abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140485484
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.

Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.

Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140485518
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, of tegen belachelijke eisen.

Dus ik ben de laatste die over moraliteit gaat zeiken als het geld betreft. :')
Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.
pi_140485537
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.

Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...

Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?

Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.

En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een mening
Les2) verlies nooit de kracht tot het maken van ruzie
pi_140485565
quote:
2s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Doelbewust frauderen is sowieso een nee natuurlijk.
Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..

Geld was toch geld?
pi_140485588
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ach, die was waarschijnlijk druk bezig met het vechten voor zijn leven.
Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.

Je hebt heel wat problemen zo te zien, doe iedereen, inclusief jezelf een plezier en zoek hulp.
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:36:29 #106
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140485602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.
Wat ik positief vind of niet heeft natuurlijk niets uit te staan met je vraag over gemoedsrust en er wakker van liggen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:37:27 #107
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140485656
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..

Geld was toch geld?
Ja als je het dan zo extreem wilt trekken dan niet.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140485662
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.

Je hebt heel wat problemen zo te zien, doe iedereen, inclusief jezelf een plezier en zoek hulp.
Je leest zijn postings helemaal verkeerd
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:37:40 #109
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_140485670
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.

Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.

Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Ik zie het anders, maar ik heb haar dan ook niet gezien terwijl ze haar verhaal deed in de media. Misschien heb je gelijk en doet ze dit met de verkeerde motieven. Daar heb ik dus geen oordeel over want dat weet ik niet.
Ik vind wel dat dit soort zaken bespreekbaar moeten worden, gewoon om anderen die in zo'n rot situatie belanden te helpen om er beter mee te leren om te gaan. Zo dat het niet zo uit de hand loopt zoals het hier duidelijk is gebeurd. Dus op zich vind het goed als er over geschreven en gesproken wordt.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_140485674
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een mening
Les2) verlies nooit de kracht tot het maken van ruzie
Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.
pi_140485708
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.
Domme les
pi_140485759
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.

Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...

Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?

Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.

En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.

Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
pi_140485780
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!
Dat is precies wat ik dacht!
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:39:33 #114
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140485781
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:

[..]

Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:40:44 #115
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140485844
quote:

[..]

Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:41:06 #116
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_140485867
Misschien is ze wel de perfecte partner voor Kluun, je weet het niet.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_140485889
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:

[..]

Waarom niet? Omdat een stel mongolen op een forum dat lijkenpikkerij vinden?

Zoals de waard is.....
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:41:42 #118
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140485898
quote:

[..]

Wellicht was het een arme schooier en was de erfenis geen drol waard, dan kan je nog wel even een boekje slijten over iemands rug die je 7 jaar lang heeft mishandeld.

Dat is dan weer slim.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140485907
En wat ik nergens terug vind, heeft ze wel besproken met zijn ouders dat zij een boek over hun zoon wilde schrijven. Aangezien ik ergens las dat zijn familie geen contact meer met haar wilde hebben?
pi_140486059
quote:
17s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Euribob het volgende:
Misschien is ze wel de perfecte partner voor Kluun, je weet het niet.
Of Peter Jan Rens.
blablablabla
pi_140486128
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mag je binnen een jaar na de dood van je ex niet meer lachend op een foto worden gezet?
pi_140486211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Ulx het volgende:
Mag je binnen een jaar na de dood van je ex niet meer lachend op een foto worden gezet?
Je weet dat ik dat niet bedoelde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_140486229
quote:

[..]

Het is voor mij nogal een gevoelig onderwerp.

En nee, ik ben het niet met je eens, en ja, ik vind dat hoe sommigen zich uitlaten hier beschamend.

Het heeft niets met aandacht vragen of willen te maken.

Ik schreef het al eerder, echte liefde zie je in de moeilijke tijden.

Denk dat ik het een seconde een probleem vind om mijn vrouw bij te staan? No way! We zitten samen in die strijd.

En als ik morgen een megaprijs zou winnen dan ga ik nog steeds niet ergens op een eiland zitten chillen, want het is zo zwaar.

Nee, dan zoek ik de wereld af naar een, bewezen!, behandeling voor mijn vrouw, al gaat de laatste cent erin zitten.
pi_140486317
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Kanjer het volgende:

En echte liefde komt ook van twee kanten. Zelfs al ben je doodziek, dan hou je nog rekening met de ander.
pi_140486361
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders. Tuurlijk, het leven gaat door. Maar als je niet meer de lasten wil (namelijk iemand bijstaan tot de dood volgt), maar wel de lusten (boek schrijven, geld daarmee verdienen) kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.
pi_140486464
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Het is voor mij nogal een gevoelig onderwerp.

En nee, ik ben het niet met je eens, en ja, ik vind dat hoe sommigen zich uitlaten hier beschamend.

Het heeft niets met aandacht vragen of willen te maken.

Denk dat ik het een seconde een probleem vind om mijn vrouw bij te staan? No way! We zitten samen in die strijd.

En als ik morgen een megaprijs zou winnen dan ga ik nog steeds niet ergens op een eiland zitten chillen, want het is zo zwaar.

Nee, dan zoek ik de wereld af naar een, bewezen!, behandeling voor mijn vrouw, al gaat de laatste cent erin zitten.
Strijden jij en je vrouw samen of alleen jouw vrouw (en ben jij verplegend personeel)?
pi_140486466
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Ulx het volgende:

[..]

En echte liefde komt ook van twee kanten. Zelfs al ben je doodziek, dan hou je nog rekening met de ander.
Je hebt geen idee wat zo'n ziekte of de wetenschap dat je dood gaat met je doet, gelukkig maar.

Wisten wij ook niet hoor, maar nu wel.
pi_140486488
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je weet dat ik dat niet bedoelde.
De een gaat nu eenmaal anders met de dood van zijn dierbare om dan de ander.

Ik heb ook iemand in de familie die al na een maand van overlijden van zijn vrouw flink aan het daten was, en binnen 3 maanden had hij een nieuwe vriendin.
pi_140486510
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Dat is heel wat anders. Tuurlijk, het leven gaat door. Maar als je niet meer de lasten wil (namelijk iemand bijstaan tot de dood volgt), maar wel de lusten (boek schrijven, geld daarmee verdienen) kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.
Als je zeven jaar voor iemand hebt gezorgd denk ik niet dat je je er met een makkie vanaf hebt gemaakt.
pi_140486538
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Je hebt geen idee wat zo'n ziekte of de wetenschap dat je dood gaat met je doet, gelukkig maar.

Wisten wij ook niet hoor, maar nu wel.
Leuke aanname. Maar fout.
pi_140486599
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Strijden jij en je vrouw samen of alleen jouw vrouw en ben jij verplegend personeel?
Wij strijden samen, voorzover mogelijk, ik kan die ziekte niet overnemen, maar wel steunen, praten, begeleiden, meegaan, enz. en, indien noodzakelijk, verzorgen.
pi_140486640
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:53 schreef Ulx het volgende:

[..]

Leuke aanname. Maar fout.
Correctie.

Misschien, ik ken je persoonlijke situatie niet.

Maar dan zou ik jou reacties alleen maar treuriger vinden.

Maar goed, nogmaals, ik weet niet wat je hebt meegemaakt en misschien is dit jou manier om er dan mee om te gaan.
pi_140486644
Vanavond gaat Umberto haar objectief interviewen. In dit artikel interviewt ze hem nog over zijn bedrijf: http://liinkt.wix.com/liinkt#!Umberto-Tanjpg/zoom/cm8a/image1ld9
anonieme razernist
pi_140486645
Wat mij ook opviel is dat in het verhaal hij erg negatief wordt neergezet. Er was niks goeds of leuks meer aan hem. Waarom zet je iemand zo neer? Om jouw eigen keuzes maar te kunnen rechtvaardigen?
pi_140486677
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Absoluut niet.
Absoluut wel.

Mijn zoontje.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2014 @ 21:56:45 #136
88815 The_Emotion
98.3
pi_140486705
quote:

[..]

Ze had het boek best mogen schrijven, maar dan als dagboek voor haarzelf.
Beetje de hula hula dansen op Hawaii terwijl je ex een beetje dood ligt te gaan is al cru.
Niet teruggaan voor een laatste ontmoeting/afscheid, maakt het alleen maar erger.
Maar daarover een boek over schrijven, uitgeven en promoten, dat vind ik letterlijk over lijken gaan.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  woensdag 28 mei 2014 @ 21:56:58 #137
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140486716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat mij ook opviel is dat in het verhaal hij erg negatief wordt neergezet. Er was niks goeds of leuks meer aan hem. Waarom zet je iemand zo neer? Om jouw eigen keuzes maar te kunnen rechtvaardigen?
Of omdat het gewoon een klootzak was?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_140486762
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Kanjer het volgende:

[..]

Wij strijden samen, voorzover mogelijk, ik kan die ziekte niet overnemen, maar wel steunen, praten, begeleiden, meegaan, enz. en, indien noodzakelijk, verzorgen.
Het was een retorische vraag.
Hoe kan jij een ander per definitie veroordelen als je geen kennis hebt van die situatie. Niet in elk gezin wordt de strijd samen gevochten of op dezelfde manier gehanteerd.

En als jij als partner een lotgenoot bent, open dan eens je ogen en houdt op zijn minst de mogelijkheid open dat deze schrijfster ook een lotgenoot is (was)
pi_140486808
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Absoluut wel.

Mijn zoontje.
Ja, sorry, ik had het al veranderd.
pi_140486839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Daarom was ze, hoe lang?, vijftien jaar bij hem? Een tijdje Hawaii doet wonderen voor je eigen spirituele balans.
anonieme razernist
pi_140486841
quote:
Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
pi_140486849
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Ulx het volgende:

[..]

Absoluut wel.

Mijn zoontje.
Wow, heftig man.
pi_140486866
quote:
Vreemd idd....de meeste mensen die uit elkaar gaan hebben altijd erg positieve bewoordingen voor elkaar over.
pi_140486928
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Vreemd idd....de meeste mensen die uit elkaar gaan hebben altijd erg positieve bewoordingen voor elkaar over.
Die gaan meestal om een andere reden uit elkaar.
pi_140486933
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.

Je bent voor ze gevallen en hebt -als het goed is- liefde gedeeld die je met niemand anders deelde.

Zeker als je 34 ben mag je wat volwassenheid verwachten.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_140487040
quote:
1s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Het was een retorische vraag.
Hoe kan jij een ander per definitie veroordelen als je geen kennis hebt van die situatie. Niet in elk gezin wordt de strijd samen gevochten of op dezelfde manier gehanteerd.

En als jij als partner een lotgenoot bent, open dan eens je ogen en houdt op zijn minst de mogelijkheid open dat deze schrijfster ook een lotgenoot is (was)
Ik heb haar nergens veroordeeld, alleen dat het, in mijn optiek, geen echte liefde leek.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:03:23 #147
322645 Voorschrift
See if I care
pi_140487056
quote:
15s.gif Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.

Je bent voor ze gevallen en hebt -als het goed is- liefde gedeeld die je met niemand anders deelde.

Zeker als je 34 ben mag je wat volwassenheid verwachten.
^O^

Tenzij het een enorme bitch was die je een mes in de rug stak, dan mag ze branden in de hel.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † woensdag 28 mei 2014 @ 22:04:55 #148
88815 The_Emotion
98.3
pi_140487140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
Het lullige aan alles is, dat hij zelf geen boek meer kan schrijven over hoe hij behandeld is, want het mes snijdt aan 2 kanten.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_140487150
quote:
0s.gif Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?

Again, klootzakkerig gedrag is nooit goed te praten maar wanneer je de dood in de ogen kijkt is een uitweg naar pillen & drugs & alcohol niet een heel erg gekke weg. En natuurlijk probeer je voor je partner te zorgen (degene die niet ziek is) maar een beetje verwachtingspatroon temperen is niet een heel erg gekke gedachte niet waar? Wat verwachtte zij? Dat alles op een bepaalde manier door zou gaan?

Je bent wel erg naief als je niet verwacht dat iemand met een verschrikkelijke ziekte om de oren wordt gedraaid met een depressie of wat dan ook.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 28 mei 2014 @ 22:06:13 #150
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_140487203
Als je tijdens het ziekbed een relatie beëindigt kan ik inkomen, hoe erg het ook is, maar heb dan wel het fatsoen om datgene voor je ex te doen wat hij nodig heeft en kom al helemaal je woord na.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')