Nou die kerel van die film die wij allebei keken wel dusquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef UnicornFarts het volgende:
Volgens mij denken mannen niet zo maar dat durf ik niet zeker te zeggen
Ja maar daarom is het een film, dit soort dingen gebeuren niet in het echt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:03 schreef Grielen het volgende:
[..]
Nou die kerel van die film die wij allebei keken wel dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rond 22.00 begint alles wel echt te leven op Tinder vind ik altijd, is dat bij jullie ook zo?
Het is de hele dag even druk hier.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:05 schreef UnicornFarts het volgende:
Rond 22.00 begint alles wel echt te leven op Tinder vind ik altijd, is dat bij jullie ook zo?
Engquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:07 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het is de hele dag even druk hier.
Mijn match praat...wtf
Ik sla helemaal dicht ... lekker ding hahaquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Hoeveel van de mannen hier strijken hun blousjes?
Ik mag hopen dat de mannen hier geen blousjes dragen. Zo ja, dan is daar gelijk de reden dat de matches niet komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Ik draag geen blousjesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Alleen voor een sollicitatiegesprek om onder een pak te dragenquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:11 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Eng![]()
![]()
Dan draag je een overhemd mafkeesquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:14 schreef yats het volgende:
[..]
Alleen voor een sollicitatiegesprek om onder een pak te dragen
Nou ik vind er op zich niets mis mee op een stoere jeans alleen valt het me dus heel erg op dat die van de jongere gestreken zijn (Mama gedaan dus thuiswonend?) en 28+ loopt echt met een vre-se-lijk gekreukelde blouse.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat de mannen hier geen blousjes dragen. Zo ja, dan is daar gelijk de reden dat de matches niet komen.
Blousen/overhemden, same fucking thing.quote:
Nee. Gewoon nee. Blousjes zijn exclusief voor vrouwen. Mannen dragen overhemden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blousen/overhemden, same fucking thing.
Mijn idee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Blousen/overhemden, same fucking thing.
Mannen die hun overhemden niet strijken verdienen een fucking nekschot overigens
Eensch.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Mannen die hun overhemden niet strijken verdienen een fucking nekschot overigens
Ik noem dat hetzelfdequote:
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef UnicornFarts het volgende:
Top gesprek met een nieuwe match
Hij: Zo hallo daar!
Ik: Zeg jij ;-)
Hij: precies
Ik: Hoe is het?
Hij: Goed (toen verloor ik mijn interesse al)
*stilte* en 15 minuten later
Hij: Met jou?
Ik: Goed.
Hij: Oké dan.
Ik: Oké was gezellig, moeten we vaker doen.
Hij. Wat?
Gewoon spijkerbroek, cowboyhoed en voor de rest niks. Dan zal ik even je gazonnetje onder handen nemen terwijl jij achterover ligt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:17 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Mijn idee.
Man man man mieren neuken om niets.
Ja dat zeg ik dusquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:12 schreef Ireyon het volgende:
[..]
.. daar gelijk de reden dat de matches niet komen.
Ik neem bij vrouwen vooral een afwachtende houding waar. Erg onaantrekkelijk. Als ik elk antwoord eruit moet trekken met 3/4 keer doorvragen ben ik er zo klaar mee.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Grielen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Bij negen van de tien mannelijke tinderaars zit kennelijk hun petje wat te strak, wat de bloedtoevoer naar de hersenen afknelt ofzo. Als je er een béétje creatief inknalt en wat humor toont ben je al snel spekkoper. Gezien de concurrentie. Dit soort tenenkrommende meuk is alleen goed om zsm weg te klikken. Al hebben vrouwen er ook wel een handje van.
Jezus Grielen. Behavequote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Grielen het volgende:
[..]
Gewoon spijkerbroek, cowboyhoed en voor de rest niks. Dan zal ik even je gazonnetje onder handen nemen terwijl jij achterover ligt.
hahahahahaquote:
wut? kijk die spoiler danquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.
[..]
Jezus Grielen. Behave
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:23 schreef Grielen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is een wonder. Niemand had nog gedacht dat je dit zou lukken. Daar gaat mijn inzetquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:24 schreef Sarasi het volgende:
Ik heb een telefoonnummer, ik heb een date... Proud!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:29 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Het is een wonder. Niemand had nog gedacht dat je dit zou lukken. Daar gaat mijn inzet
Die groene ogen op 00:52quote:
Wat? Had er iemand groene ogen? Waar? Ik zat alleen maar zoals die blonde helemaal linksquote:
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijkquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou. Met mensen die je niet kent is het gewoon veel makkelijker!
Dat is toch wel opmerkelijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:30 schreef Sarasi het volgende:
[..]Nou. Met mensen die je niet kent is het gewoon veel makkelijker!
Dat dus. Vrouwen...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wat? Had er iemand groene ogen? Waar? Ik zat alleen maar zoals die blonde helemaal links
[..]
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijk
Wie weet is het wel een dekhengst in bed, weet jij veelquote:Op woensdag 28 mei 2014 22:33 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Dat is toch wel opmerkelijk.
Ik vind twee mensen uit mijn omgeving wel leuk. Een van werk, is vorig jaar getrouwd. Ik heb haar daarna leren kennen en we hebben gewoon chemistry.
De tweede via vriendenkring, is al 10 jaar bij dezelfde saaie knakker. Ook daar veel chemistry.
ik ken de verhalen via via...quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:35 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Wie weet is het wel een dekhengst in bed, weet jij veel
Dat verbaasd me dus ook. Het gesprek is juist het makkelijkste deel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Staat die deal nog? Ik geloof dat ik iets niet heel slims gedaan heb.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:32 schreef UnicornFarts het volgende:
True, ik vind al mega lang een "collega" leuk maar no way dat ik hem mee durf uit te vragen ofzo. Triest eigenlijk
Eigenlijk zegt de manier waarop hij begint alles al. Tien tegen een dat het saaie klootzak nummer zoveel van die dag dan is. Kan me best voorstellen dat je er als vrouw zijnde weleens de neiging van krijgt je ogen uit te steken met breinaalden.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:26 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik heb verder nooit problemen met een gesprek op gang houden maar ik voelde de bui al hangen op een 1 of andere manier. Hij vroeg net trouwens nog: "kom je vandaan?" Ik reageer niet meer ook.
[..]
Jezus Grielen. Behave
Dat is op zich wel waar. Ik stel zelf hooguit twee vragen, daarna houdt het wel op bij staccato antwoorden waar ik verder geen kloot mee kan. De kunst is eigenlijk om gelijk op te vallen indien je zelf het initiatief neemt om wat te sturen. Bij degenen waar je zelf wat van krijgt is het weer wat vergevingsgezinder over het algemeen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:21 schreef DenWauw het volgende:
[..]
Ik neem bij vrouwen vooral een afwachtende houding waar. Erg onaantrekkelijk. Als ik elk antwoord eruit moet trekken met 3/4 keer doorvragen ben ik er zo klaar mee.
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eigenlijk zegt de manier waarop hij begint alles al. Tien tegen een dat het saaie klootzak nummer zoveel van die dag dan is. Kan me best voorstellen dat je er als vrouw zijnde weleens de neiging van krijgt je ogen uit te steken met breinaalden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!"hé tijger"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstandquote:
Ik ben 30+ maar ik moet er toch echt niet aan denken om wildvreemde vrouwen zo te noemen en ook niet als ze niet zo vreemd meer zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstand![]()
"Dondersteentje of donderstraaltje"
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:43 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ja, heb in het vorige topic wat screenshots gepost van mannen die gewoon zo fout bezig zijn. Zijn vaak ook nog bizar knappe mannen ook..
Ik braak soms een beetje bij de mannen die beginnen met Hoi moppie! Wauw wat ben jij mooi, ik zou graag in contact willen komen met je en ik wil alles van je weten!Gekwijl op voorhand. Daar droogt een beetje vrouw sneller van op dan een optreden van Frans Bauer tijdens een Tros-familiedag, me dunkt. Die spoiler is een geintje mag ik hopen. Ik dacht alles al gelezen te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Sowieso koosnaampjes.quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:47 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik zit dus in de oudere vijver te vissen maar ben zelf nog vrij jong. Veel mannen van 30+ hebben dan een koosnaampje voor mij en écht dan ga je direct op blokstand![]()
"Dondersteentje of donderstraaltje"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |