Leker hoor zo'n digitaal tongetje dat je e-aarsje kietelt.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef haan33 het volgende:
Of mensen die zeggen: 'yvonne is echt een schat hoor!!! 1'
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
lastig, ik denk dat ik in de top 10 staat op yvonne haar haat lijstje
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of een mooie collage voor d'r maken, dat mag ook wel eens helpen.
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Ooh... dan blijf ik hier rustig wachten op mijn prooi
Hoever in haar rimpelige kontje zit je al?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee maar serieus, dat is ze echtEcht een lief mens
Die op de hoek? Onnes?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:22 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
hehe wij hebben ook goede gesprekken gehad, ik was gisteren nog in paddepoel ik ging naar de kapper maarja was fucking druk dus ik liep gewoon weer weg nadat ik 5 minuten had gewacht
We zijn nog in het prille begin van onze relatie, ik heb nog geen rimpelig kontje gezienquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef haan33 het volgende:
[..]
Hoever in haar rimpelige kontje zit je al?
Maakt niet uit... Verrekijker op jouw slaapkamerraamquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagen
Twee liter water drinken en een halve puut 3/4 wegroken, dan ben je hoe dan ook genezenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik lig met griep in bed. tot over 2-3 dagen
Ja Onnes!quote:
Zitten daar wel eens niet bejaarden? ik zou dat ook doen idd... hou die lollie zelf maar gvdquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:25 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Ja Onnes!Ik heb er al bijna een volle kaart. Ik zat daar tussen 5 bejaarden te wachten en na een tijdje dacht ik "FUCK DE HATERS" toen liep ik weg
Je gaat me toch niet vertellen dat je in dezelfde stad woont, he?quote:
Kun je dan niet gelijk even bovenkomen om mij te verzorgen?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Maakt niet uit... Verrekijker op jouw slaapkamerraam
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietelquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Twee liter water drinken en een halve puut 3/4 wegroken, dan ben je hoe dan ook genezen.
Zit niet zo te janken om aandacht johquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je in dezelfde stad woont, he?
Nu voel ik mij nooit meer veilig op straat
Laat dat water maar vallen dan, gewoon stug roken.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietel
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik kan momenteel niks binnenhouden dr. voederbietel
ik heb alleen Marlboro lights, kan dat?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat dat water maar vallen dan, gewoon stug roken.
Je zou mij thee moeten komen brengenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:26 schreef housesoftheholy het volgende:
Kun je dan niet gelijk even bovenkomen om mij te verzorgen?
Ik denk dat het niet zwaar genoeg is.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik heb alleen Marlboro lights, kan dat?
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.
Noem je mijn penis nou 'bietje'?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 10:27 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een lekkere penis kan geen kwaad. Bietje extra proteine enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |