God-ver-domme dat wilde ik zeggen.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens voor de flauwe TT grap:
Or are we dancer?
Het is mooier voor de vaste gasten, maar daarmee ga je wel een beetje voorbij aan het idee dat het een gids voor nieuwkomers isquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:21 schreef Norrage het volgende:
Ik vind het trouwens mooier als de namen van de albums er niet tussen staan? Gewoon alleen de plaatjes? Dan is het ook een mooi zoekplaatje zoals in het JazztopicMaar goed, ook daar mag je het mee oneens zijn.
Ja man, wow...die track van Luther is echt fantastisch. Echt heel goed. Rest van dát album wel minder, maar man man man. Mezzanine en Blue Lines zijn echte klassiekers. Ken je die al?quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:24 schreef Kerftminister het volgende:
Over Trip-Hop trouwens, heb ik me voorgenomen om eerst maar met Massive Attack te beginnen, aangezien de titelsong van Luther van ze is, en die bevalt me wel.
Dat staat cool. Is this it doet dat truckje ook, op een of andere manier maakt het de titel veel interessanter dan mét vraagteken.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef DO2 het volgende:
De albumtitel waar de TT naar verwijst is zonder vraagteken, overigens. Wat eigenlijk wel opmerkelijk is.
Van naam alleen. Heb lang met het idee gezeten dat Trip-Hop als genre niks voor mij is, maar dat heb ik met ontelbare genres gehad en telkens bleek het onjuist te zijn.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:25 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja man, wow...die track van Luther is echt fantastisch. Echt heel goed. Rest van dát album wel minder, maar man man man. Mezzanine en Blue Lines zijn echte klassiekers. Ken je die al?
Ah. Staat cool. Ok.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat staat cool. Is this it doet dat truckje ook, op een of andere manier maakt het de titel veel interessanter dan mét vraagteken.
Ik heb seizoen 3 nog niet gekeken, ik vond het uiteindelijk toch een beetje tegenvallen ondanks de geweldige eerste afleveringen. Ik ben even haar naam vergeten, maar ze geven die chick echt een veel te kleine rol....quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:28 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Van naam alleen. Heb lang met het idee gezeten dat Trip-Hop als genre niks voor mij is, maar dat heb ik met ontelbare genres gehad en telkens bleek het onjuist te zijn.
Wist niet dat er meer mensen hier waren die Luther gezien hebben.Seizoen 3 staat al een tijdje op me te wachten, moet ik eens snel bekijken, want wil door naar de volgende serie.
Ja, staan zeker goede nummers op. Maar niet zo goed als geheel als die eerste albums. Maar eigenlijk is hun hele oeuvre wel heel sterk.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Tchock het volgende:
Heligoland is ook erg tof van Massive Attack. De laatste vier tracks zijn bijna perfect.
Oh shoot, had geen idee. Nu je het zegt...Die hipsters ook hequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:26 schreef DO2 het volgende:
De albumtitel waar de TT naar verwijst is zonder vraagteken, overigens. Wat eigenlijk wel opmerkelijk is.
Die rooie ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb seizoen 3 nog niet gekeken, ik vond het uiteindelijk toch een beetje tegenvallen ondanks de geweldige eerste afleveringen. Ik ben even haar naam vergeten, maar ze geven die chick echt een veel te kleine rol....
Ze mag blijven, ja.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:32 schreef Norrage het volgende:
Was trouwens geweldig net bij Jools, die Sharon. Wat een stem. En wat een lieve vrouw
quote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:22 schreef Kerftminister het volgende:
Overigens voor de flauwe TT grap:
Or are we dancer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |