abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140535335
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:

[..]

Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.

Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Probeer relatieplanet ^O^

Lijkt me meer wat voor jou dan.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_140535367
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sonic heeft op-en-neertje gedaan vannacht/vanochtend :@
Details, details, welke standjes zijn zoal de revue gepasseerd.
pi_140535424
quote:

[..]

Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.

Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_140535460
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:44 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?
Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?
pi_140535497
pi_140535520
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef elkravo het volgende:

[..]

Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afspraken
En nogal vluchtig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140535601
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En nogal vluchtig
Dat druk je netjes uit.
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:53:07 #183
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_140535609
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

En nogal vluchtig
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder :')
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_140535622
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:

[..]

Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder :')
Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinder
Er is ook een leuke gulden middenweg natuurlijk
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_140535681
^

quote:
10s.gif Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:

[..]

Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
10.gif
  vrijdag 30 mei 2014 @ 12:56:50 #186
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_140535699
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinder
Er is ook een leuke gulden middenweg natuurlijk
Enige nuance moet ik mss wel toepassen ja ;)
Maar ik ben op tinder niet op zoek naar relatiemateriaal, overigens geen bezwaar als dat er toch uit zou voortvloeien.

[ Bericht 0% gewijzigd door D.Licious op 30-05-2014 13:03:00 (tiepvout) ]
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:15:24 #187
428632 DenWauw
R&P Huispanda
pi_140536251
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:52 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat druk je netjes uit.
Tinder is voor als je genoegen neemt met op zoek bent naar iemand met een ( eventueel zwakke) hartslag.
check mijn policy! http://bit.ly/1jqh7Gt
Pandapower!
pi_140536300
12 matches na een ochtendje swipen van verveling. Ben benieuwd :').
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:16:50 #189
428632 DenWauw
R&P Huispanda
pi_140536304
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:

[..]

Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.

Gesprek 1. Awkward. :{ :{ :{
check mijn policy! http://bit.ly/1jqh7Gt
Pandapower!
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:20:52 #190
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_140536430
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:

[..]

Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.

:{ :{ :{
Als ze al gelijk zo beginnen... :N
pi_140536669
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:

[..]

Gesprek 1. Awkward. :{ :{ :{
Oeh, goed idee. Ik ga een gesprek beginnen met "BE MY BABYDADDY".
pi_140536802
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:35 schreef yats het volgende:

[..]

Ik voel een TT aan komen
Ik ook, ik ben nu lapo hunter 8-)
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_140537022
Zonet weer een match maar deze is echt onbegrijpelijk lekker, nu nog even kijken hoe we dit gaan aanpakken :P
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:42:46 #194
416931 yats
(non) Average Joe
pi_140537130
quote:
10s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 13:32 schreef UnicornFarts het volgende:

[..]

Ik ook, ik ben nu lapo hunter 8-)
Je mag hem hebben :*
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  vrijdag 30 mei 2014 @ 13:50:06 #195
108913 Godshand
guide4you
pi_140537335
quote:

[..]

En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.

Haha jij kent vrouwen duidelijk niet. Nog steeds maagd of 10 jaar getrouwd geweest? :')

Die vrouwen proberen zich heel interessant voor te doen. En dat ze zich zo erg ontwikkeld zijn.

Maak jezelf niets wijs. Eenmaal gebonden gaat het net als met 10-jarige huwelijk (dat je al had?). In het begin beklimmen ze nog erg berg of gaan ze de kroeg nog in (want ja, nog even opties open houden voor ze weten dat je het echt bent!).
Nadat het echt goed zit gaat het bergbeklimmen minder worden en kroegen ze ook minder vaak. Ze nestelen zich comfortabel bij je in naast de bank en die berg is nog maar 1x/jaar.

Als de eierstokken gaan rammelen kan je het helemaal vergeten en worden ze zo'n part-time doe moeder.

Uiteraard is er natuurlijk wel een klein vrij gevochten deel kroegtijgers en bergbeklimmers. Die maken je binnen 2 jaar duidelijk dat je wel een suffe lul bent, hun "ontwikkeling"in de weg staat en werken ze je de deur uit en staan weer op een datingsite :) Die categorie is te ondervangen door te vragen hoe hun vorige relaties verliepen.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_140538189
quote:
2s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 12:56 schreef Dimachaerus het volgende:
^

[..]

[ afbeelding ]
Ghehehe
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:31:39 #197
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140538752
Er is toch ook zo'n datingsite voor knappe mensen? Welke is dit?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:39:07 #198
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_140538977
quote:
0s.gif Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Na 22:00 is het een goed moment om tinder matches aan te spreken toch? Ik ga over een minuut mijn 2e match een berichtje sturen.
Spontaan en sociaal hoor.
pi_140539288
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
Er is toch ook zo'n datingsite voor knappe mensen? Welke is dit?
theinnercircle

Kom je alleen in op uitnodiging.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2014 14:50:24 ]
  vrijdag 30 mei 2014 @ 14:56:54 #200
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_140539491
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

theinnercircle

Kom je alleen in op uitnodiging.
Is er geen beoordelingscommissie voor zoiets?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')