Naast het pakhuis met zaklampen en koptelefoontjes/in-ear-dingen.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee een heel pakhuis, dit is namelijk iedere hunt zo
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WKquote:Op maandag 26 mei 2014 17:18 schreef Ceviche het volgende:
Morgen komen al die receivers nog een keer langs, en alle refurbished shiten alle andere zooi die ze vandaag niet konden verkopen
Is de bank al geweest trouwens?
Was hij oranje dan?quote:Op maandag 26 mei 2014 17:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee nog niet. Misschien scoort ie nu wel met het oog op het WK
Ja toch?quote:
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het makenquote:
Oh. Ik wacht tot mn moeder gaat kokenquote:Op maandag 26 mei 2014 17:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen het deeg voor m'n quiche aan het maken
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?quote:
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hierquote:Op maandag 26 mei 2014 17:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Prima, alleen last van stijve schouders, met jou?
Then you better keep looking hehehequote:Op maandag 26 mei 2014 17:43 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Als ze langskomen en ik mazzel heb :p
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.quote:Op maandag 26 mei 2014 17:44 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oei vervelend. Van taxirijden? Ja, alles goed hier
Auquote:Op maandag 26 mei 2014 17:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
neuh, gister op mijn bek gegaan bij het mountainbiken. Poortje bij een veerooster te breed ingeschat.
Ik ben heul hard aan het twijfelen. Zoiets wil ik eigenlijk heel graag (zoals al het kookspulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |