Ik ben akoestisch adviseur en ik erger me dood aan mensen die geen gehoor bescherming dragen. Tinnitus resulteert vaak in zelfmoord.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik word nog vaak genoeg voor gek verklaart, maar ik doe ze toch fijn in
Ze kan haar vriend laten windmillen!quote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hebben ze wel, dat heet een molen
Ik dacht meer aan een tafelmodel ventilatortjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die hebben ze wel, dat heet een molen
akoestisch adviseur?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:32 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Ik ben akoestisch adviseur en ik erger me dood aan mensen die geen gehoor bescherming dragen. Tinitus resulteert vaak in zelfmoord.
Mja veel rekenmachines zijn ook op zonne-energiequote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Wat raar iets op zonne-energie wat je binnen gebruikt.
moet je ook buiten gaan zitten!! duh dat snap je toch wel?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
helikopterquote:
Nou hier buiten is ook geen zon te bekennen helaas.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je ook buiten gaan zitten!! duh dat snap je toch wel?
Ook hier een wtf tjequote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef Karina het volgende:
Die gele bol die overdag wel eens te zien is in de lucht en die veel hitte afgeeft. Ik ontwijk hem altijd zoveel mogelijkquote:
Geluid in de omgeving beoordelen, uitrekenen, maatregelen nemen (stil asfalt, stil spoor, geluidsschermen, geluidwering van gevels) etc. Ook geluidwering van gebouwen, slim inrichten van ruimtes etc.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
akoestisch adviseur?
voor het werk heb ik autoplastieken. die draag ik ook altijd als ik een fabriek in moet.
Deze ook omdat je van het terrein af gegooid wordt als je het niet doet
Moet nog een auto wassen, dus hopelijk blijft het droog.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Hier is het nog NET droog. Gelukkig maar want ik heb toch wat was buiten moeten hangen.
ah oke. wel interessant werk lijkt mijquote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Geluid in de omgeving beoordelen, uitrekenen, maatregelen nemen etc. Ook geluidwering van gebouwen, slim inrichten van ruimtes etc.
Heel erg bewolkt zodat je denkt dat het echt zo zou gaan regenenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is 'net' droog? Het is droog of nat, niet 'net' droog
Dat het regent maar de grond niet raakt?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien 'net' als een moment in de tijd? Dat het een minuut droog is?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die vorige eigenlijk ook alquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef essnhills het volgende:
JA! Het is hem echt! Een onvervalst DING hebben we hier mensen
deze heeft meer plugjes en knopjes enzoquote:Op maandag 26 mei 2014 15:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die vorige eigenlijk ook alAl weet ik wel zo een beetje wat dit is.
Is dat een exploderende sneeuwbal?quote:
Dat wel maar dit is gewoon een soort radio met heel veel aansluitingenquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
deze heeft meer plugjes en knopjes enzo
vooral veel gaatjesquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
deze heeft meer plugjes en knopjes enzo
Das ongeveer hetzelfdequote:
Ik vind het vrij frappant dat je poedersuiker zo kunt samenballen.quote:
check, check en best vaak checkquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Friek_ het volgende:
Zolang er maar geen HDMI-kabels, Cinderella-kussens of media-spelers voorbij komen.
Jij houdt niet van sneeuw?quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou doe maar niet want het lijkt idd net sneeuw.
De HDMI-taartvormpjes heb ik pas 1 keer voorbij zien komen, en de Cinderellaquote:Op maandag 26 mei 2014 15:39 schreef Friek_ het volgende:
Zolang er maar geen HDMI-kabels, Cinderella-kussens of media-spelers voorbij komen.
Nee bah ik heb liever zon.quote:Op maandag 26 mei 2014 15:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij houdt niet van sneeuw?
Dit is mijn kerst-2011 UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |