Ja dat is handig om de regen weg te spuitenquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat is handig om de regen weg te spuiten
Jaaaquote:Op maandag 26 mei 2014 17:04 schreef Ceviche het volgende:
Oh nou is iedereen onderweg van werk naar huis, als er nou een box komt kunnen wij er een bemachtigen ess
Of afvegenquote:
Klinkt goedquote:Op maandag 26 mei 2014 17:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaa![]()
En er gaat zo ook een lange file staan door de regen schijnt, dus lekker rustig om te hunten
Kom maar op met die box
Ik betwijfel hetquote:Op maandag 26 mei 2014 17:07 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Klinkt goed
Oh nee ik heb helemaal geen geld voor een box
Tenzij die box minder dan 19,20 kost
ikea is your friendquote:Op maandag 26 mei 2014 17:08 schreef essnhills het volgende:
Ja heuj, ik wil een nieuwe plafondlamp, maar een mooiere en goedkopere dan deze
Wat? Oh, ehm nee niet per se?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:09 schreef Ceviche het volgende:
Ga je trouwens voor een nieuw postrecord, ess?
Ik post niet om een record te halen iigquote:Op maandag 26 mei 2014 17:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Meestal met een hunt toch? Niet expres maar toch
Weet ik tochquote:Op maandag 26 mei 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik post niet om een record te halen iig
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zoquote:Op maandag 26 mei 2014 17:14 schreef Friek_ het volgende:
Jezus, hadden ze nog een pallet receivers over daar.
Misschien zijn ze nog over van de eerste huntquote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zo
quote:
Naast het pakhuis met zaklampen en koptelefoontjes/in-ear-dingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zo
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WKquote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Ceviche het volgende:
Morgen komen al die receivers nog een keer langs, en alle refurbished shiten alle andere zooi die ze vandaag niet konden verkopen
Is de bank al geweest trouwens?
Was hij oranje dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WK
Ja toch?quote:
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het makenquote:
Oh. Ik wacht tot mn moeder gaat kokenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het maken
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?quote:
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hierquote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?
Then you better keep looking hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Als ze langskomen en ik mazzel heb :p
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hier
Auquote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspulquote:
Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..quote:Op maandag 26 mei 2014 18:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspul) maar ik heb er eigenlijk nu toch geen ruimte voor, dus dan kan ik het beter pas kopen als ik hem ergens kwijt kan
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:03 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja maar dan issie weer duurder, en nu wordt het juist warmer..
Woon je samen met je vriend of niet?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ik weet niet eens hoe lang ik hier nog woonIk heb nu al geen ruimte voor al mijn kookspullen
![]()
Het staat verspreid over de keuken, de kast in de kamer en in dozen op mijn eigen kamer
Ik heb geen vriend meerquote:
quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen vriend meerWe zzijn nu gewoon vriendjes
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woonquote:Op maandag 26 mei 2014 18:10 schreef Ceviche het volgende:
[..]I'm so sorry
Maar in wat voor huis woon je nu dan?
Oh studentenhuis dus? Wel gezellig?quote:Op maandag 26 mei 2014 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon hetzelfde huis nog als waar ik al ruim 2 jaar in woon
Met 2 andere meiden en een kleine keuken en kleine gezamenlijke ruimte
Dit meen je niet?!quote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat vervelendquote:Op maandag 26 mei 2014 18:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:42 schreef TwenteFC het volgende:
Dat er serieus mensen zijn die als een impulsaankoop een televisie van 700+ euro gaan kopen.
Die koop je alleen als het precies het merk en type is wat je zocht, maar die kans is niet zo erg groot lijkt me.quote:Op maandag 26 mei 2014 18:45 schreef Onufriev het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe TV nodig, maar ik denk idd ook niet dat ik binnen een paar minuten dan maar zo'n tv haal zonder me erin te verdiepen.
ik zie het. gaat niet echt hard dit keer..quote:
vanmorgen kwamen best leuke dingen langs, toen dacht ik nog dat het leuk ging wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |