Luister momenteel naar het slechtste album ooit dus kan even niks beluisteren.quote:
quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:50 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Luister momenteel naar het slechtste album ooit dus kan even niks beluisteren.
Nope dezequote:
Maar waarom slechte albums luisteren als je tijd op aarde al te kort is om alle goede albums te beluisteren?quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:58 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nope deze
https://rateyourmusic.com/release/album/pink_guy/pink_guy/
Als het goed is zie je mn review ook, ik maak daar mn eigen versie van een nummer die niet op dit album zou misstaan.
Wilde weten waarom iedereen zo over dit album bezig was, moet kunnen meepraten he.quote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Maar waarom slechte albums luisteren als je tijd op aarde al te kort is om alle goede albums te beluisteren?
quote:
Is Archive niets voor jou? Er wordt ook af en toe geraptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Plus dat het luisteren naar slechte muziek helpt om goede muziek meer te waarderen.
Werd al een tijdje geleden hier gepost, geen idee door wie, dacht Norrage. Vond het toen niet veel en vond de raps ook maar matigjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Is Archive niets voor jou? Er wordt ook gerapt
Jah die nummers sla ik ook standaard over...de rest is wel goedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Werd al een tijdje geleden hier gepost, geen idee door wie, dacht Norrage. Vond het toen niet veel en vond de raps ook maar matigjes.
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Nou wordt eens tijd om Massive Attack/Trip-Hop eens een kans te geven, vind deze wel tof namelijk, dankzij Luther
Ga eerst eens met Massive Attack maar beginnen, losse nummers van Portishead en Air deden het hier eerst niet goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.
Ach ja...wel bekend neem ik aan...
etc.
Massive Attack is een goede start. Mezzanine is een geweldig album.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga eerst eens met Massive Attack maar beginnen, losse nummers van Portishead en Air deden het hier eerst niet goed.
Hooverphonicquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Moody het volgende:
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.
1. Freddie Gibbs & Madlib - Piñataquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Nog 1 post dan, anders wordt het wel sneu.....
Mijn nieuwe top-10 van 2014:
1. The Antlers - Familiars
2. John Fullbright - Songs
3. The War on Drugs - Lost in the Dream
4. Grant Campbell - The Spark
5. Sun Kil Moon - Benji
6. Cataldo - Gilded Oldies
7. Archive - Axiom
8. Wild Beasts - Present Tense
9. Sivert Hoyem - Endless Love
10. The Horrors - Luminous
Nee parodie op nummer van Snoop/Dre/Snoop en Drequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie Bitches Aint Shit. Is dat gerelateerd aan deze?
#laatstepostvanvandaag
Beide niet.quote:
Ik probeer persoonlijk van alle graantjes mee te pikken en dan te sticken bij dingen die ik interessant vind. Van de hypes in dit topic tot onbekendere Japanse muziek.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:31 schreef Moody het volgende:
Soms sta ik er wel versteld van hoeveel goede bands in mijn straatje ik nog niet ken
Het probleem is dat dat per jaar steeds meer wordt. Dankzij het internet kan iedereen nummers online zetten en albums uitbrengen.
Moet je het gewoon opgeven en je focussen op de bands die de (indie) media ons voorschotelen? Of moet je echt diep in de muziek duiken en op zoek gaan naar dat ene geniale bandje? Het tweede is eigenlijk niet meer te doen....
Present! En bosbeetle ook trouwensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:56 schreef On het volgende:
Zie nu pas dat Disappears in het voorprogramma van Slint staat donderdag. Heel blij mee. Wie gaan er nog meer?
ouiquote:
Ik wordt altijd gedemotiveerd van dit topic...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:34 schreef Felagund het volgende:
Dit topic is eigenlijk de beste inspiratie voor nieuwe albums, samen met RYM en enkele sites/blogs.
Omdat het te snel gaat? Of omdat het te weinig over indie gaat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wordt altijd gedemotiveerd van dit topic...
Omdat ik nooit iets ken waar het hier over gaat. En dat hier dingen met bruce springsteen vergeleken worden en dat dan positief zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Omdat het te snel gaat? Of omdat het te weinig over indie gaat?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
En dat hier dingen met bruce springsteen vergeleken worden en dat dan positief zou moeten zijn.
Gezellig!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:Op vrijdag 30 mei 2014 12:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou Midlake dit album wel eens gehoord hebben?Klinkt als een samenwerking tussen Cat Stevens en The Moody Blues. PrachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vandaag op spotify wat oudere ep's beluisterd, maar dat viel niet echt mee. Wel aardig maar niet het enthousiasme van gister waard. Het doet me denken aan Amber Arcades maar dan lang niet zo goed.quote:
Seizoen 3 van Luther zeker kijken, ben er zelf net klaar mee en is weer net zo sterk als seizoen 1.quote:Op donderdag 29 mei 2014 10:16 schreef Norrage het volgende:
Beweer je dat wij autisten zijn????????!!!
Da's dan weer de enige naam uit jouw lijst waarvoor ik níet zou gaan (ok, en Douwe Bob)quote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:41 schreef Moody het volgende:
Nieuw gratis festivalletje in Enschede van 6-9 juni: http://www.heart-soul.nu/
Gericht op de Memphis sound. O.a. Bettye Lavette, Eddie Floyd, Otis Redding III (zoon van), Kitty Daisy & Lewis, Chris Connor (blijkbaar een grote Elvis imitator), Douwe Bob, Danny Vera, DeWolff.
Wel lachen denk ik. Vooral die laatste band is natuurlijk leuk
Weinig echt goede nummers? Er staan alleen maar goede nummers op, man.quote:Op donderdag 29 mei 2014 16:50 schreef methodmich het volgende:
...en met te weinig écht goede nummers ten opzichte van de redelijke songs...
Volgens mij is Lily altijd boos.quote:
hèhè, tijdens hun optreden van twod waren er ook zo van die 17 jarige pubers continu over the dire straits bezig. Alles lijkt wel hipster geworden tegenwoordig.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 11:45 schreef On het volgende:
[..]
Gezellig!
En herkenbaar met die Bruce Springsteen vergelijkingen, duiken met Dire Straits steeds op bij die nieuwe War on Drugs en kan niet zeggen dat ik daar heel enthousiast van wordt. Ik herken de momenten wel waar het er erg dik bovenop ligt, maar dat zijn dan ook de saaie delen.
Wat een druk zegquote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Moody, ik neem jouw mening zeer serieus, dus raad me eens 1 album aan die ik absoluut moet luisteren, dan ga ik dat zodadelijk doen.
O die heb ik al een aantal keer geluisterd dus die ken ik al goed genoeg.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Wat een druk zeg
Ik noem willekeurig de klassieker Pixies - Doolittle. Daar hadden we het een paar dagen geleden over dacht ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |