Is Archive niets voor jou? Er wordt ook af en toe geraptquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:06 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Plus dat het luisteren naar slechte muziek helpt om goede muziek meer te waarderen.
Werd al een tijdje geleden hier gepost, geen idee door wie, dacht Norrage. Vond het toen niet veel en vond de raps ook maar matigjes.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:11 schreef Moody het volgende:
[..]
Is Archive niets voor jou? Er wordt ook gerapt
Jah die nummers sla ik ook standaard over...de rest is wel goedquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:12 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Werd al een tijdje geleden hier gepost, geen idee door wie, dacht Norrage. Vond het toen niet veel en vond de raps ook maar matigjes.
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Nou wordt eens tijd om Massive Attack/Trip-Hop eens een kans te geven, vind deze wel tof namelijk, dankzij Luther
Ga eerst eens met Massive Attack maar beginnen, losse nummers van Portishead en Air deden het hier eerst niet goed.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Moody het volgende:
[..]
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.
Ach ja...wel bekend neem ik aan...
etc.
Massive Attack is een goede start. Mezzanine is een geweldig album.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:49 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ga eerst eens met Massive Attack maar beginnen, losse nummers van Portishead en Air deden het hier eerst niet goed.
Hooverphonicquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:39 schreef Moody het volgende:
Portishead, Goldfrapp, Air, Hooverphonic zou je dan ook eens moeten proberen.
1. Freddie Gibbs & Madlib - Piñataquote:Op donderdag 29 mei 2014 23:40 schreef Moody het volgende:
Nog 1 post dan, anders wordt het wel sneu.....
Mijn nieuwe top-10 van 2014:
1. The Antlers - Familiars
2. John Fullbright - Songs
3. The War on Drugs - Lost in the Dream
4. Grant Campbell - The Spark
5. Sun Kil Moon - Benji
6. Cataldo - Gilded Oldies
7. Archive - Axiom
8. Wild Beasts - Present Tense
9. Sivert Hoyem - Endless Love
10. The Horrors - Luminous
Nee parodie op nummer van Snoop/Dre/Snoop en Drequote:Op donderdag 29 mei 2014 23:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik zie Bitches Aint Shit. Is dat gerelateerd aan deze?
#laatstepostvanvandaag
Beide niet.quote:
Ik probeer persoonlijk van alle graantjes mee te pikken en dan te sticken bij dingen die ik interessant vind. Van de hypes in dit topic tot onbekendere Japanse muziek.quote:Op vrijdag 30 mei 2014 01:31 schreef Moody het volgende:
Soms sta ik er wel versteld van hoeveel goede bands in mijn straatje ik nog niet ken
Het probleem is dat dat per jaar steeds meer wordt. Dankzij het internet kan iedereen nummers online zetten en albums uitbrengen.
Moet je het gewoon opgeven en je focussen op de bands die de (indie) media ons voorschotelen? Of moet je echt diep in de muziek duiken en op zoek gaan naar dat ene geniale bandje? Het tweede is eigenlijk niet meer te doen....
Present! En bosbeetle ook trouwensquote:Op vrijdag 30 mei 2014 00:56 schreef On het volgende:
Zie nu pas dat Disappears in het voorprogramma van Slint staat donderdag. Heel blij mee. Wie gaan er nog meer?
ouiquote:
Ik wordt altijd gedemotiveerd van dit topic...quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:34 schreef Felagund het volgende:
Dit topic is eigenlijk de beste inspiratie voor nieuwe albums, samen met RYM en enkele sites/blogs.
Omdat het te snel gaat? Of omdat het te weinig over indie gaat?quote:Op vrijdag 30 mei 2014 09:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik wordt altijd gedemotiveerd van dit topic...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |