Ik hoor niet in dat lijstje of wel?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Jij was dan ook vaak een stront vervelend mannetje..
Er waren sowieso users hier, "hmm als ik ze kon bannen" O_O
En daarom zijn deugen de meeste mods hier nietquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Schrijf een opstel naar de admins dat jij het beter kan?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
En daarom zijn deugen de meeste mods hier niet
Geen zin om daar m'n tijd aan te bestedenquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Schrijf een opstel naar de admins dat jij het beter kan?
Maar wel in het constante zeuren wat je doet?quote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:55 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Geen zin om daar m'n tijd aan te besteden
Jaquote:Op dinsdag 27 mei 2014 21:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar wel in het constante zeuren wat je doet?
Dat doet mij deugd fatale japanse krijger.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:28 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
helaas, je zou geen deel uit maken van het lijstje
Door je vrolijke posts en vermakelijke ui zat je altijd bij mijn rijtje van bondgenoten... Ook een Japanse krijger kan het zich niet permitteren om met iedereen ruzie te maken!quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:29 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat doet mij deugd fatale japanse krijger.
Ik ook wel een beetje toch, op het laatste.quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:33 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
Door je vrolijke posts en vermakelijke ui zat je altijd bij mijn rijtje van bondgenoten... Ook een Japanse krijger kan het zich niet permitteren om met iedereen ruzie te maken!
who the fuck ben jij dan? na mijn ban dacht je zeker dat de kust veilig was en toen kwam je hierquote:
*aight*quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik ook wel een beetje toch, op het laatste.
quote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:42 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
*aight*
In het begin hadden we zo onze beef, later kon ik je wel waarderen
Nu je t zegt xDquote:Op dinsdag 27 mei 2014 22:44 schreef pussycatdoll het volgende:
Ik voel je man, ik ben ook geband geweest zonder reden. Allemaal de schuld van de elite.
Mijn notes ook bijna allemaalquote:Op dinsdag 27 mei 2014 11:31 schreef LethalNinja het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |