Technisch gezien is mijn accent Beemster/Schermer, niet Alkmaars.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je accent is.
Arnhem valt er buiten gok ik zo?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe dik je accent is.
Ik weet dat ik jonger ben maar we gaan niet lopen overdrijven hequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
BABY GESPOT. IK HERHAAL. BABY GESPOT.
Ja nee zo één in luiers. Al heb ik op een andere datingsite al geleerd dat dat óók prima bij volwassenen kanquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:36 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik weet dat ik jonger ben maar we gaan niet lopen overdrijven he
in other news: Ik heb een zeilmeisje gematched die Laura heet.
watquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja nee zo één in luiers. Al heb ik op een andere datingsite al geleerd dat dat óók prima bij volwassenen kan.
Oh sorry, ik zag je vraag niet. Ik heb me sinds een week of 2/3 in de onlinedating-wereld gestort, dus hey, dan ook Tinder maarquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tinder zit vol verassingen, wacht maar tot de gesprekken gaan beginnen enzoVanwaar je keuze voor Tinder eigenlijk?
Heftig altijd hè die eerste keerquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:35 schreef clumsy_clown het volgende:
BABY GESPOT. IK HERHAAL. BABY GESPOT.
Paiq ook zeker? Hoe bevalt dat?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zag je vraag niet. Ik heb me sinds een week of 2/3 in de onlinedating-wereld gestort, dus hey, dan ook Tinder maar. Ik vind het allemaal maar meh, doe mij maar gewoon iemand tegenkomen in de kroeg, maar ach, je moet wat, op een saaie donderdagavond.
Niet eens, OKCupid. Gewoon pontificaal met z'n luier om op de foto. Bam. Alsof het niets is.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Paiq ook zeker? Hoe bevalt dat?
Ik haat het als je zo'n leuk gesprek hebt en dan ineens BAM foto. Gedrocht. Weg dromen, weg kinderwens. Huilen, huilen
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik haat het als je zo'n leuk gesprek hebt en dan ineens BAM foto. Gedrocht. Weg dromen, weg kinderwens. Huilen, huilen
Of bloedmooie mannen met stalker skills.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteen
Hahahaha oh lord.. Nouja op Tinder gaat er een naakte man rond met een pizza op zijn piemel, screesnhot staat in het vorige deelquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet eens, OKCupid. Gewoon pontificaal met z'n luier om op de foto. Bam. Alsof het niets is.
Ik vind Paiq teringirritant joh. Je zit toch maar net zo lang te lullen tot die foto's verschijnen. En dan een beetje beleefd er omheen lullen, als ze uiteindelijk in beeld zijn. Nee. Gewoon nee. Bekijk eerst m'n foto's maar, als je me dan nog wil, hoor ik het dan wel.
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:00 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:04 schreef Grielen het volgende:
[..]
Irritanter is dan met Tinder, bloedmooie match maar het gespreksvermogen van een baksteen
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamerquote:
Voor de mannen is het meestal teleurstellend. 35-jarige preutse zeugen met meer borsthaar dan een vrouw hoort te hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamer
Behalve bij jou en mij dan. Daar klopt die 30 cm nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:28 schreef Grielen het volgende:
[..]
Vooral voor de vrouwen, die weten waar ze aan toe zijn voordat er uberhaupt contact is; 30 cm, goeie looks, goeie baan, snelle auto en een grote zolderkamer
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sonic heeft op-en-neertje gedaan vannacht/vanochtend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik voel een TT aan komenquote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sonic heeft op-en-neertje gedaan vannacht/vanochtend
Bagger dat OKCupid. Boven de 30 veel vrouwen met kinderen, soms nog maar een paar maanden oud, veel vrouwen die heel leuk lijken maar "heel creatief zijn" qua beroep... kunst en musea (dat boeit mij helemaal niet), vaak ook uit Amsterdam wat te ver voor me, of vegetariërs.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
OkCupid vind ik tot nu toe de meest relaxede site. Foto's plus profiel, dus je kan al een beetje een inschatting maken van het vleesch in de kuip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |