559
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meeviel :) Lijkt me als je een beetje met iemand kletst dat je door het meeste toch wel heenprikt?

Oke too good to be true is meestal inderdaad niet waar maar is het zo een grote groep dan?

[..]

[..]

Wait wut? :') Het kan aan mij liggen maar meestal zeg je toch op een openbare plaats vaarwel? :+
Bij mij is het een combi van: "Oeh, eindelijk eens een leuke vent met leuke foto en profiel" en dan de realisatie: "meh, zal wel catfish zijn" en dan toch even testen wat er als reactie op mijn late reactie komt. Zo nieuwsgierig ben ik dan weer wel. Maar nu klink ik zelf als één van die types hier die proefondervindelijk hebben vastgesteld hoe datingsites werken en niet meer als een wulpse beschikbare dame dus dat schiet niet op ;)

Laat ik het zo zeggen, het verschil zit hem in:

"Hey, zie dat je ook heel bla bla bla bla bla bla?????
Ik bla blablabla Ik bla bla bla bla bla Eigen huis hond baan mis dat puzzelstukje blablablablablablablba"

en:

"Ik maak echt heerlijke spaghetti bolognese, wanneer kom je "Red Wedding" kijken? :7"
"Al het andere als het maar niet een verkooppraatje is"

Zelf stuur ik eigenlijk alleen een bericht als ik iemand écht interessant vind, misschien is dat het.

Einde rant het is ook een soort van "vrijdag", tijd voor weer eens een nieuwe date O+ en verslag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')