Ach, die was waarschijnlijk druk bezig met het vechten voor zijn leven.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Remqo het volgende:
Wat zal Sander gebaald hebben op z'n sterfbed.
Dat was de afspraak voor ze wegging geen idee hoe de zaken er voor stonden toen hij daadwerkelijk kwam te overlijden. Hoe stonden zijn ouders er bijvoorbeeld in? Zulke zaken weten we (nog) nietquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar die Sander had haar nog gevraagd om terug te komen, voor de stekker eruit ging, dat zou ze doen, maar deed het niet.
Wat zal Sander gebaald hebben op z'n sterfbed.
Dit.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik wel.
Niet iedere ex is een vechtscheiding, met sommigen ben ik enorm goed uit elkaar gegaan, als die zouden komen te overlijden dan zou ik er echt wel kapot van zijn.
Stel: jij kan veel geld verdienen door ouders met een terminaal kindje te frauderen en jij hebt de garantie dat de politie , overheidsinstanties of wat dan ook hier niet achter komen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geen idee, heb eigenlijk nog nooit last gehad van gewetensbezwaren. Ik denk meer uit fatsoensnorm, en natuurlijk dat eerste.
Ik heb staan janken ja. Niet op zijn begrafenis, want die was al geweest toen het nieuws mij bereikte.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:24 schreef Elan het volgende:
Geef eens gewoon antwoord op de vraag joh pannenkoek.
Als je morgen hoort dat je ex dood is ga jij schijnheilig een potje staan janken op haar begrafenis?
Dit vraag je een bankier op een online forum?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stel: jij kan veel geld verdienen door ouders met een terminaal kindje te frauderen en jij hebt de garantie dat de politie , overheidsinstanties of wat dan ook hier niet achter komen.
Zou je dat het doen?
Geef gewoon antwoord op de vraag?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dit vraag je een bankier op een online forum?
Whut!?quote:Op woensdag 28 mei 2014 20:19 schreef Ulx het volgende:
En als ze geen moer om hem gegeven zou hebben zou ze denk ik geen boek over deze toestand hebben geschreven.
Nee natuurlijk niet. Wat voor zieke zelfzuchtige egoistische klootviool ben je dan?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:26 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Stel: jij kan veel geld verdienen door ouders met een terminaal kindje te frauderen en jij hebt de garantie dat de politie , overheidsinstanties of wat dan ook hier niet achter komen.
Zou je dat het doen?
De premies voor dergelijke ziektes en historie zijn enorm, dus het antwoord is gewoonweg ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Geef gewoon antwoord op de vraag?
Redelijk psychopathisch inderdaad, maar mijn vraag was gericht aan iemand met de mentaliteit "geld is geld"...quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Wat voor zieke zelfzuchtige egoistische klootviool ben je dan?
Had deze reactie op jou in deel een al gegeven, maar herhaal met liefde nog een keer voor je, kun je misschien iets leren.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:21 schreef Ulx het volgende:
[..]
Zo maar ineens? Ze was er daarvoor al zeven jaar bij hem om voor hem te zorgen. En hij zoop gewoon als een melijer en slikte pillen bij het leven. En was een ruzieschopper.
Als hij bij hem gebleven was was ze denk ik juichend bij de begrafenis aangekomen.
Dat heeft zij dus ook gedaan.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb staan janken ja. Niet op zijn begrafenis, want die was al geweest toen het nieuws mij bereikte.
Jij hebt als bankier al verschillende ouders met terminale kindjes moeten frauderen?quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De premies voor dergelijke ziektes en historie zijn enorm, dus het antwoord is gewoonweg ja.
Als het echter m'n eigen keuze was geweest dan nee.
Dat is mijn mentaliteit ook. Heel erg zelfs. Maar ik zou dat nooit doen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Redelijk psychopathisch inderdaad, maar mijn vraag was gericht aan iemand met de mentaliteit "geld is geld"...
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie. Terwijl het gewoon prima mensen zijn, maar ja zo is het nou eenmaal.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij hebt als bankier al verschillende ouders met terminale kindjes moeten frauderen?![]()
![]()
Frauderen is illegaal mijn beste bankier...
Ze werd wel op de hoogte gehouden door vrienden, dat moet wel iets zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was de afspraak voor ze wegging geen idee hoe de zaken er voor stonden toen hij daadwerkelijk kwam te overlijden. Hoe stonden zijn ouders er bijvoorbeeld in? Zulke zaken weten we (nog) niet
Je krijgt zelfs geen hypotheek meer al ben je vijf jaar of meer kankervrijquote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie. Terwijl het gewoon prima mensen zijn, maar ja zo is het nou eenmaal.
Dit is geen probleem! Natuurlijk gebeuren dit soort dingen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:30 schreef deedeetee het volgende:
Ben je echt verplicht om bij iemand te blijven die maanden stervende is en dat op jou uit kuurt ? Stel je wordt dag en nacht uitgescholden, er zijn keer op keer vreselijke ruzies en je kunt de man op een geven moment niet meer luchten of zien.
Uiteraard, maar jij weet dan weer donders goed dat ik dat niet bedoel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Frauderen nee, maar je weet net zo goed als ik dat de kosten van verscheidene zaken enorm stijgen t.o.v. gezonde mensen of mensen zonder historie.
Bijvoorbeeld, of tegen belachelijke eisen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt zelfs geen hypotheek meer al ben je vijf jaar of meer kankervrij
Doelbewust frauderen is sowieso een nee natuurlijk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 21:33 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, maar jij weet dan weer donders goed dat ik dat niet bedoel.
Er is nogal een verschil tussen dit en doelbewust frauderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |