Ik vind het altijd een beetje voelen alsof er op zo'n avond 20/30 kerels hun kunstje doen voor de desbetreffende dame en degene degene met de vorm van de dag, die het parcours het beste aflegt, die heeft dan de beste kaarten. Wat hij niet beseft is dat hij in een pooltje van potentieeltjes terecht komt die het ook niet allemaal gaan halen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:28 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, valt ook wel mee. Ik denk dat vooral de dames hier er erg druk mee zijn.
Daarom werk ik ook als patholoog, met die patiënten hoef ik tenminste niet te pratenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Grielen het volgende:
Gesprek gaat steeds minder stroef nu, maar volgens mij is ze in slaap gevallen
Je bent slaapverwekkend.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:30 schreef Grielen het volgende:
Gesprek gaat steeds minder stroef nu, maar volgens mij is ze in slaap gevallen
quote:
Stuur mij even een berichtjequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben druk met iets heel anders. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:31 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik ben druk met iets heel anders. [ afbeelding ]
Wat een kuthoer. Maar ik zou haar toch bewaren, je eerste match is altijd iets bijzondersquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:34 schreef DenWauw het volgende:
Ok. Dit is echt een dieptepunt. Eén match die ook nog eens woordspelingen niet begrijpt.
Kan ik die op een tegeltje krijgen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:37 schreef UnicornFarts het volgende:
Ga uit mijn DM testosteron.
Zie je, zo simpel zijn mannen nou.![]()
Maar nee ik ben bezig met iets anders..
Er was eens een Yats.
Hij had al een tijdje niet gebats.
Nu was er een meisje met een open gats.
Die zei geef mij eens een flinke Yats flats.
Dat was het
Ik vrees dat het iets zegt over het gemiddelde. Overigens wel een knap meisje, maar ja het is handig als ze ook wat terug kan zeggen als je tegen haar praat. Tenzij ze in de keuken blijft en mond opendoet als het strikt noodzakelijk is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:38 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Maar ik zou haar toch bewaren, je eerste match is altijd iets bijzonders
Ik zou een muntje opgooienquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik vrees dat het iets zegt over het gemiddelde. Overigens wel een knap meisje, maar ja het is handig als ze ook wat terug kan zeggen als je tegen haar praat. Tenzij ze in de keuken blijft en mond opendoet als het strikt noodzakelijk is.
Moeilijk. Keuzes....
Nummer 2000 is pas bijzonder!quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:39 schreef Silenus het volgende:
Zeker. Toen ik de 1000 matches aantikte heb ik dat ook direct gemeld aan m'n allereerste. Die wist alleen - heel apart - niet zo goed wat ze met de info moest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is niet mijn type qua uiterlijk, wss van m'n likespreequote:Op woensdag 28 mei 2014 23:46 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Was een inkoppertje
[..]
Heeeey guuuurl!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n havo chick slaapt nog niet
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Misschien moet ik ook maar eens aan Lexa gaan denken ofzo. Op Paiq heb ik vaak leuke gesprekken met mannen die in mijn branche zitten (en dan moeten er eigenlijk al bellen gaan rinkelenquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:45 schreef DenWauw het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel tevreden ben over het niveau van mijn matches. Inmiddels ook een match op lexa en daar is echt helemaal niets mis mee.
Kwaliteit voor kwantiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |