Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.
Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.
Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of tegen belachelijke eisen.
Dus ik ben de laatste die over moraliteit gaat zeiken als het geld betreft.
Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een meningquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.
Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...
Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?
Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.
En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doelbewust frauderen is sowieso een nee natuurlijk.
Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, die was waarschijnlijk druk bezig met het vechten voor zijn leven.
Wat ik positief vind of niet heeft natuurlijk niets uit te staan met je vraag over gemoedsrust en er wakker van liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.
Ja als je het dan zo extreem wilt trekken dan niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..
Geld was toch geld?
Je leest zijn postings helemaal verkeerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.
Je hebt heel wat problemen zo te zien, doe iedereen, inclusief jezelf een plezier en zoek hulp.
Ik zie het anders, maar ik heb haar dan ook niet gezien terwijl ze haar verhaal deed in de media. Misschien heb je gelijk en doet ze dit met de verkeerde motieven. Daar heb ik dus geen oordeel over want dat weet ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.
Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.
Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een mening
Les2) verlies nooit de kracht tot het maken van ruzie
Domme lesquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.
Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...
Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?
Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.
En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Dat is precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.
Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
Waarom niet? Omdat een stel mongolen op een forum dat lijkenpikkerij vinden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.
Wellicht was het een arme schooier en was de erfenis geen drol waard, dan kan je nog wel even een boekje slijten over iemands rug die je 7 jaar lang heeft mishandeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of Peter Jan Rens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Euribob het volgende:
Misschien is ze wel de perfecte partner voor Kluun, je weet het niet.
Mag je binnen een jaar na de dood van je ex niet meer lachend op een foto worden gezet?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!
Je weet dat ik dat niet bedoelde.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Ulx het volgende:
Mag je binnen een jaar na de dood van je ex niet meer lachend op een foto worden gezet?
Het is voor mij nogal een gevoelig onderwerp.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
En echte liefde komt ook van twee kanten. Zelfs al ben je doodziek, dan hou je nog rekening met de ander.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Kanjer het volgende:
Ik schreef het al eerder, echte liefde zie je in de moeilijke tijden.
Dat is heel wat anders. Tuurlijk, het leven gaat door. Maar als je niet meer de lasten wil (namelijk iemand bijstaan tot de dood volgt), maar wel de lusten (boek schrijven, geld daarmee verdienen) kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mag je binnen een jaar na de dood van je ex niet meer lachend op een foto worden gezet?
Strijden jij en je vrouw samen of alleen jouw vrouw (en ben jij verplegend personeel)?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:48 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Het is voor mij nogal een gevoelig onderwerp.
En nee, ik ben het niet met je eens, en ja, ik vind dat hoe sommigen zich uitlaten hier beschamend.
Het heeft niets met aandacht vragen of willen te maken.
Ik schreef het al eerder, echte liefde zie je in de moeilijke tijden.
Denk dat ik het een seconde een probleem vind om mijn vrouw bij te staan? No way! We zitten samen in die strijd.
En als ik morgen een megaprijs zou winnen dan ga ik nog steeds niet ergens op een eiland zitten chillen, want het is zo zwaar.
Nee, dan zoek ik de wereld af naar een, bewezen!, behandeling voor mijn vrouw, al gaat de laatste cent erin zitten.
Je hebt geen idee wat zo'n ziekte of de wetenschap dat je dood gaat met je doet, gelukkig maar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:49 schreef Ulx het volgende:
[..]
En echte liefde komt ook van twee kanten. Zelfs al ben je doodziek, dan hou je nog rekening met de ander.
De een gaat nu eenmaal anders met de dood van zijn dierbare om dan de ander.quote:
Als je zeven jaar voor iemand hebt gezorgd denk ik niet dat je je er met een makkie vanaf hebt gemaakt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Tuurlijk, het leven gaat door. Maar als je niet meer de lasten wil (namelijk iemand bijstaan tot de dood volgt), maar wel de lusten (boek schrijven, geld daarmee verdienen) kan ik daar weinig begrip voor opbrengen.
Leuke aanname. Maar fout.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Je hebt geen idee wat zo'n ziekte of de wetenschap dat je dood gaat met je doet, gelukkig maar.
Wisten wij ook niet hoor, maar nu wel.
Wij strijden samen, voorzover mogelijk, ik kan die ziekte niet overnemen, maar wel steunen, praten, begeleiden, meegaan, enz. en, indien noodzakelijk, verzorgen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Strijden jij en je vrouw samen of alleen jouw vrouw en ben jij verplegend personeel?
Correctie.quote:
Ze had het boek best mogen schrijven, maar dan als dagboek voor haarzelf.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon een klootzak was?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat mij ook opviel is dat in het verhaal hij erg negatief wordt neergezet. Er was niks goeds of leuks meer aan hem. Waarom zet je iemand zo neer? Om jouw eigen keuzes maar te kunnen rechtvaardigen?
Het was een retorische vraag.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wij strijden samen, voorzover mogelijk, ik kan die ziekte niet overnemen, maar wel steunen, praten, begeleiden, meegaan, enz. en, indien noodzakelijk, verzorgen.
Daarom was ze, hoe lang?, vijftien jaar bij hem? Een tijdje Hawaii doet wonderen voor je eigen spirituele balans.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon een klootzak was?
Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat mij ook opviel is dat in het verhaal hij erg negatief wordt neergezet. Er was niks goeds of leuks meer aan hem. Waarom zet je iemand zo neer? Om jouw eigen keuzes maar te kunnen rechtvaardigen?
Vreemd idd....de meeste mensen die uit elkaar gaan hebben altijd erg positieve bewoordingen voor elkaar over.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Die gaan meestal om een andere reden uit elkaar.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vreemd idd....de meeste mensen die uit elkaar gaan hebben altijd erg positieve bewoordingen voor elkaar over.
Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vreemd idd....de meeste mensen die uit elkaar gaan hebben altijd erg positieve bewoordingen voor elkaar over.
Ik heb haar nergens veroordeeld, alleen dat het, in mijn optiek, geen echte liefde leek.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het was een retorische vraag.
Hoe kan jij een ander per definitie veroordelen als je geen kennis hebt van die situatie. Niet in elk gezin wordt de strijd samen gevochten of op dezelfde manier gehanteerd.
En als jij als partner een lotgenoot bent, open dan eens je ogen en houdt op zijn minst de mogelijkheid open dat deze schrijfster ook een lotgenoot is (was)
quote:Op woensdag 28 mei 2014 22:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Direct na de breuk niet, maar als je na jaren nog wrok tegen je exen koestert, ben je wel een enorme knuppel.
Je bent voor ze gevallen en hebt -als het goed is- liefde gedeeld die je met niemand anders deelde.
Zeker als je 34 ben mag je wat volwassenheid verwachten.
Het lullige aan alles is, dat hij zelf geen boek meer kan schrijven over hoe hij behandeld is, want het mes snijdt aan 2 kanten.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:58 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik denk dat de claim dat hij in een klootzak veranderde gewoon waar is.
Als jij doodziek wordt, moet je je dan altijd netjes en sociaal gedragen? Met alle empathie naar een ander toe?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Of omdat het gewoon een klootzak was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |