Goed dat je dat erbij zegt trouwensquote:Geregistreerd in 2008 maar daarvoor al jaren een lurker geweest so RESPECT VOOR LN!
Iemand die niet gaat huilen omdat hij de mods niet aan kan!quote:
Aha zo één dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:24 schreef dude232 het volgende:
[..]
Iemand die niet gaat huilen omdat hij de mods niet aan kan!
En denk Rambo te zijn. GVD! Paddenstoelendans
Dan moet ik mij vanzelfsprekend ook even melden.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:26 schreef LethalNinja het volgende:
bazen verzamel topic ( op dude na dan)
Een permban is het hoogst haalbare.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:55 schreef Nober het volgende:
Een ban van 6 maanden? Hoe doe je dat? Misschien kan vogeltjesdans wel wat advies gebruiken als ex-mod.
Die vetzak heeft zijn ban zelf aangevraagd tot zeker de zomer. Maybe dat die na de zomer terugkomt.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:19 schreef LethalNinja het volgende:
Vroeger toen was ik hier moderator, streng en consequent. Ik kreeg toen ik alle mods en admins over mij heen kreeg en als Rambo tegen iedereen vocht gewoon een ban van een half jaar. Maarja nu weer terug. Fuck de haters. De klacht is natuurlijk dat de ban zo lang was.
Geregistreerd in 2008 maar daarvoor al jaren een lurker geweest so RESPECT VOOR LN!
Kut newbie.quote:Geregistreerd in 2008
Jij niet wil je zeggenquote:
Scheelt ook maar louter een maand tussen ons twee. Derhalve heb jij dus geen recht van spreken, gezien het hier over 3 a 4 jaar ging.quote:
Dan kwam hij helemaal ripped terug en zou iedereen versteld staan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Die vetzak heeft zijn ban zelf aangevraagd tot zeker de zomer. Maybe dat die na de zomer terugkomt.
Awww jochie tochquote:
Het een hoeft niet per se een resultaat te zijn van het ander.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww jochie tochheb je nog een beetje boos omdat ik je onjuist bejegend hebt
Ja en ik heb gister over Amalia heen gepoept toen ik aan het jongleren was met Jack Sparrow en de steen der wijzen uitkotste over Frodo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dan kwam hij helemaal ripped terug en zou iedereen versteld staan.
In dezen wel hoor, hij is mooi gepassioneerd bezigquote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:50 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Het een hoeft niet per se een resultaat te zijn van het ander.
Verdomme, als dit waar is he!! Wat een onrecht!!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef haan33 het volgende:
Iemand zou 'godverdomme' hebben gezegd en TS zou dat weggehaald hebben.
aangezien de crew een hypocriet zooitje is en vond dat mensen gewoon 'godverdomme' mocht zeggen krijgt hij iedereen over zich heen.
TS ging in discussie, maarja toen yvonne de discussie dreigde te verliezen bande ze hem maar een halfjaar.
TS sterkte en ik zal je steunen!
Goh, je zit er wel mee, he? Arm kind.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In dezen wel hoor, hij is mooi gepassioneerd bezig
Details newbie. Ken je plek.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:46 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Scheelt ook maar louter een maand tussen ons twee. Derhalve heb jij dus geen recht van spreken, gezien het hier over 3 a 4 jaar ging.
awwww madquote:
Godverdomme toch zeker!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:59 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Verdomme, als dit waar is he!! Wat een onrecht!!
Het is een beetje als posten als een gebande maar dan by proxy.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mogen tweets ook al niet meer? Wat is deze?
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Prive info he.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:07 schreef Moira. het volgende:
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:08 schreef jogy het volgende:
Ik ben nu toch wel een beetje benieuwd naar de verwrongen liefde/haat driehoek tussen Moira., 2nutz en Fushia2
Licht eens toe. Alsje, alsjeblieft.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Moira. het volgende:
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.
Dit gaat me de pet te bovenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Het is een beetje als posten als een gebande maar dan by proxy.
Aight, zag er alleen geen negatieve belading achter verder. Maar prima tochquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fushia2 ken ik niet, maar iedereen weet hoe 2NutZ is. Weinig bijzonders verder.
whaha deze dusquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:52 schreef hoink581 het volgende:
En welkom terug LethalNinja. Als een echte dissident ben je gewoon monddood gemaakt!
Hij kan zich prima verweren via twitter!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom op, de tweets van iemand die zich niet kan verweren hier posten? Dat mag volgens mij nooit. Maar dit lijkt me verder iets voor de KLB FB.
Kom daar maar eens mee op het viva-forum.quote:
Dit iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.
Je mag best zelf tweets posten, maar om nou tweets te posten van een gebannde user die zich dus niet kan verweren met de bedoeling om hem zwart te maken vind ik te ver gaan.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit gaat me de pet te boven
[..]
Aight, zag er alleen geen negatieve belading achter verder. Maar prima toch
Ja, vind ik leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan heeft meneer 2noot toch iets gedaan wat er voor heeft gezorgd dat je zomaar op die mentaal gehandicapte reageert.
Crewbashquote:
Gelukkig vind je dat wel fijnquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idddie verdorven 2nutz, oh die retard, niks bijzonders... maar wel blijven happen
Doen we gezellig allebei, toch?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit idddie verdorven 2nutz, oh die retard, niks bijzonders... maar wel blijven happen
Aightquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je mag best zelf tweets posten, maar om nou tweets te posten van een gebannde user die zich dus niet kan verweren met de bedoeling om hem zwart te maken vind ik te ver gaan.
Wie ben jij en waarom stalk je mij? :squote:
Op iedereen happen en dan zeggen dat mensen happen op jouw hapuitlokking.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Yeah, een ECKTE Ninja schakel je niet zomaar uit, komt gewoon weer terug........quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
We hebben je gemist
Zelfs ik, en ik kom bijna nooit in KLB.
Trots op je, mien jungquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Yeah, een ECKTE Ninja schakel je niet zomaar uit, komt gewoon weer terug........
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Op iedereen happen en dan zeggen dat mensen happen op jouw hapuitlokking.Jelly.
Ik vind het zo mooi om die vleugjes zelfreflectie in je posts te lezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...
Je bent poep ga weg
nou danquote:
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 09:57 schreef haan33 het volgende:
Iemand zou 'godverdomme' hebben gezegd en TS zou dat weggehaald hebben.
aangezien de crew een hypocriet zooitje is en vond dat mensen gewoon 'godverdomme' mocht zeggen krijgt hij iedereen over zich heen.
TS ging in discussie, maarja toen yvonne de discussie dreigde te verliezen bande ze hem maar een halfjaar.
TS sterkte en ik zal je steunen!
keihard afgestraftquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Deze ook, keihard afgestraft maar mij maar blijven quoten voor het laatste woord...
Je bent poep ga weg
Waanideeen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik vind het zo mooi om die vleugjes zelfreflectie in je posts te lezen
Ik mag nog steeds geen berichten sturenquote:Melding
Je hebt geen toegang (meer) tot het Private Messaging systeem
Mja bij discussies worden mods wel vaker per direct uit de crew geknikkerd, maar gelijk een half jaar banquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtje
Da's zodat je geen vrouwtjes meer kan lastigvallen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik mag nog steeds geen berichten sturen
Dat kloptquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
je weet zelf dat ik je helemaal kapot maak
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegevenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:16 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja bij discussies worden mods wel vaker per direct uit de crew geknikkerd, maar gelijk een half jaar ban
Heb je goatses lopen spammen ofzo?
ik ben er voor je broederquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:15 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En dat ik in discussie ging dat deed ik bij 3 verschillende onderwerpen, zoals ik IRL ben tja dat ben ik ook op 't forum.. Helaas heb ik ervoor moeten betalen met mijn blauwe kleurtje
paddepoel representquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven.. Achja ik heb wel vaker gehoord dat mijn beidehante gedrag mij in de problemen brengt, dit was ook al zo bij stages etc.. Neemt niet weg dat ik heel veel plezier heb gehad als MOD zijnde, toen ik geband was keek ik hier vaak en dan dacht ik "hier mist de ferme LN hand" iemand die even goed de zaken weer aanpakt en zorgt voor orde in de chaos. Godverdomme zeg
ik heb je in het vizierquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:19 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Lig al met gebalde vuisten in de bosjes voor je deur. Rustig wachten tot je naar buiten komt
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likkenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven.. Achja ik heb wel vaker gehoord dat mijn beidehante gedrag mij in de problemen brengt, dit was ook al zo bij stages etc.. Neemt niet weg dat ik heel veel plezier heb gehad als MOD zijnde, toen ik geband was keek ik hier vaak en dan dacht ik "hier mist de ferme LN hand" iemand die even goed de zaken weer aanpakt en zorgt voor orde in de chaos. Godverdomme zeg
tweets van jezelf dusquote:
De manier. Ik zou even in het" yvonne is lief" topic iets kotswaardigs posten.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:20 schreef Moira. het volgende:
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likken
Of een mooie collage voor d'r maken, dat mag ook wel eens helpen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef hoink581 het volgende:
[..]
De manier. Ik zou even in het" yvonne is lief" topic iets kotswaardigs posten.
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewachtquote:
Het heeft erg veel indruk gemaakt op iedereen.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:18 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik had nogal wat vriendjes op dat moment bij de users en er moest even een sterk signaal worden afgegeven
In juli is er een algemene FOK!meet in Utrecht.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef BlauweTijger het volgende:
Zullen we een grote FOK! meet organiseren waarbij echt iedereen komt? Lijkt me echt heel gezellig.
wat wat paddepoel groningen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewacht
Verdomme wat enig.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
In juli is er een algemene FOK!meet in Utrecht.
lastig, ik denk dat ik in de top 10 staat op yvonne haar haat lijstjequote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wie weet kun je jezelf wel weer omhoog likken
Nee maar serieus, dat is ze echtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef haan33 het volgende:
Of mensen die zeggen: 'yvonne is echt een schat hoor!!! 1'
Leker hoor zo'n digitaal tongetje dat je e-aarsje kietelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef haan33 het volgende:
Of mensen die zeggen: 'yvonne is echt een schat hoor!!! 1'
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
lastig, ik denk dat ik in de top 10 staat op yvonne haar haat lijstje
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of een mooie collage voor d'r maken, dat mag ook wel eens helpen.
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ooh... dan blijf ik hier rustig wachten op mijn prooi
Hoever in haar rimpelige kontje zit je al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar serieus, dat is ze echtEcht een lief mens
Die op de hoek? Onnes?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewacht
We zijn nog in het prille begin van onze relatie, ik heb nog geen rimpelig kontje gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoever in haar rimpelige kontje zit je al?
Maakt niet uit... Verrekijker op jouw slaapkamerraamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagen
Twee liter water drinken en een halve puut 3/4 wegroken, dan ben je hoe dan ook genezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagen
Ja Onnes!quote:
Zitten daar wel eens niet bejaarden? ik zou dat ook doen idd... hou die lollie zelf maar gvdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja Onnes!Ik heb er al bijna een volle kaart. Ik zat daar tussen 5 bejaarden te wachten en na een tijdje dacht ik "FUCK DE HATERS" toen liep ik weg
Je gaat me toch niet vertellen dat je in dezelfde stad woont, he?quote:
Kun je dan niet gelijk even bovenkomen om mij te verzorgen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Verrekijker op jouw slaapkamerraam
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee liter water drinken en een halve puut 3/4 wegroken, dan ben je hoe dan ook genezen.
Zit niet zo te janken om aandacht johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in dezelfde stad woont, he?
Nu voel ik mij nooit meer veilig op straat
Laat dat water maar vallen dan, gewoon stug roken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietel
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietel
ik heb alleen Marlboro lights, kan dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat dat water maar vallen dan, gewoon stug roken.
Je zou mij thee moeten komen brengenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun je dan niet gelijk even bovenkomen om mij te verzorgen?
Ik denk dat het niet zwaar genoeg is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb alleen Marlboro lights, kan dat?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.
Noem je mijn penis nou 'bietje'?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.
Ik weet het niet, tijdje niks mee gedaan, zal wel stof opzitten inmiddels.quote:
Heb jij een goede reclame van telfort anders?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef BlauweTijger het volgende:
hoink, je hebt nog steeds een kerst-UI
Bietjes zijn toch ook altijd stoffig?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet het niet, tijdje niks mee gedaan, zal wel stof opzitten inmiddels.
Ik eet wel altijd met mes en vork.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:30 schreef housesoftheholy het volgende:
Alsof jij je iets aantrekt van etiquette
met zonder shirtquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef hoink581 het volgende:
Ik hoop alleen wel dat houseoftheholy geen piemel eet met mes en vork.
met zonder handenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef hoink581 het volgende:
Ik ben geen homoquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:32 schreef hoink581 het volgende:
met zonder shirt natuurlijk. Pijpen met je tieten bedekt vind ik niet kunnen. Dat is gewoon onbeleefd.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA DIE TRUUC KENNEN WE ONDERHAND WEL WEER.
'Kijk me aan als je me pijpt'quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
met zonder shirt natuurlijk. Pijpen met je tieten bedekt vind ik niet kunnen. Dat is gewoon onbeleefd.
Denken dat piemel eten pijpen isquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
met zonder shirt natuurlijk. Pijpen met je tieten bedekt vind ik niet kunnen. Dat is gewoon onbeleefd.
Dit iddquote:Op dinsdag 27 mei 2014 07:52 schreef hoink581 het volgende:
En welkom terug LethalNinja. Als een echte dissident ben je gewoon monddood gemaakt!
Met een beetje mazzel loop het daar wel op een late midnight snack uit.quote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel loop het daar wel op een late midnight snack uit.
Wees maar blij dat ik in 2004 niet op FOK! zat, toen was ik 10/11.quote:
Het interesseert me echt geen donder eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar heb ik gelijk, of heb ik gelijk?!
Ja toch, en nu werken er ook alleen maar oude wijven. TOen ik net in Grunn woonde toen had je ook nog wat blondines van 18-25 jaar _o_.. Nu 3 oude met kort pittig kapselquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zitten daar wel eens niet bejaarden? ik zou dat ook doen idd... hou die lollie zelf maar gvd
Zit daar nog 1?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:44 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja toch, en nu werken er ook alleen maar oude wijven. TOen ik net in Grunn woonde toen had je ook nog wat blondines van 18-25 jaar _o_.. Nu 3 oude met kort pittig kapsel.. Daarna ging ik kijken bij die andere kapper (binnen, links en waar ook zo'n stoplicht staat) maar die stond op rood!
#struglesvandaNInja#Grunn
Jij was dan ook vaak een stront vervelend mannetje..quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:45 schreef BozeHaas het volgende:
De meeste notes van mij die zijn afkomstig van jou
Deze baas begrijpt, haha ja toch.. "En hoe gaat het met de studie? vrij van school?".. Toen heb ik eens gezegd van "jah gaat wel lekker hoor in 3 VWO, nu vakantie" en dan hebben ze ineens door dat je waarschijnlijk al lang niet meer op school zit.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zit daar nog 1?
Sowieso kappers zonder beetje normale kapstersdie kort pittige wijfuh met hun weerpraatjes en 'vrij vandaag..? ' gezever
Als je mij kon bannen deed je het dan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij was dan ook vaak een stront vervelend mannetje..
Er waren sowieso users hier, "hmm als ik ze kon bannen" O_O
Sowieso, teh powah BANNUHHHHHHHHHHHHH ........quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:34 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Als je mij kon bannen deed je het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
da's lang geleden mangquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:38 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
ey jij hebt toch wat gehad met het sigaren meisje
dank jequote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:46 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik weet, maar 't blijft een mooi topic
Er is momenteel ook een haat tegen mods bezig, dus open gauw een haat post, en wie weet...quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:19 schreef LethalNinja het volgende:
Vroeger toen was ik hier moderator, streng en consequent. Ik kreeg toen ik alle mods en admins over mij heen kreeg en als Rambo tegen iedereen vocht gewoon een ban van een half jaar. Maarja nu weer terug. Fuck de haters. De klacht is natuurlijk dat de ban zo lang was.
Geregistreerd in 2008 maar daarvoor al jaren een lurker geweest so RESPECT VOOR LN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
van dag tot dagquote:
yo m0cr1nat0rquote:Op dinsdag 27 mei 2014 12:21 schreef M0cr1nat0r het volgende:
Ik kan mij jou nog wel herinneren, welkom terug.
Dan zou ik er als eerste afvliegen denk ik.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ik hoor niet in dat lijstje of wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
En daarom zijn deugen de meeste mods hier nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Schrijf een opstel naar de admins dat jij het beter kan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En daarom zijn deugen de meeste mods hier niet
Geen zin om daar m'n tijd aan te bestedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schrijf een opstel naar de admins dat jij het beter kan?
Maar wel in het constante zeuren wat je doet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geen zin om daar m'n tijd aan te besteden
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wel in het constante zeuren wat je doet?
Dat doet mij deugd fatale japanse krijger.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
helaas, je zou geen deel uit maken van het lijstje
Door je vrolijke posts en vermakelijke ui zat je altijd bij mijn rijtje van bondgenoten... Ook een Japanse krijger kan het zich niet permitteren om met iedereen ruzie te maken!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd fatale japanse krijger.
Ik ook wel een beetje toch, op het laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Door je vrolijke posts en vermakelijke ui zat je altijd bij mijn rijtje van bondgenoten... Ook een Japanse krijger kan het zich niet permitteren om met iedereen ruzie te maken!
who the fuck ben jij dan? na mijn ban dacht je zeker dat de kust veilig was en toen kwam je hierquote:
*aight*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje toch, op het laatste.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
*aight*
In het begin hadden we zo onze beef, later kon ik je wel waarderen
Nu je t zegt xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik voel je man, ik ben ook geband geweest zonder reden. Allemaal de schuld van de elite.
Mijn notes ook bijna allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg hier mogen alleen de coole users komen
Mensen die zichzelf slimmer vinden 😂😂quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.
Zelfspot, altijd leuk.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:50 schreef GhpH het volgende:
[..]
Slimmer zijn is dus per definitie al niet cool. Tja jaloezie doet veel dingen met een mens.
jij laat mij zo vaak lachen hequote:Op dinsdag 27 mei 2014 23:13 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ga weg hier mogen alleen de coole users komen
Hij heeft droge humorquote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij nooit. Doe is beter je best, vetklep.
Dat kan ik wel.quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Hij heeft droge humor
Moet je kunnen waarderen
De meesten zijn gewoon te droog voor je danquote:
Ik ben fucking droog ja. jwz hehehequote:Op woensdag 28 mei 2014 00:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
De meesten zijn gewoon te droog voor je dan
Ik ben iemand die op fora vaak een ban krijgt. Je weet vast ook wat de reden bij jou was? Ik denk dat men hier vrij relaxed is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 02:19 schreef LethalNinja het volgende:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik ben fucking droog ja. jwz hehehe
Ik zit op 15 denk ikquote:
Heyquote:
quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij nooit. Doe is beter je best, vetklep.
ok!quote:Op woensdag 28 mei 2014 00:06 schreef chroestjov het volgende:
Trek die beerput maar open, namen en rugnummers wil ik zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |