DM op FOK! werkt het beste. Ik heb al het nummer van een prachtige meid geregeldquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelen! ) en dan komt die foto...
ZOEK DAN HE!?!?!?!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:51 schreef UnicornFarts het volgende:
Dit heeft hij van google, kan niet anders
Gefixtquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boeken van 1500 pagina's doen dit met je
Werken met lijken doet dit met je
Oh lord, het is origineelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen kwam je je crush van het werk tegenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:48 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelen! ) en dan komt die foto...
Samen het kopieerhok inquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
En toen kwam je je crush van het werk tegen
Hoi Yats twee ja jeej je hebt twee matches.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:00 schreef DenWauw het volgende:
Kan iemand de vlag uithangen? Ik heb een match en godverdomme wat een zeer fijn dametje weer.
Ik zie hem waarschijnlijk in juli/augustus met een etentje.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:58 schreef yats het volgende:
[..]
En toen kwam je je crush van het werk tegen
En bedankt hequote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Hoi Yats twee ja jeej je hebt twee matches.
![]()
L'amour.quote:Op donderdag 29 mei 2014 00:01 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik zie hem waarschijnlijk in juli/augustus met een etentje.
Gewoon veel wijn, komt vanzelf wel goed
Voor deze ene keer dan, maar alleen omdat je sorry zeiquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:03 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Sorry, bijna tijd van de maand.
Hashtag onuitstaanbaarkrengalert.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:52 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Oh lord, het is origineel
Haar dwalingen door de woudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Zonder enkel vooruitzicht
Een enkele jager, één met de grond
Bracht aan haar dwalingen een einde
Met een schot zo gericht
Wait whutquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haar dwalingen door de wouden
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Met een schot zo gericht
De prins sprak het woordquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haar dwalingen door de wouden
In het donker, bij licht
Zo stilte, zo vogels
Met een schot zo gericht
Kom gewoon naar het GTA topicquote:Op donderdag 29 mei 2014 00:09 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Krijg je van dat double daten hè
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |