vind ik wel gunstig. zo krijg ik nog wat werk gedaanquote:Op maandag 26 mei 2014 15:41 schreef Karina het volgende:
Ik merk dat ik geen geduld meer heb om de hele dag te kijken. Af en toe een uurtje en dan ben ik het weer zat.
quote:
Wat is er met je cheesecake gebeurd?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ohnee, ik ging al zalm broccoli quiche maken
Lekker.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
ben over 2,5 uur bij jequote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Dat wel. Ik heb net tussendoor mijn bed helemaal verschoondquote:Op maandag 26 mei 2014 15:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vind ik wel gunstig. zo krijg ik nog wat werk gedaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ananaslied
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Toen ik alle andere dingen die ik moest halen had gepakt was m'n boodschappentas al overvol.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:43 schreef RocketRogiani het volgende:
[..]
Wat is er met je cheesecake gebeurd?
Zalmquote:
Whut?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:44 schreef essnhills het volgende:
Oh, en ik krijg nog steeds mijn fles baileys niet open.
Ik ga ergens deze week een Baileys Cheesecake makenquote:
Dat is op de chat van 1dagskoopjesquote:
Oooh, goed idee voor als Baileys weer in de aanbieding is(8,- voor een fles heb ik de laatstye keer betaald)quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ergens deze week een Baileys Cheesecake maken
Laat even weten waneer, ik ben zo in Delft.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ergens deze week een Baileys Cheesecake maken
Nicequote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Oooh, goed idee voor als Baileys weer in de aanbieding is(8,- voor een fles heb ik de laatstye keer betaald)
Baileys door de koffie of chocomel is ook lekker.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nice
Ik moet wel zeggen dat het een neppe is van de Lidl hoor![]()
Tijdje terug gekocht om iets anders mee te maken, iets met pinda's, een of ander koekje
Erg leuk om te doen inderdaadquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ah oke. wel interessant werk lijkt mij
I knowquote:Op maandag 26 mei 2014 15:47 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Baileys door de koffie of chocomel is ook lekker.
details....quote:Op maandag 26 mei 2014 15:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou hier buiten is ook geen zon te bekennen helaas.
Zulke dingen zijn niet echtb elangrijk natuurlijkquote:
precies. joh dan leg je dat ding in de regen....quote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zulke dingen zijn niet echtb elangrijk natuurlijk
Precies! Dat gezeur over details altijdquote:Op maandag 26 mei 2014 15:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
precies. joh dan leg je dat ding in de regen....
zo slecht dat programmaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:58 schreef Ceviche het volgende:
Ik heb net een aflevering van buch in de bajes gekeken maar was zo afgeleid dat ik hem maar opnieuw heb aangezet
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)g-tegen-kanker.dhtmlquote:
Xeorquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)g-tegen-kanker.dhtml
in z'n hals dus. Ik doelde meer op z'n zonnebrandkleur XL
Nope, er waren net van die oordopjes tegen muziek etc die ik wel had willen hebben, maar toen was ik boodschappen doen.quote:
goed, met jou?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:00 schreef Xeor het volgende:
[..]
Hé cev dat is lang geleden
Hoe gaat het met je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee,je krijgt dan koude soep met heet ijsquote:Op maandag 26 mei 2014 16:04 schreef Ceviche het volgende:
Wat zou er gebeuren als je er ijs en soep indoet? Wordt dan alles lauw?
Ik ook nietquote:Op maandag 26 mei 2014 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja wordt het nou warm of koud. Ik kan hier niet mee omgaan.
OOOOOHHHH!!!!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Nizno het volgende:
hier kun je thee met ijsklontjes in bewaren!!!
In deze bakjes!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:06 schreef Nizno het volgende:
hier kun je thee met ijsklontjes in bewaren!!!
En dan wat gekreukte glazen mee om het in te schenken?quote:
jaaaa pcies dat!quote:
Kijk zo laten ze ons nou alles kopen, dit hoort bij dat en zus en zo.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan wat gekreukte glazen mee om het in te schenken?
Ik sta versteld!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk zo laten ze ons nou alles kopen, dit hoort bij dat en zus en zo.
Ikea...quote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef essnhills het volgende:
Ik twijfel iedere keer bij deze bakjes of ik ze moet kopen ja of nee
koop ze 1 keer, daarna twijfel je niet meerquote:Op maandag 26 mei 2014 16:08 schreef essnhills het volgende:
Ik twijfel iedere keer bij deze bakjes of ik ze moet kopen ja of nee
ja, ik heb ze vorige keer gekocht. Erg handig!quote:
Jammer hoorquote:Op maandag 26 mei 2014 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope, er waren net van die oordopjes tegen muziek etc die ik wel had willen hebben, maar toen was ik boodschappen doen.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:02 schreef Ceviche het volgende:
[..]
goed, met jou?Ja super goed, met de liefde gaat het momenteel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja super goed, met de liefde gaat het momenteel goedMooi zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met de mijne ookal vier maanden
![]()
M'n internet deed het niet en nu ben ik te laatquote:Op maandag 26 mei 2014 16:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, ik heb ze vorige keer gekocht. Erg handig!
de nieuwe slanke ceviche heeft meteen een kerel aan de haak geslagen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Jaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:13 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de nieuwe slanke ceviche heeft meteen een kerel aan de haak geslagen?
wow 170 is wel best veelquote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jaheheheh
Weird thing is: hij vond me al leuk voor ik begon met afvallen
Maar hij is zelf 170 kilo geweest dus hij kijkt niet naar uiterlijk
nee joh!quote:
Technisch gezien deed hij datquote:Op maandag 26 mei 2014 16:24 schreef Nizno het volgende:
ow toch wel..
[..]
nee joh!
Kano moet gewoon lezen.
nah is geen nee.quote:
gewoon laten hangen, droogt wel weer als de zon schijnt.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
nmiddels regent het hier keihard al mijn was die nu buiten hangt word
haal binnen danquote:Op maandag 26 mei 2014 16:25 schreef Karina het volgende:
Wat was deze
En inmiddels regent het hier keihard al mijn was die nu buiten hangt wordt zeiknat.
Doe ik ook, geen plek meer hier binnen.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
gewoon laten hangen, droogt wel weer als de zon schijnt.
Er was vannacht ook een droogmolen langsgeweestquote:Op maandag 26 mei 2014 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Doe ik ook, geen plek meer hier binnen.
Ohhh, kun je weinig aan verpesten iddquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen plek dusAlles was al vol. Zijn toch maar handdoeken dus niet zo heel erg.
Wat wordt natter terwijl het droogtquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig, die pas wel in deze kamer denk ik.quote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er was vannacht ook een droogmolen langsgeweest
Ahh helemaal superquote:Op maandag 26 mei 2014 16:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
Ah leuk voor je johquote:Op maandag 26 mei 2014 16:12 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Mooi zo![]()
handdoeken in de drogerquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat lees ik, ben je afgevallen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Jaheheheh
Weird thing is: hij vond me al leuk voor ik begon met afvallen
Maar hij is zelf 170 kilo geweest dus hij kijkt niet naar uiterlijk
Ja kan toch naar de ibood website gaan en zelf kijkenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:15 schreef kanovinnie het volgende:
Dan kan deze weer dicht tot de volgende.
Ik ook voor jouquote:Op maandag 26 mei 2014 16:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ahh helemaal superben blij voor je
Iemand uit je woonplaats?
Super super super leukquote:Op maandag 26 mei 2014 16:29 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ook voor jou
Bijna, woont een halfuurtje bij mij vandaan (niet met de fiets helaasmet ov)
Daarom zit ik bijna altijd bij hem.
Alsof ik dit pasquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joah, 20 kilo![]()
Ah, zoveel gebeurd in slechts een half jaar
Ongetwijfeldquote:Op maandag 26 mei 2014 16:30 schreef Xeor het volgende:
[..]
Super super super leukik hoop dat het lang mag duren
Oh dat is al behoorlijk wat jaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:30 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joah, 20 kilo![]()
Ah, zoveel gebeurd in slechts een half jaar
Klaag ze aan!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:31 schreef gianni61 het volgende:
leugens op ibood. het is 13:00 geweest, maar toch de kleine maat
Jupquote:
Nou danquote:
Bijnaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:31 schreef Xeor het volgende:
[..]
Oh dat is al behoorlijk wat ja
Allemaal leuk en goed nieuws dus?
Zomaar weet ik jouw schoenmaatquote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup
[..]
Nou danWat moet ik dan met die sokken
Hoezo weet jij dat eigenlijkquote:
Dat zou kunnenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik gok van de vorige keren dat er sokken voorbijkwamen
Jij bent mijn dove buurvrouw met een gebroken heup?quote:
Zei toch dat ik ziek was :/quote:Op maandag 26 mei 2014 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zou kunnen
[..]
Jij bent mijn dove buurvrouw met een gebroken heup?
quote:
En áls er dan iets kwam wat ik wel wilde hebben valt net m'n internet weg of ben boodschappen doen ofzoquote:
Strugglesquote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
En áls er dan iets kwam wat ik wel wilde hebben valt net m'n internet weg of ben boodschappen doen ofzo
quote:
Over je hoofd trekken en een bank overvallenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou danWat moet ik dan met die sokken
Er is zelfs nog helemaal geen tosti-ijzer langsgeweestquote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef Nizno het volgende:
is het tosti-ijzer van Spongebob al langs geweest?
Goed excuus om op bed te liggenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Bijna
Heb nu pfeifferdat is dan weer minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zodat ik daarna in de volgende hunt meer kan kopenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:37 schreef Xeor het volgende:
[..]
Over je hoofd trekken en een bank overvallen
Ik zou het even herhalen in de 1dkchat, dat wil nog wel eens helpenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
ik ga naar mn ouders om te eten.
bericht aan ibood:
Makita accuboor graag na 19:00. ik herhaal: NA 19:00
Tot straksquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
bericht aan ibood:
Ik heb soms wel geniale plannenquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zodat ik daarna in de volgende hunt meer kan kopen
Slim plan
ik ook wel eens een enkele keer.quote:
schandelijk!quote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is zelfs nog helemaal geen tosti-ijzer langsgeweest
Jaquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef Xeor het volgende:
[..]
Goed excuus om op bed te liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk nu halve dagen, dat is wel chillanders had ik tot elf uur vanavond moeten werken
![]()
Wel iets van Makita nuquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
bericht aan ibood:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:41 schreef Ceviche het volgende:
Mijn salaris komt wss pas morgen of overmorgen
Werk je nog steeds op dezelfde plek?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:40 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Werk nu halve dagen, dat is wel chillanders had ik tot elf uur vanavond moeten werken
Nja vooruit, ik heb wel vaker goede ideeën, niet slechts een enkele keer.quote:
joah, winkel. Kutklantenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 16:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik een idee had ging de sc dicht
Harde leef ik voel je Cevquote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
joah, winkel. Kutklanten
'Pakje pall mall.'
'Welke?'
'Die rode.'
'Ja welke rode?'
'Niet de duurste.'
'6,30 of 7.....'
'Doe die maar.'
'7,50?'
'Ja doe die maar'
Ik krijg gelukkig ook lieve klanten. Gister kwam er zelfs een vrouwtje naar me toe 'Ah daar ben je, ik zocht je, je was net zo vriendelijk en vrolijk! Ik denk ik kom weer naar jou'quote:Op maandag 26 mei 2014 16:43 schreef Ceviche het volgende:
[..]
joah, winkel. Kutklanten
'Pakje pall mall.'
'Welke?'
'Die rode.'
'Ja welke rode?'
'Niet de duurste.'
'6,30 of 7.....'
'Doe die maar.'
'7,50?'
'Ja doe die maar'
wel een makitaquote:Op maandag 26 mei 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
bericht aan ibood:
ow ik was niet de eerste...quote:
quote:
Oké. Waarom kan hij dat zelf niet zeggen?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wolfrolf vindt de hunt leuk moet ik zeggen
Awhquote:Op maandag 26 mei 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg gelukkig ook lieve klanten. Gister kwam er zelfs een vrouwtje naar me toe 'Ah daar ben je, ik zocht je, je was net zo vriendelijk en vrolijk! Ik denk ik kom weer naar jou'
onduidelijkquote:
Wie?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is er met #teamess gebeurd?quote:Op maandag 26 mei 2014 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben altijd onduidelijk
Onduidelijk TM
Oke, gelukkigquote:Op maandag 26 mei 2014 16:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
#teamess staat los van mijn trademark.
Zie TT
quote:
Ja dat is handig om de regen weg te spuitenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is handig om de regen weg te spuiten
Jaaaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Ceviche het volgende:
Oh nou is iedereen onderweg van werk naar huis, als er nou een box komt kunnen wij er een bemachtigen ess
Of afvegenquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 26 mei 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En er gaat zo ook een lange file staan door de regen schijnt, dus lekker rustig om te hunten
Kom maar op met die box
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klinkt goed
Oh nee ik heb helemaal geen geld voor een box
Tenzij die box minder dan 19,20 kost
ikea is your friendquote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik wil een nieuwe plafondlamp, maar een mooiere en goedkopere dan deze
Wat? Oh, ehm nee niet per se?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef Ceviche het volgende:
Ga je trouwens voor een nieuw postrecord, ess?
Ik post niet om een record te halen iigquote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meestal met een hunt toch? Niet expres maar toch
Weet ik tochquote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik post niet om een record te halen iig
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zoquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, hadden ze nog een pallet receivers over daar.
Misschien zijn ze nog over van de eerste huntquote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zo
quote:
Naast het pakhuis met zaklampen en koptelefoontjes/in-ear-dingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zo
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WKquote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Ceviche het volgende:
Morgen komen al die receivers nog een keer langs, en alle refurbished shiten alle andere zooi die ze vandaag niet konden verkopen
Is de bank al geweest trouwens?
Was hij oranje dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WK
Ja toch?quote:
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het makenquote:
Oh. Ik wacht tot mn moeder gaat kokenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het maken
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?quote:
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hierquote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?
Then you better keep looking hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Als ze langskomen en ik mazzel heb :p
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hier
Auquote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspulquote:
Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspul) maar ik heb er eigenlijk nu toch geen ruimte voor, dus dan kan ik het beter pas kopen als ik hem ergens kwijt kan
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..
Woon je samen met je vriend of niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonIk heb nu al geen ruimte voor al mijn kookspullen
![]()
Het staat verspreid over de keuken, de kast in de kamer en in dozen op mijn eigen kamer
Ik heb geen vriend meerquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meerWe zzijn nu gewoon vriendjes
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]I'm so sorry
Maar in wat voor huis woon je nu dan?
Oh studentenhuis dus? Wel gezellig?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woon
Met 2 andere meiden en een kleine keuken en kleine gezamenlijke ruimte
Dit meen je niet?!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vervelendquote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die als een impulsaankoop een televisie van 700+ euro gaan kopen.
Die koop je alleen als het precies het merk en type is wat je zocht, maar die kans is niet zo erg groot lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.
ik zie het. gaat niet echt hard dit keer..quote:
vanmorgen kwamen best leuke dingen langs, toen dacht ik nog dat het leuk ging wordenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |