Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspul) maar ik heb er eigenlijk nu toch geen ruimte voor, dus dan kan ik het beter pas kopen als ik hem ergens kwijt kan
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..
Woon je samen met je vriend of niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonIk heb nu al geen ruimte voor al mijn kookspullen
![]()
Het staat verspreid over de keuken, de kast in de kamer en in dozen op mijn eigen kamer
Ik heb geen vriend meerquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meerWe zzijn nu gewoon vriendjes
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]I'm so sorry
Maar in wat voor huis woon je nu dan?
Oh studentenhuis dus? Wel gezellig?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woon
Met 2 andere meiden en een kleine keuken en kleine gezamenlijke ruimte
Dit meen je niet?!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vervelendquote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die als een impulsaankoop een televisie van 700+ euro gaan kopen.
Die koop je alleen als het precies het merk en type is wat je zocht, maar die kans is niet zo erg groot lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.
ik zie het. gaat niet echt hard dit keer..quote:
vanmorgen kwamen best leuke dingen langs, toen dacht ik nog dat het leuk ging wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |