Hoe heet ze?quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:03 schreef Mortaxx het volgende:
Match met Oekraïense en gaat meteen over seks.![]()
Bij mij nietquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:20 schreef IMVHI het volgende:
Dates via Tinder lopen werkelijk altijd op sex uit![]()
quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:19 schreef Mortaxx het volgende:
De slet. Ze zei tegen mij dat ik haar enige leuke match ben
Niet altijd. Maar ik heb ook niet die als het maar een kut heeft attitude dus soms wel bewust laten lopenquote:
Ik ook niet, anders zou het aantal neukertjes via Tinder nog veel hoger liggen denk ikquote:Op donderdag 29 mei 2014 03:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet altijd. Maar ik heb ook niet die als het maar een kut heeft attitude dus soms wel bewust laten lopen
Tot nu toe gebeurd er bar weinig anders. Twee bloedmooie vrouwen die niet erg actief zijn. Althans niet actief op tinder, ik vermoed dat ze genoeg aandacht erbuiten krijgen...quote:Op donderdag 29 mei 2014 03:20 schreef IMVHI het volgende:
Dates via Tinder lopen werkelijk altijd op sex uit![]()
Zo, ben nu ook net thuisquote:Op donderdag 29 mei 2014 07:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis & naar bed denk ik.
Lekker gedate?quote:Op donderdag 29 mei 2014 07:49 schreef Sarasi het volgende:
Ik ga zo maar eens naar huis & naar bed denk ik.
Zeker. Heel gezellig, heel leuk, samen uit geweest maar vooral veel gekletst. Uiteindelijk rond zes uur bij hem thuis op de bank beland. En toen bleek dat ik toch gelijk had want heel veel verder dan zoenen zijn we niet gegaan, omdat hij het wat snel vond gaan. Ik heb nu dus helemaal geen idee waar ik mee bezig ben.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:12 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Lekker gedate?
9 pagina's alweer
quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:20 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Zeker. Heel gezellig, heel leuk, samen uit geweest maar vooral veel gekletst. Uiteindelijk rond zes uur bij hem thuis op de bank beland. En toen bleek dat ik toch gelijk had want heel veel verder dan zoenen zijn we niet gegaan, omdat hij het wat snel vond gaan. Ik heb nu dus helemaal geen idee waar ik mee bezig ben.
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:31 schreef habitue het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nice! Gewoon even je innerlijke slet in bedwang houden, komt goed.
Als hij echt zo leuk is, zijn die twijfels dat je stiekem geen relatie wilt zo weg. Dus gewoon laten gebeuren, what happens, happens. Wat hij wil, weet je niet en moet je ook niet proberen in te vullen.quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.Stiekem wil ik nog steeds geen relatie, ondanks dat hij wel heel leuk is. En wat wil hij? En waar zijn we nu? Waar gaan we heen? Etc.
Joh, nog veel te vroeg om zo te denken, lekker daten en al het tijd is voor DTR dan gaat dat allemaal vanzelfquote:Op donderdag 29 mei 2014 08:34 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja maar... Ik weet niet eens wat ik wil.Stiekem wil ik nog steeds geen relatie, ondanks dat hij wel heel leuk is. En wat wil hij? En waar zijn we nu? Waar gaan we heen? Etc.
Scheelt dat het vaak vooral heel veel slap gelul is, helemaal na 21.00quote:Op donderdag 29 mei 2014 08:29 schreef habitue het volgende:
Wtf, ik heb de kracht er niet voor om ook dit topic nog helemaal bij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |