technisch gezien was ik eerder in het GTA topic te vinden. Zolang ze daar niet weten dat ik hier bezig benquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Je gaat vreemd hèIk wist het.
[..]
Hoi poes
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gekwijl op voorhand. Daar droogt een beetje vrouw sneller van op dan een optreden van Frans Bauer tijdens een Tros-familiedag, me dunkt. Die spoiler is een geintje mag ik hopen. Ik dacht alles al gelezen te hebben.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:58 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Sahara is er niets bij.![]()
En ja, al komen mannen soms ook echt zo over dat ik het ze zie doen
Doe maar nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:02 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Heb nog ergere hoorWacht ff dan
En daarom heb je geen matches...quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
Ik vind die van die trouwdatum wel humor hebben eigenlijk.
Oh no you didn'tquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:04 schreef DenWauw het volgende:
Ik vind die van die trouwdatum wel humor hebben eigenlijk.
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.quote:
Omdat je een grafkop hebt?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!Het typerende is, juist omdat ze zo knap zijn krijgen ze ondanks dat het zo tenenkrommend is vaak wel wat ze willen en zullen ze ook niet veranderen omdat het voor hen werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
30+ was je hèquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:06 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Er zijn nog wel meer redenen waarom dat gebeurd.
Eh, je bedoelt een match neem ik aan. Of heb je nu een date die in catatonische staat is en zit je uit pure verveling te fokken?quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef DenWauw het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee. Ik heb nog steeds maar 1 tinder date die twee zinnen gezegd heeft en niet meer reageert. Wat een armoe...
Haha, ik bedoel match. Op deze manier komt er in elk geval geen date... hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 23:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, je bedoelt een match neem ik aan. Of heb je nu een date die in catatonische staat is en zit je uit pure verveling te fokken?
quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:17 schreef Silenus het volgende:
die kende ik nog niet
Ik ben ook zo'n hypocriet die bij een lekker wijf dan gaat 'HAHA'-en en bij een lelijkerd denk ik: 'oh my god
nerd.'
Mwah, valt ook wel mee. Ik denk dat vooral de dames hier er erg druk mee zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 23:18 schreef DenWauw het volgende:
Jullie hebben het er maar druk mee. Ik heb nog steeds maar 1 tinder date die twee zinnen gezegd heeft en niet meer reageert. Wat een armoe...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |