En er wil er al 1 tegen me aan kruipen 's nachts.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent Yats voorbij!!!!!
Tijd voor een nieuwe fles wijn, *plop*
quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:29 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Eens tho.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
Ik moest deze nog even quoten voor het nageslacht. Ik heb al een epische quote in m'n sig anders had deze gemogen
[..]
Kunnen er 2 in je sig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:13 schreef Grielen het volgende:
Ik moest deze nog even quoten voor het nageslacht. Ik heb al een epische quote in m'n sig anders had deze gemogen
[..]
quote:
Wacht nog 1 jaartje, zet je range op 60 km, dan kom je mij misschien ook tegen als pilootquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel piloten (of in ieder geval jongens in pilotenpakjes in een al dan niet neppe cockpit) zitten er in godsnaam wel niet op tinder?.
Geeft niet overigens, piloten.
Hoelang zit je er nu op?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoeveel piloten (of in ieder geval jongens in pilotenpakjes in een al dan niet neppe cockpit) zitten er in godsnaam wel niet op tinder?.
Geeft niet overigens, piloten.
De mannen met baby's...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoelang zit je er nu op?
Wacht maar tot je bij de mannen met baby's en mannen met dolfijnen komt
Gewoon meelullenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:12 schreef DenWauw het volgende:
[..]
En er wil er al 1 tegen me aan kruipen 's nachts.
Ik wil alleen slapen. Optiefen na de seks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lees dat je heet bent, foto's kunnen in de DM-box.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:14 schreef Grielen het volgende:
[..]![]()
[..]
Wacht nog 1 jaartje, zet je range op 60 km, dan kom je mij misschien ook tegen als piloot
Een goeie 20 minutenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Hoelang zit je er nu op?
Wacht maar tot je bij de mannen met baby's en mannen met dolfijnen komt
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga niet kijken, dan ga ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je mag mijn titanium sixpack als bokszak gebruikenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:18 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, dan ga ik huilen
Tinder zit vol verassingen, wacht maar tot de gesprekken gaan beginnen enzoquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Een goeie 20 minuten. Zit al op 4 matches en ben net iemand tegengekomen die in z'n beschrijving heeft staan dat hij '4 maanden single/uit elkaar' is. Dat zal vast voor een hoop likes zorgen
.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:07 schreef Grielen het volgende:
[..]
Welkom!
Ik wil niet gelijk brutaal zijn, maar mogen we je leeftijd, locatie en seksuele voorkeur weten? (Enkel voor de statistieken hoor)Dat mag hoor. Ik ken c_c al wat langer uit het datingsite-topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom c_c!quote:Oewh, ik voel me bevoorrecht dat ik wat meer weetquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
26, Randstad, Piemels.
En lief zijn tegen Sam, hij is m'n schootpuppy.![]()
p.s. niets geworden met die vikingen?Eh nee, sorry...quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je bent Yats voorbij!!!!!
Tijd voor een nieuwe fles wijn, *plop*Ik zit ook niet stil he? Wel een beetje jammer van die steek hoor.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik sloop je, like a bossquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Je mag mijn titanium sixpack als bokszak gebruiken
Ik ben ook nog maar een guppy, ik zal wss geen kans makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:19 schreef yats het volgende:
[..]
Dat mag hoor. Ik ken c_c al wat langer uit het datingsite-topic.
Ik ben sterker dan ik er uitziequote:
Noem je me oud?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:20 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maar een guppy, ik zal wss geen kans maken
Nee ik ben nog zo jongquote:
Bring it onquote:
zet in je tagline dat je een vent zoekt die je potten open kan makenquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:23 schreef UnicornFarts het volgende:
Grapje, ik krijg nu nog maar net een pot appelmoes open
Staat Alkmaar in je range?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |