Jij hebt als bankier al verschillende ouders met terminale kindjes moeten frauderen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De premies voor dergelijke ziektes en historie zijn enorm, dus het antwoord is gewoonweg ja.
Als het echter m'n eigen keuze was geweest dan nee.
Dat is mijn mentaliteit ook. Heel erg zelfs. Maar ik zou dat nooit doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Redelijk psychopathisch inderdaad, maar mijn vraag was gericht aan iemand met de mentaliteit "geld is geld"...
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie. Terwijl het gewoon prima mensen zijn, maar ja zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt als bankier al verschillende ouders met terminale kindjes moeten frauderen?![]()
![]()
Frauderen is illegaal mijn beste bankier...
Ze werd wel op de hoogte gehouden door vrienden, dat moet wel iets zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was de afspraak voor ze wegging geen idee hoe de zaken er voor stonden toen hij daadwerkelijk kwam te overlijden. Hoe stonden zijn ouders er bijvoorbeeld in? Zulke zaken weten we (nog) niet
Je krijgt zelfs geen hypotheek meer al ben je vijf jaar of meer kankervrijquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie. Terwijl het gewoon prima mensen zijn, maar ja zo is het nou eenmaal.
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef deedeetee het volgende:
Ben je echt verplicht om bij iemand te blijven die maanden stervende is en dat op jou uit kuurt ? Stel je wordt dag en nacht uitgescholden, er zijn keer op keer vreselijke ruzies en je kunt de man op een geven moment niet meer luchten of zien.
Uiteraard, maar jij weet dan weer donders goed dat ik dat niet bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie.
Bijvoorbeeld, of tegen belachelijke eisen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs geen hypotheek meer al ben je vijf jaar of meer kankervrij
Doelbewust frauderen is sowieso een nee natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jij weet dan weer donders goed dat ik dat niet bedoel.
Er is nogal een verschil tussen dit en doelbewust frauderen.
Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.
Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.
Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld, of tegen belachelijke eisen.
Dus ik ben de laatste die over moraliteit gaat zeiken als het geld betreft.
Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een meningquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.
Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...
Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?
Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.
En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Doelbewust frauderen is sowieso een nee natuurlijk.
Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ach, die was waarschijnlijk druk bezig met het vechten voor zijn leven.
Wat ik positief vind of niet heeft natuurlijk niets uit te staan met je vraag over gemoedsrust en er wakker van liggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je lult jezelf een beetje tegen. Jij vindt niet dat je moralistisch moet doen omdat dat dan hypocriet zou zijn omdat je zelf bankier bent. Maar wanneer je het woord "belachelijk" gebruikt toon je toch aan dat je zulke ontwikkeling niet positief vindt.
Ja als je het dan zo extreem wilt trekken dan niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom niet? Geen politie of overheidsinstantie die er achter kwam he? (hypothese, dus niet lullen over realisme)..
Geld was toch geld?
Je leest zijn postings helemaal verkeerdquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:36 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Wat ben jij een eng, misselijkmakend mannetje zeg! Als je zo denkt.
Je hebt heel wat problemen zo te zien, doe iedereen, inclusief jezelf een plezier en zoek hulp.
Ik zie het anders, maar ik heb haar dan ook niet gezien terwijl ze haar verhaal deed in de media. Misschien heb je gelijk en doet ze dit met de verkeerde motieven. Daar heb ik dus geen oordeel over want dat weet ik niet.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.
Maar wees dan geen viswijf en ga de media zoeken en proberen geld te verdienen en zelfs je keuzes proberen te rechtvaardigen.
Ik bedoel, as if you care hoe een ander over je denkt wanneer je besluit bij iemand weg te gaan. Het probleem zit hem pas in het zelfzuchtige asociale gedrag van dat viswijf op het moment dat ze hier een slaatje uit wil slaan en zelfs het wil goedpraten. Dat, dat is echt vies en smerig.
Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Les 1) niks is zo makkelijk in net leven als ergens iets van vinden, het hebben van een mening
Les2) verlies nooit de kracht tot het maken van ruzie
Domme lesquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:37 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Les 3: probeer een beetje fatsoen in je luie donder te kweken.
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.
Ik denk dat als ik egoist opzoek in het woordenboek dat ik jou tegenkom...
Sorry dat ie soms los gaat, boos is, teveel drinkt, hij gaat dood!!! Wat denk je dat dat emotioneel met je doet?
Relaties en liefde zijn oh zo makkelijk op puber zolderkamertjes zonder levens ervaring of in goede tijden.Echte liefde zie je in de slechte tijden, als je elkaar steunt, er doorheen trekt, bijstaat.
En dat is iets waar zij duidelijk een gebrek aan heeft.
Dat is precies wat ik dacht!quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Dat ze hem verlaten heeft is niet het ergste, dat gebeurt vast vaker dan wij denken. Maar er dan een boek over schrijven en dat lekker flink breed lachend promoten binnen een jaar na zijn overlijden? Bah!
quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.
Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hallo, ze is zeven jaar bij hem gebleven.
Zijn idee was dat alleen zij voor hem mocht zorgen. Niemand anders. En hij zoop zich continu klem, en als het wat beter ging vrat hij pillen en ging hij los.
Ik begrijp dat iemand best aandacht wil en af en toe niet aan die ziekte wil denken, maar dit is gewoon egocentrisch van die vent. Dit is spelen op het schuldgevoel van je partner om je als een asociale klootzak op te kunnen stellen. Dat dat op een gegeven moment misloopt is niet meer dan logisch. ZIek of niet.
Waarom niet? Omdat een stel mongolen op een forum dat lijkenpikkerij vinden?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.
Wellicht was het een arme schooier en was de erfenis geen drol waard, dan kan je nog wel even een boekje slijten over iemands rug die je 7 jaar lang heeft mishandeld.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:40 schreef Euribob het volgende:
[..]
Al had ze dat boek beter niet kunnen schrijven.
Of Peter Jan Rens.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:41 schreef Euribob het volgende:
Misschien is ze wel de perfecte partner voor Kluun, je weet het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |