cultuurbarbaarquote:
Ik ga wel lekker met m'n tindermatch praten, die is wel liefquote:
Die valt toch wel weer in slaapquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:22 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ik ga wel lekker met m'n tindermatch praten, die is wel lief
Herrezen uit den asse!quote:
De komende week niet, uberhaupt niet. Ik dicht waar ik wil en hetzelfde geldt voor vullen.quote:
Ik vind het echt dodelijk schattigquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Nu zal ik stoppen voordat ik over m'n nek ga
Je moet met 1 vinger onder je kin instemmend knikken...quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef yats het volgende:
Eh ok, blijkbaar heb ik ergens een verkeerd topic geopend en bevind ik mij in het culturele cafe. Kan ik hier dan wel een biertje bestellen of moet ik heel cultureel verantwoord aan een classy wijn gaan nippen terwijl ik met een semi-intelligent gezicht naar alle prachtige poëzie kijk/luister?
Volgende week naast mij jaquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:23 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Die valt toch wel weer in slaap
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Je moet met 1 vinger onder je kin instemmend knikken...
HAHAHAAHAHAHAHAHA JA IK ZIE HET!quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!
Gesprek gaat nu goedquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Dat haar kut maar net zo stroef is als jullie gesprek
Ik ookquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:30 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
SAMTHEGREAT5 KIJK DEZE HEEFT EEN BAARD!
Held. Toen had je nog mensen die echt begrepen waar het echt om gaat.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 01:02 schreef Grielen het volgende:
Ik kreeg een kusje voor het slapen gaan. So you can say things are getting serious
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |