Tja dat jij het ziet als een oordeel is misschien meer jouw probleem?quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Een All-out pullen. Die wist toch ook binnen een week dat hij zou gaan samenwonen met die dame die ook een kind had? Wel toevallig though. Dat het altijd de dames met kinderen zijn met wie het bijzonder snel en goed klikt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 10:18 schreef PeterPastoor het volgende:
Ik hoef mijzelf hier natuurlijk niet te verantwoorden. Dit wordt dan ook mijn laatste post in dit topic.
De meid waar ik nu mee aan het daten ben heeft dit nooit eerder bij een andere date gedaan sinds het uit is met de vader van hun zoontje 2 jaar geleden.
De reden waarom het nu wel gebeurd? Omdat het voor ons beide al zo goed voelt dat we weten dat het goed zit tussen ons. We willen graag snel weten hoe de klik is tussen haar zoontje en mij. Na 1 date al weten dat het goed zit? Ja dat klopt. Dat heb je soms toch?
Beetje jammer hoe er hier nu gereageerd wordt hier. Dat geeft echt het niveau van dit topic aan. Die is echt zo laag de laatste tijd. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk. Maar oordeel niet zo snel meer in het vervolg.
Succes iedereen met het vinden van de juiste partner.
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaanquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
Zij: eh...sorry? En hoe zie je dat voor je met je baby hier naast je?
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijnquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als die baby er niet was geweest, had ze het blijkbaar wel gedaan
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
Sowieso. Pijpen bij het afscheid? In de auto of zo?
Zonder baby is het ook bizar
Ik word hier altijd zo neergezet door jou als manslutquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Weissman het volgende:
Inbe4 mannen die het heel normaal vinden om gepijpt te worden op een 1e date en dat nu even willen melden.
Behalve habitue dan.
"Eh. Euh. Ok."quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou zelfs als ik het niet van plan was zou dat toch ook wel mijn reactie zijn
in dit land ook echtquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:29 schreef Silenus het volgende:
. Maarja, er wonen een boel mafkezen in dit land.
Stel het bij je volgende date voor en post hier het resultaatquote:Op woensdag 28 mei 2014 12:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
"He het was een leuke date, mag ik je nu pijpen als dank? "
Nou, ik heb ook eens een date meegemaakt waarbij ze out of the blue iets soortgelijks voorsteldequote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:38 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, terwijl er dus niet verder gezoend was of enigszins hitsige signalen werden uitgestraald.
Tijdje terug ook een date met een meisje die een soortgelijk verhaal had. Die had dus afgesproken met een kerel, opgehaald van het station met de fiets om in het park wat te drinken. Die gast ging achterop bij haar () en toen zij in het park een fles wijn tevoorschijn haalde zei 'ie: 'ik lust geen wijn'. (
)
Nou, toen maar naar een kroegje waar ze fris hadden. Anderhalf uur gepraat, zij stelde alleen maar vragen, hij gaf alleen maar antwoord...maar vroeg zelf niets terug. Zij was er op een gegeven moment helemaal klaar mee en stelde voor om de rekening maar te vragen..Zegt die gast: oke...wat vind je eigenlijk van de date? Zij: ja, wat wéét je nou eigenlijk over mij? Je hebt niets gevraagd! Ik denk niet dat het verder iets wordt, om eerlijk te zijn. Hij: Ja..ja..ohja..hmm. Maar...kunnen we misschien zo naar je huis gaan om seks te hebben?![]()
![]()
Zij wist gewoon niet waar ze kijken moest. Geen énkele flirt of opmerking of iets wat ook maar een beetje in de richting van zoenen zou wijzen...en dan out of the blue is dat uiteindelijk z'n eerste vraag.
Haha, ik heb soms echt medelijden met die vrouwen.
Ik denk dat alle mannen hier daar geen ervaring mee hebben.quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:07 schreef eefje801 het volgende:
Ach ik had gister tussen mijn oude berichten opeens één waarvan ik dacht: lijkt wel zo'n catfish gebeuren. Beetje te mooie foto, professioneel zwemmer etc. etc. en veel te jong. Of gewoon weer een cougarzoeker. Dus ik stuur zes maanden na dato dat ik niet zo vaak meer lees daar en of hij zich nog steeds verveelt. (altijd leuk als dat de reden is om een berichtje te sturen)
Binnen tien minuten een berichtje terug met "hoi" en wat mijn Skypenaam is.
Ofwel catfish, ofwel van de categorie die Silenus aanboorde. En dat is echt een steeds groter groeiende groep op datingsites hoor, zowel als man of als vrouw heb je al 10 strepen voor op dat soort lui.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:36 schreef rhubarbje het volgende:
Dat awkward moment op het eind van de eerste date. Waarbij je niet weet of je je nu vol op zijn pik moet storten of moet wachten tot hij de eerste move maakt en je hoofd naar beneden duwt![]()
Wait wut?quote:Op woensdag 28 mei 2014 12:37 schreef Cue_ het volgende:
Ik moet de eerste nog tegenkomen die dat moment niet kent
Bij mij is het een combi van: "Oeh, eindelijk eens een leuke vent met leuke foto en profiel" en dan de realisatie: "meh, zal wel catfish zijn" en dan toch even testen wat er als reactie op mijn late reactie komt. Zo nieuwsgierig ben ik dan weer wel. Maar nu klink ik zelf als één van die types hier die proefondervindelijk hebben vastgesteld hoe datingsites werken en niet meer als een wulpse beschikbare dame dus dat schiet niet opquote:Op woensdag 28 mei 2014 14:09 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is het echt zo een drama dan? Noem me naief maar ik had altijd het idee dat dat wel meevielLijkt me als je een beetje met iemand kletst dat je door het meeste toch wel heenprikt?
Oke too good to be true is meestal inderdaad niet waar maar is het zo een grote groep dan?
[..]
[..]
Wait wut?Het kan aan mij liggen maar meestal zeg je toch op een openbare plaats vaarwel?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |