Probeer relatieplanetquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Details, details, welke standjes zijn zoal de revue gepasseerd.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sonic heeft op-en-neertje gedaan vannacht/vanochtend
Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariėrs.
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Ik raak zelf qua datingsites ontmoedigd door vrouwen die nog zoveel willen. Ze doen zich allemaal superactief en feestend voor qua foto's en teksten. Ze zijn boven de 30 maar gaan allemaal nog wekelijks naar feestjes om zich lam te zuipen, of willen hele actieve vakanties als bergbeklimmen in de Andes en weet ik veel wat voor reizen ze nog allemaal willen.
Ik zoek geen reisgenoot, maar een levensgenoot. Vakantie is 3 weken per jaar - wil ook die andere 49 weken met iemand doorbrengen, als je gewoon naar je werk gaat, en natuurlijk tussendoor ook leuke dingen doet.
Mijn gok is dat ze niet alleen mij afschrikken want ze zijn fantastisch actief single. De dames met een wat rustigere down-to-earth instelling zijn vast reeds vergeven of zitten niet op deze sites.
Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het viel me al vaker op maar gaan het datingtopic en het tindertopic niet wat in elkaar over lopen?
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afsprakenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:47 schreef elkravo het volgende:
[..]
Tja.. Tinder is toch ook hetzelfde als ander datingsites... maareh... linkje van het datingtopic?
Dat druk je netjes uit.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afspraken
En nogal vluchtig
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tinder is volgens mij meer voor euhm meer casual afspraken
En nogal vluchtig
Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinderquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder
quote:Op donderdag 29 mei 2014 22:22 schreef thenxero het volgende:
[..]
Ook hoe harder ze roepen dat ze niet uit zijn op seks, hoe eerder er geneukt wordt. Zo werken vrouwen.
Enige nuance moet ik mss wel toepassen jaquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nou ik doe ook niet aan one night stands hoor en ik zit ook op tinder
Er is ook een leuke gulden middenweg natuurlijk
Tinder is voor als je genoegen neemt met op zoek bent naar iemand met een ( eventueel zwakke) hartslag.quote:
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:53 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Eens, maar kennelijk denken een hoop mensen daar anders over. Heb ook al een aantal matches gehad die op zoek zijn naar een nieuwe relatie blabla, na zoveel jaar bij vriend/man weg blabla, niet in voor een ONS want ik ben niet zo blabla enz -> wat doe je dan op tinder
Als ze al gelijk zo beginnen...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.![]()
![]()
Oeh, goed idee. Ik ga een gesprek beginnen met "BE MY BABYDADDY".quote:Op vrijdag 30 mei 2014 13:16 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Een van mijn matches begon gisteren over dat ze toch wat miste. Dat bleek een man in haar leven te zijn om haar leven mee te delen.
Gesprek 1. Awkward.![]()
![]()
Je mag hem hebbenquote:
Haha jij kent vrouwen duidelijk niet. Nog steeds maagd of 10 jaar getrouwd geweest?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:38 schreef elkravo het volgende:
[..]
En als er dan op mijn profiel wordt gekeken zijn het mensen uit Spanje en Duitsland. Je kunt niet een beetje voorfilteren op bepaalde eigenschappen, dat is een nadeel. Of je moet betalen zeker.
Spontaan en sociaal hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 21:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Na 22:00 is het een goed moment om tinder matches aan te spreken toch? Ik ga over een minuut mijn 2e match een berichtje sturen.
theinnercirclequote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:31 schreef Dven het volgende:
Er is toch ook zo'n datingsite voor knappe mensen? Welke is dit?
Is er geen beoordelingscommissie voor zoiets?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 14:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
theinnercircle
Kom je alleen in op uitnodiging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |