Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
Misschien trek je zo ook nog chickies aan omdat ze denken dat je populair bent.quote:
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:18 schreef Sarasi het volgende:
Ging wel goed vanavond, hij stuurde zelf al een berichtje waar ik was (ik was vijf minuten te laat).Veel opdrachten samen gedaan ook vandaag, ging helemaal prima. Maar het voelt toch best vreemd om dan nu opeens via Tinder met elkaar te praten.
Mijn idee ook inderdaadquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?
Dat is wel een denders goed idee. En we hebben al een halve sportafspraak staan dus daar kan ik mooi op inhaken met het voorstel van een drankje vooraf. Ik ben alleen wel mogelijk serieus geinteresseerd in deze gozer dus ik wil het niet verpesten eigenlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Geef dan gewoon je Whatsapp. Je kent elkaar toch?
Als het klinkt, kun je daarna bij hem of jou thuis 'sporten' ...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:23 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is wel een denders goed idee. En we hebben al een halve sportafspraak staan dus daar kan ik mooi op inhaken met het voorstel van een drankje vooraf. Ik ben alleen wel mogelijk serieus geinteresseerd in deze gozer dus ik wil het niet verpesten eigenlijk.
Het klikt, dat weet ik al. Maar dat is dus niet de bedoeling.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Als het klinkt, kun je daarna bij hem of jou thuis 'sporten' ...
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer relaties heb gehad met dames met wie het de eerste nacht meteen losging dan met dames die het nog een aantal dates volhielden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Volgens mij denken mannen niet zo maar dat durf ik niet zeker te zeggen
Hoe?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.quote:
Bij de autodealer maak je ook eerst een testrit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.
Ik denk dat ze liever weten wat voor vleesch ze in de kuip hebben. Ik wil dat wel in ieder geval.
Ohnee dat bedoelde ik niet. Meer omdat het niet heel duidelijk een date is in principe en omdat hij me niet het type ervoor lijkt. Ik zeg geen nee als het erop uitloopt hoor, maar ik ben bang hem af te schrikken als ik ermee kom.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Nou dat als je de eerste of tweede date al met ze het bed in gaat dat het dan niets serieus meer kan worden.
Ik denk dat ze liever weten wat voor vleesch ze in de kuip hebben. Ik wil dat wel in ieder geval.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien trek je zo ook nog chickies aan omdat ze denken dat je populair bent.
You're welcome.
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ikquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vroeg me al of waarom die vrouwen de volgende ochtend zo teleurgesteld keken...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ik
Dit dus.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik meer relaties heb gehad met dames met wie het de eerste nacht meteen losging dan met dames die het nog een aantal dates volhielden.
( en zie me nu hard single zijn haha)
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Bij de autodealer maak je ook eerst een testrit.
en je kunt je verkijken op hoe onderdelen er zonder ondersteuning uitzien...
quote:
Dat jij dat nou 6 dates kanquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
In bed gaan kan ook alleen knuffelen zijn natuurlijk. Mja, de meeste mannen zijn gewoon van het stampen denk ik
Willen we meer of minder vrouwen met snor?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef elkravo het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat dat van die feestje-foto's zijn waar vrouwen een nepsnor opplakken?
Kan iemand mij uitleggen waarom ik dat aantrekkelijk of leuk zou moeten vinden?
Het bloed kan maar op 1 plaats tegelijk zijn, dus ofwel het gaat naar boven,ofwel het gaat naar beneden. Het is dus maar net wat je als vrouw op dat moment wil.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Geen enkele man zal daarvan schrikken, maar het wisselt per persoon of iemand daarna nog voor een relatie wil gaan of het alleen bij een (of meer) leuke nachten blijft.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ohnee dat bedoelde ik niet. Meer omdat het niet heel duidelijk een date is in principe en omdat hij me niet het type ervoor lijkt. Ik zeg geen nee als het erop uitloopt hoor, maar ik ben bang hem af te schrikken als ik ermee kom.
Die por lijkt me een vrij logisch gevolg eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Dat jij dat nou 6 dates kanIk vind het wel een compliment als we lepeltje lepeltje liggen en ik krijg een por in mijn rug om het maar even zo te zeggen. Anders vind ik je een beetje gay.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat jij dat nou 6 dates kanIk vind het wel een compliment als we lepeltje lepeltje liggen en ik krijg een por in mijn rug om het maar even zo te zeggen. Anders vind ik je een beetje gay.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef UnicornFarts het volgende:
Knuffelen doe je na de seksLekker op de borst van je bedpartner kruipen en kroelen over zijn borst met je nagels
Dat mag ook best voor de seks, alleen is het na seks extra lekker.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef UnicornFarts het volgende:
Knuffelen doe je na de seksLekker op de borst van je bedpartner kruipen en kroelen over zijn borst met je nagels
Tenzij hij je als wingman gaat gebruiken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Sarasi het volgende:
Hij vraagt me nu uit zichzelf mee naar een feest dus ik denk dat het wel goed zit.
Om een kerel te versieren...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Tenzij hij je als wingman gaat gebruiken.
Mwah dan loopt er vast meer leuks rond.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah, en dat swipe je allemaal naar links? Vandaar die ene matchquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:42 schreef DenWauw het volgende:
Tinder
• vrouwen met snor
• Vrouwen bij rijstveld
• Vrouwen bij de zoveelste bekende landmark
• Vrouwen met louche-uitziende kerels
• Vrouwen met slechte belichting
• Vrouwen zonder make-up
• Vrouwen in hobbezakken
• Vrouwen gefotografeerd terwijl ze springen
• Vrouwen op foto's van het soort 'zoek Wally' en het is altijd degene die je niet wil die het is
Tinder, hoe kunnen we er toch zonder!
En vervolgens om een trio te vragen waar hij en die vent het er hard van nemen (quote:
Dan kan ik altijd jou nog bellen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
En vervolgens om een trio te vragen waar hij en die vent het er hard van nemen () terwijl Sarasi in een hoekje ligt te huilen
Af.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik swipe 90% naar links en voel me daar allerminst schuldig over.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:44 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ah, en dat swipe je allemaal naar links? Vandaar die ene match![]()
Vrouwen zonder make-up kunnen soms echt wel mooi zijn, een mooie brunette bijvoorbeeld met lange donkere wimpers en groene ogen e.. oké ik stop al
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Af.Nog beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your opinion of me is none of my business.
Ik begin opeens mijn stille match meer te waarderen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Top gesprek met een nieuwe match
Hij: Zo hallo daar!
Ik: Zeg jij ;-)
Hij: precies
Ik: Hoe is het?
Hij: Goed (toen verloor ik mijn interesse al)
*stilte* en 15 minuten later
Hij: Met jou?
Ik: Goed.
Hij: Oké dan.
Ik: Oké was gezellig, moeten we vaker doen.
Hij. Wat?
Het ligt ook wel een beetje aan mij hoor, ik ben die gesprekken zo zat.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik begin opeens mijn stille match meer te waarderen...
Ik weet niet of dit aan jou ligt. Er klinkt nou niet echt enthousiasme in door.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het ligt ook wel een beetje aan mij hoor, ik ben die gesprekken zo zat.
Maar als je dan zo gesloten en kort gaat antwoorden krijg je die terug ook
Nou die kerel van die film die wij allebei keken wel dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Ja maar daarom is het een film, dit soort dingen gebeuren niet in het echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nou die kerel van die film die wij allebei keken wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 22.00 begint alles wel echt te leven op Tinder vind ik altijd, is dat bij jullie ook zo?
Het is de hele dag even druk hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
Rond 22.00 begint alles wel echt te leven op Tinder vind ik altijd, is dat bij jullie ook zo?
Engquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het is de hele dag even druk hier.
Mijn match praat...wtf
Ik sla helemaal dicht ... lekker ding hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Hoeveel van de mannen hier strijken hun blousjes?
Ik mag hopen dat de mannen hier geen blousjes dragen. Zo ja, dan is daar gelijk de reden dat de matches niet komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Ik draag geen blousjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Alleen voor een sollicitatiegesprek om onder een pak te dragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Dan draag je een overhemd mafkeesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen voor een sollicitatiegesprek om onder een pak te dragen
Nou ik vind er op zich niets mis mee op een stoere jeans alleen valt het me dus heel erg op dat die van de jongere gestreken zijn (Mama gedaan dus thuiswonend?) en 28+ loopt echt met een vre-se-lijk gekreukelde blouse.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de mannen hier geen blousjes dragen. Zo ja, dan is daar gelijk de reden dat de matches niet komen.
Blousen/overhemden, same fucking thing.quote:
Nee. Gewoon nee. Blousjes zijn exclusief voor vrouwen. Mannen dragen overhemden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blousen/overhemden, same fucking thing.
Mijn idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blousen/overhemden, same fucking thing.
Mannen die hun overhemden niet strijken verdienen een fucking nekschot overigens
Eensch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Mannen die hun overhemden niet strijken verdienen een fucking nekschot overigens
Ik noem dat hetzelfdequote:
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Top gesprek met een nieuwe match
Hij: Zo hallo daar!
Ik: Zeg jij ;-)
Hij: precies
Ik: Hoe is het?
Hij: Goed (toen verloor ik mijn interesse al)
*stilte* en 15 minuten later
Hij: Met jou?
Ik: Goed.
Hij: Oké dan.
Ik: Oké was gezellig, moeten we vaker doen.
Hij. Wat?
Gewoon spijkerbroek, cowboyhoed en voor de rest niks. Dan zal ik even je gazonnetje onder handen nemen terwijl jij achterover ligt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn idee.
Man man man mieren neuken om niets.
Ja dat zeg ik dusquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. daar gelijk de reden dat de matches niet komen.
Ik neem bij vrouwen vooral een afwachtende houding waar. Erg onaantrekkelijk. Als ik elk antwoord eruit moet trekken met 3/4 keer doorvragen ben ik er zo klaar mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Grielen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.
Jezus Grielen. Behavequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek, cowboyhoed en voor de rest niks. Dan zal ik even je gazonnetje onder handen nemen terwijl jij achterover ligt.
hahahahahaquote:
wut? kijk die spoiler danquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.
[..]
Jezus Grielen. Behave
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Grielen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is een wonder. Niemand had nog gedacht dat je dit zou lukken. Daar gaat mijn inzetquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een telefoonnummer, ik heb een date... Proud!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het is een wonder. Niemand had nog gedacht dat je dit zou lukken. Daar gaat mijn inzet
Die groene ogen op 00:52quote:
Wat? Had er iemand groene ogen? Waar? Ik zat alleen maar zoals die blonde helemaal linksquote:
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou. Met mensen die je niet kent is het gewoon veel makkelijker!
Dat is toch wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou. Met mensen die je niet kent is het gewoon veel makkelijker!
Dat dus. Vrouwen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Had er iemand groene ogen? Waar? Ik zat alleen maar zoals die blonde helemaal links
[..]
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijk
Wie weet is het wel een dekhengst in bed, weet jij veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is toch wel opmerkelijk.
Ik vind twee mensen uit mijn omgeving wel leuk. Een van werk, is vorig jaar getrouwd. Ik heb haar daarna leren kennen en we hebben gewoon chemistry.
De tweede via vriendenkring, is al 10 jaar bij dezelfde saaie knakker. Ook daar veel chemistry.
ik ken de verhalen via via...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wie weet is het wel een dekhengst in bed, weet jij veel
Dat verbaasd me dus ook. Het gesprek is juist het makkelijkste deel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staat die deal nog? Ik geloof dat ik iets niet heel slims gedaan heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijk
Eigenlijk zegt de manier waarop hij begint alles al. Tien tegen een dat het saaie klootzak nummer zoveel van die dag dan is. Kan me best voorstellen dat je er als vrouw zijnde weleens de neiging van krijgt je ogen uit te steken met breinaalden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.
[..]
Jezus Grielen. Behave
Dat is op zich wel waar. Ik stel zelf hooguit twee vragen, daarna houdt het wel op bij staccato antwoorden waar ik verder geen kloot mee kan. De kunst is eigenlijk om gelijk op te vallen indien je zelf het initiatief neemt om wat te sturen. Bij degenen waar je zelf wat van krijgt is het weer wat vergevingsgezinder over het algemeen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik neem bij vrouwen vooral een afwachtende houding waar. Erg onaantrekkelijk. Als ik elk antwoord eruit moet trekken met 3/4 keer doorvragen ben ik er zo klaar mee.
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt de manier waarop hij begint alles al. Tien tegen een dat het saaie klootzak nummer zoveel van die dag dan is. Kan me best voorstellen dat je er als vrouw zijnde weleens de neiging van krijgt je ogen uit te steken met breinaalden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!"hé tijger"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstandquote:
Ik ben 30+ maar ik moet er toch echt niet aan denken om wildvreemde vrouwen zo te noemen en ook niet als ze niet zo vreemd meer zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstand![]()
"Dondersteentje of donderstraaltje"
[..]
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!Gekwijl op voorhand. Daar droogt een beetje vrouw sneller van op dan een optreden van Frans Bauer tijdens een Tros-familiedag, me dunkt. Die spoiler is een geintje mag ik hopen. Ik dacht alles al gelezen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Sowieso koosnaampjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstand![]()
"Dondersteentje of donderstraaltje"
technisch gezien was ik eerder in het GTA topic te vinden. Zolang ze daar niet weten dat ik hier bezig benquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je gaat vreemd hèIk wist het.
[..]
Hoi poes
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gekwijl op voorhand. Daar droogt een beetje vrouw sneller van op dan een optreden van Frans Bauer tijdens een Tros-familiedag, me dunkt. Die spoiler is een geintje mag ik hopen. Ik dacht alles al gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Sahara is er niets bij.![]()
En ja, al komen mannen soms ook echt zo over dat ik het ze zie doen
Doe maar nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb nog ergere hoorWacht ff dan
En daarom heb je geen matches...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
Ik vind die van die trouwdatum wel humor hebben eigenlijk.
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
Ik vind die van die trouwdatum wel humor hebben eigenlijk.
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.quote:
Omdat je een grafkop hebt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.
[..]
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!Het typerende is, juist omdat ze zo knap zijn krijgen ze ondanks dat het zo tenenkrommend is vaak wel wat ze willen en zullen ze ook niet veranderen omdat het voor hen werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
30+ was je hèquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.
Eh, je bedoelt een match neem ik aan. Of heb je nu een date die in catatonische staat is en zit je uit pure verveling te fokken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef DenWauw het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee. Ik heb nog steeds maar 1 tinder date die twee zinnen gezegd heeft en niet meer reageert. Wat een armoe...
Haha, ik bedoel match. Op deze manier komt er in elk geval geen date... hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, je bedoelt een match neem ik aan. Of heb je nu een date die in catatonische staat is en zit je uit pure verveling te fokken?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Silenus het volgende:
die kende ik nog niet
Ik ben ook zo'n hypocriet die bij een lekker wijf dan gaat 'HAHA'-en en bij een lelijkerd denk ik: 'oh my god
nerd.'
Mwah, valt ook wel mee. Ik denk dat vooral de dames hier er erg druk mee zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef DenWauw het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee. Ik heb nog steeds maar 1 tinder date die twee zinnen gezegd heeft en niet meer reageert. Wat een armoe...
Ik vind het altijd een beetje voelen alsof er op zo'n avond 20/30 kerels hun kunstje doen voor de desbetreffende dame en degene degene met de vorm van de dag, die het parcours het beste aflegt, die heeft dan de beste kaarten. Wat hij niet beseft is dat hij in een pooltje van potentieeltjes terecht komt die het ook niet allemaal gaan halen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel mee. Ik denk dat vooral de dames hier er erg druk mee zijn.
Daarom werk ik ook als patholoog, met die patiënten hoef ik tenminste niet te pratenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Grielen het volgende:
Gesprek gaat steeds minder stroef nu, maar volgens mij is ze in slaap gevallen
Je bent slaapverwekkend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Grielen het volgende:
Gesprek gaat steeds minder stroef nu, maar volgens mij is ze in slaap gevallen
quote:
Stuur mij even een berichtjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben druk met iets heel anders. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben druk met iets heel anders. [ afbeelding ]
Wat een kuthoer. Maar ik zou haar toch bewaren, je eerste match is altijd iets bijzondersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:34 schreef DenWauw het volgende:
Ok. Dit is echt een dieptepunt. Eén match die ook nog eens woordspelingen niet begrijpt.
Kan ik die op een tegeltje krijgen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Ga uit mijn DM testosteron.
Zie je, zo simpel zijn mannen nou.![]()
Maar nee ik ben bezig met iets anders..
Er was eens een Yats.
Hij had al een tijdje niet gebats.
Nu was er een meisje met een open gats.
Die zei geef mij eens een flinke Yats flats.
Dat was het
Ik vrees dat het iets zegt over het gemiddelde. Overigens wel een knap meisje, maar ja het is handig als ze ook wat terug kan zeggen als je tegen haar praat. Tenzij ze in de keuken blijft en mond opendoet als het strikt noodzakelijk is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Maar ik zou haar toch bewaren, je eerste match is altijd iets bijzonders
Ik zou een muntje opgooienquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik vrees dat het iets zegt over het gemiddelde. Overigens wel een knap meisje, maar ja het is handig als ze ook wat terug kan zeggen als je tegen haar praat. Tenzij ze in de keuken blijft en mond opendoet als het strikt noodzakelijk is.
Moeilijk. Keuzes....
Nummer 2000 is pas bijzonder!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Silenus het volgende:
Zeker. Toen ik de 1000 matches aantikte heb ik dat ook direct gemeld aan m'n allereerste. Die wist alleen - heel apart - niet zo goed wat ze met de info moest.
Ze is niet mijn type qua uiterlijk, wss van m'n likespreequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was een inkoppertje
[..]
Heeeey guuuurl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n havo chick slaapt nog niet
hier schreef kensei: haha komen
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef DenWauw het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over het niveau van mijn matches. Inmiddels ook een match op lexa en daar is echt helemaal niets mis mee.
Kwaliteit voor kwantiteit.
DM op FOK! werkt het beste. Ik heb al het nummer van een prachtige meid geregeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelen! ) en dan komt die foto...
ZOEK DAN HE!?!?!?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit heeft hij van google, kan niet anders
Gefixtquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boeken van 1500 pagina's doen dit met je
Werken met lijken doet dit met je
Oh lord, het is origineelquote:
En toen kwam je je crush van het werk tegenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelen! ) en dan komt die foto...
Samen het kopieerhok inquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
En toen kwam je je crush van het werk tegen
Hoi Yats twee ja jeej je hebt twee matches.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef DenWauw het volgende:
Kan iemand de vlag uithangen? Ik heb een match en godverdomme wat een zeer fijn dametje weer.
Ik zie hem waarschijnlijk in juli/augustus met een etentje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
En toen kwam je je crush van het werk tegen
En bedankt hequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoi Yats twee ja jeej je hebt twee matches.
![]()
L'amour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zie hem waarschijnlijk in juli/augustus met een etentje.
Gewoon veel wijn, komt vanzelf wel goed
Voor deze ene keer dan, maar alleen omdat je sorry zeiquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sorry, bijna tijd van de maand.
Hashtag onuitstaanbaarkrengalert.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh lord, het is origineel
Haar dwalingen door de woudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Zonder enkel vooruitzicht
Een enkele jager, één met de grond
Bracht aan haar dwalingen een einde
Met een schot zo gericht
Wait whutquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haar dwalingen door de wouden
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Met een schot zo gericht
De prins sprak het woordquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haar dwalingen door de wouden
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Met een schot zo gericht
Kom gewoon naar het GTA topicquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Krijg je van dat double daten hè
cultuurbarbaarquote:
Ik ga wel lekker met m'n tindermatch praten, die is wel liefquote:
Die valt toch wel weer in slaapquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker met m'n tindermatch praten, die is wel lief
Herrezen uit den asse!quote:
De komende week niet, uberhaupt niet. Ik dicht waar ik wil en hetzelfde geldt voor vullen.quote:
Ik vind het echt dodelijk schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Nu zal ik stoppen voordat ik over m'n nek ga
Je moet met 1 vinger onder je kin instemmend knikken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef yats het volgende:
Eh ok, blijkbaar heb ik ergens een verkeerd topic geopend en bevind ik mij in het culturele cafe. Kan ik hier dan wel een biertje bestellen of moet ik heel cultureel verantwoord aan een classy wijn gaan nippen terwijl ik met een semi-intelligent gezicht naar alle prachtige poëzie kijk/luister?
Volgende week naast mij jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die valt toch wel weer in slaap
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Je moet met 1 vinger onder je kin instemmend knikken...
HAHAHAAHAHAHAHAHA JA IK ZIE HET!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!
Gesprek gaat nu goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat haar kut maar net zo stroef is als jullie gesprek
Ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!
Held. Toen had je nog mensen die echt begrepen waar het echt om gaat.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef Grielen het volgende:
Ik kreeg een kusje voor het slapen gaan. So you can say things are getting serious
Hoe heet ze?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Oekraïense en gaat meteen over seks.![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:20 schreef IMVHI het volgende:
Dates via Tinder lopen werkelijk altijd op sex uit![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
De slet. Ze zei tegen mij dat ik haar enige leuke match ben
Niet altijd. Maar ik heb ook niet die als het maar een kut heeft attitude dus soms wel bewust laten lopenquote:
Ik ook niet, anders zou het aantal neukertjes via Tinder nog veel hoger liggen denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar ik heb ook niet die als het maar een kut heeft attitude dus soms wel bewust laten lopen
Tot nu toe gebeurd er bar weinig anders. Twee bloedmooie vrouwen die niet erg actief zijn. Althans niet actief op tinder, ik vermoed dat ze genoeg aandacht erbuiten krijgen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:20 schreef IMVHI het volgende:
Dates via Tinder lopen werkelijk altijd op sex uit![]()
Zo, ben nu ook net thuisquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis & naar bed denk ik.
Lekker gedate?quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis & naar bed denk ik.
Zeker. Heel gezellig, heel leuk, samen uit geweest maar vooral veel gekletst. Uiteindelijk rond zes uur bij hem thuis op de bank beland. En toen bleek dat ik toch gelijk had want heel veel verder dan zoenen zijn we niet gegaan, omdat hij het wat snel vond gaan. Ik heb nu dus helemaal geen idee waar ik mee bezig ben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lekker gedate?
9 pagina's alweer
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeker. Heel gezellig, heel leuk, samen uit geweest maar vooral veel gekletst. Uiteindelijk rond zes uur bij hem thuis op de bank beland. En toen bleek dat ik toch gelijk had want heel veel verder dan zoenen zijn we niet gegaan, omdat hij het wat snel vond gaan. Ik heb nu dus helemaal geen idee waar ik mee bezig ben.
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:31 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice! Gewoon even je innerlijke slet in bedwang houden, komt goed.
Als hij echt zo leuk is, zijn die twijfels dat je stiekem geen relatie wilt zo weg. Dus gewoon laten gebeuren, what happens, happens. Wat hij wil, weet je niet en moet je ook niet proberen in te vullen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.Stiekem wil ik nog steeds geen relatie, ondanks dat hij wel heel leuk is. En wat wil hij? En waar zijn we nu? Waar gaan we heen? Etc.
Joh, nog veel te vroeg om zo te denken, lekker daten en al het tijd is voor DTR dan gaat dat allemaal vanzelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.Stiekem wil ik nog steeds geen relatie, ondanks dat hij wel heel leuk is. En wat wil hij? En waar zijn we nu? Waar gaan we heen? Etc.
Scheelt dat het vaak vooral heel veel slap gelul is, helemaal na 21.00quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:29 schreef habitue het volgende:
Wtf, ik heb de kracht er niet voor om ook dit topic nog helemaal bij te houden.
Dus nu heeft het niveau?quote:Op donderdag 29 mei 2014 09:51 schreef UnicornFarts het volgende:
Scheelt dat het vaak vooral heel veel slap gelul is, helemaal na 21.00
quote:
Kom eens met een briljante openingszin dan.quote:
Inb4: Hoi, neuken?quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Kom eens met een briljante openingszin dan.
True story, dit werkt echtquote:
Je kan hem toch gewoon zeggen dat je alleen seks/scharrelen wil?quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Pas maar op dat je niet verliefd wordt danquote:Op donderdag 29 mei 2014 08:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeker. Heel gezellig, heel leuk, samen uit geweest maar vooral veel gekletst. Uiteindelijk rond zes uur bij hem thuis op de bank beland. En toen bleek dat ik toch gelijk had want heel veel verder dan zoenen zijn we niet gegaan, omdat hij het wat snel vond gaan. Ik heb nu dus helemaal geen idee waar ik mee bezig ben.
Een briljante openingszin is op maat en maakt gebruik van de situatie, dus die kan ik je niet geven.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Kom eens met een briljante openingszin dan.
Prima toch?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Oekraïense en gaat meteen over seks.![]()
Het is middag. Vandaag voor de verandering maar niet eens gaan tankenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
Dat zijn 2 uiterstenquote:
quote:
In ieder geval geen gulden middenwegquote:Op donderdag 29 mei 2014 14:15 schreef yats het volgende:
[..]Wat nu als je in geen van beide categorieën valt?
Hoe kom je aan die foto van mij? Ik ben de linkerquote:
Ik denk niet dat die vlieger opgaat. En dat is sowieso niet verstandig als ik er verliefd op kan worden.quote:Op donderdag 29 mei 2014 11:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
True story, dit werkt echt
[..]
Je kan hem toch gewoon zeggen dat je alleen seks/scharrelen wil?
Lastig.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vlieger opgaat. En dat is sowieso niet verstandig als ik er verliefd op kan worden.
Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.quote:Op donderdag 29 mei 2014 14:57 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die vlieger opgaat. En dat is sowieso niet verstandig als ik er verliefd op kan worden.
Het vleesch is zwak.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.
Heeft ze een pagina terug nog gezegd dat ze eigenlijk geen relatie wil, daarom is het zo verwarrend voor haar. Echter kan het altijd gebeuren toch? Mijn toekomstige hubby vind ik ook vast niet op Tinder maar zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik dacht hier wel eens te lezen dat je absoluut geen relatie wil/wou? Vanwaar nu opeens wel dan.
Ja dat weet ik, dat is ook zo. Al heb ik er volgens mij wel altijd 'nog' of 'nog lang niet' voor gezet.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heeft ze een pagina terug nog gezegd dat ze eigenlijk geen relatie wil, daarom is het zo verwarrend voor haar. Echter kan het altijd gebeuren toch? Mijn toekomstige hubby vind ik ook vast niet op Tinder maar zeg nooit nooit.
Dat is nu ook de insteek. Maar als ik besluit dat ik om wat voor reden dan ook geen relatie (met hem) wil, wil ik het ook afkappen voor ik verliefd word.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:17 schreef habitue het volgende:
Je moet je gewoon niet met dat hele relatiegebeuren bezig houden joh. Je hebt pas net 1 date gehad! Gewoon zien waar het schip strandt.
*Zet geld in op Sarasi die het om een enorm debiele reden afkapt.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Dat is nu ook de insteek. Maar als ik besluit dat ik om wat voor reden dan ook geen relatie (met hem) wil, wil ik het ook afkappen voor ik verliefd word.
Zou goed kunnen hoor.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:34 schreef habitue het volgende:
[..]
*Zet geld in op Sarasi die het om een enorm debiele reden afkapt.
Haha of ik had dezelfde gast of eentje die er superveel op leek!quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Anders wil deze geile tijger nog wel een spannende date lees ik in zijn bio
[ afbeelding ]
Het hoofd dat ik ervan heb gemaakt staat beterquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:05 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Haha of ik had dezelfde gast of eentje die er superveel op leek!
Yep.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Het hoofd dat ik ervan heb gemaakt staat beter
Ligt vast aan Tinder ja.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:06 schreef DenWauw het volgende:
Tinder sucks, dus maar weer oude banden aangehaald elders.
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:13 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ligt vast aan Tinder ja.
Even kijken of het nog lukt om vanavond een date te regelenalleen ben ik alleen maar naar links aan het swipen. Heb er 1 naar rechts geswiped en match maar die gozer lijkt echt bizar veel op Ryan Gosseling
zijn denk ik genoeg meisjes die zichzelf voor zijn voeten gooien
Hahaha wacht wachtquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'
Ik zag er vandaag een langskomen die overduidelijk verstandelijk gehandicapt is. En dan zo'n tagline met iets van kisses everyday, every minute bla bla bla. Bahquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan haak ik direct afquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:15 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Openen met 'ik heb altijd al willen weten hoe het is om met Ryan Gosling te neuken. Vanavond?'
Ja, en dan is het een Jessica Alba lookalike, dan denk je fuck it wat ze stuurt.quote:
Wie is Jessica Alba?quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:23 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, en dan is het een Jessica Alba lookalike, dan denk je fuck it wat ze stuurt.
Zitten ook best veel downies op en euh kleine mannen om het maar even netjes te zeggenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik zag er vandaag een langskomen die overduidelijk verstandelijk gehandicapt is. En dan zo'n tagline met iets van kisses everyday, every minute bla bla bla. Bah
[..]
Dan haak ik direct af
Uhuhquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel je deze Jessica Alba?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:27 schreef Mortaxx het volgende:
Bedoel je deze Jessica Alba?
[ afbeelding ]
Stel dat voor aan die gozer. Daar zegt geen man nee tegenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:35 schreef UnicornFarts het volgende:
Links links links links links links mwaaah twijfel nee toch maar links links links links links links links links. Wat is dit
Vanavond maar Sin City kijken dan
Moest googlen, maar wat een creepquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik zag gisteren een Tim Minchin lookalike met een Aussie accent.
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Definieer 'klein'quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:25 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zitten ook best veel downies op en euh kleine mannen om het maar even netjes te zeggenIk vraag me dan altijd af of het een echt profiel is.
Iehw, wat een viespeukquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:38 schreef Sarasi het volgende:
Ik zag gisteren een Tim Minchin lookalike met een Aussie accent.
Waarom hebben jullie geen smaak.quote:
Net zo groot als je piemel.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:45 schreef yats het volgende:
[..]Hoeveel matches zou dit opleveren?
[..]
Definieer 'klein'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mort, hoe ouder de man hoe knapper dus zie het als een compliment![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Net zo groot als je piemel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mort, hoe ouder de man hoe knapper dus zie het als een complimentGuess again unicorn.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik schaam me nergens voorquote:
het is niet meer grappig, zie t veel te vaakquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:57 schreef samthegreat5 het volgende:
Ideetje voor een blind (hihaho) Tinderdate?
Ik ben niet snoezigquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent echt zo snoezigdan boeit die 12 cm niet
Een match op 3km die hapt
Vrouwen hebben het wat dat betreft zo makkelijk he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Zeg jij nou dat ik niet snoezig ben? Valt me van je tegenquote:Op donderdag 29 mei 2014 17:59 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |