Omdat ik nooit iets ken waar het hier over gaat. En dat hier dingen met bruce springsteen vergeleken worden en dat dan positief zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat het te snel gaat? Of omdat het te weinig over indie gaat?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat hier dingen met bruce springsteen vergeleken worden en dat dan positief zou moeten zijn.
Gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Midlake dit album wel eens gehoord hebben?Klinkt als een samenwerking tussen Cat Stevens en The Moody Blues. PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag op spotify wat oudere ep's beluisterd, maar dat viel niet echt mee. Wel aardig maar niet het enthousiasme van gister waard. Het doet me denken aan Amber Arcades maar dan lang niet zo goed.quote:
Seizoen 3 van Luther zeker kijken, ben er zelf net klaar mee en is weer net zo sterk als seizoen 1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:16 schreef Norrage het volgende:
Beweer je dat wij autisten zijn????????!!!
Da's dan weer de enige naam uit jouw lijst waarvoor ik níet zou gaan (ok, en Douwe Bob)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Moody het volgende:
Nieuw gratis festivalletje in Enschede van 6-9 juni: http://www.heart-soul.nu/
Gericht op de Memphis sound. O.a. Bettye Lavette, Eddie Floyd, Otis Redding III (zoon van), Kitty Daisy & Lewis, Chris Connor (blijkbaar een grote Elvis imitator), Douwe Bob, Danny Vera, DeWolff.
Wel lachen denk ik. Vooral die laatste band is natuurlijk leuk
Weinig echt goede nummers? Er staan alleen maar goede nummers op, man.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef methodmich het volgende:
...en met te weinig écht goede nummers ten opzichte van de redelijke songs...
Volgens mij is Lily altijd boos.quote:
hèhè, tijdens hun optreden van twod waren er ook zo van die 17 jarige pubers continu over the dire straits bezig. Alles lijkt wel hipster geworden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef On het volgende:
[..]
Gezellig!
En herkenbaar met die Bruce Springsteen vergelijkingen, duiken met Dire Straits steeds op bij die nieuwe War on Drugs en kan niet zeggen dat ik daar heel enthousiast van wordt. Ik herken de momenten wel waar het er erg dik bovenop ligt, maar dat zijn dan ook de saaie delen.
Wat een druk zegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moody, ik neem jouw mening zeer serieus, dus raad me eens 1 album aan die ik absoluut moet luisteren, dan ga ik dat zodadelijk doen.
O die heb ik al een aantal keer geluisterd dus die ken ik al goed genoeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat een druk zeg
Ik noem willekeurig de klassieker Pixies - Doolittle. Daar hadden we het een paar dagen geleden over dacht ik....
Dat album van U2 met Gloria erop, wat geloof ik ook in dit topic is besproken. Ik vond het echt een eye-openerquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
O die heb ik al een aantal keer geluisterd dus die ken ik al goed genoeg.
Ga wel aan de nieuwe Wovenhand zo, ben benieuwd.
Luister ik die morgen wel dan.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:19 schreef Moody het volgende:
Als het echte indie mag zijn, noem ik Jeremy Messersmith - The Alcatraz Kid
Geniaal singer/songwriter album, dat hier jaar in jaar uit wordt genegeerd
October? Ja die is fijn. De jaren '80 van U2 waren geweldig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat album van U2 met Gloria erop, wat geloof ik ook in dit topic is besproken. Ik vond het echt een eye-opener
Vraag het me dan nietquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:20 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Luister ik die morgen wel dan.
Moet namelijk dalijk ook nog Mulholland Dr. kijken en wil niet pas om 4 uur in bed liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |